Jump to content
IGNORED

1.9TDI AJM proszę o analizę


Mariuszvvvv

Recommended Posts

Witam

Proszę o analizę logów z A4 B5 1.9TDI AJM 2000r. Mam ciągły problem z odcinaniem turbiny przy 3500obr. Geometria została przeczyszczona przez mechanika i wymieniłem wężyki podciśnienia na silikonowe. Dodatkowo mam problem z licznikiem, ABS i łączeniem VCDS z ECU podczas gdy silnik jest odpalony. Po odłączeniu wtyczki od pompy ABS, VCDS łączy się normalnie. Licznik mam firmy Jaeger.

Oto logi:

Nastawy podstawowe i niżej w tej samej grupie dynamiczne

Grupa 003: http://www.vaglogi.pl/log-003_z08VhA9.html
Grupa 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_TzU6y73.html

Statyczne i dynamiczne w grupach niżej
Grupa 004: http://www.vaglogi.pl/log-004_Owt81.html
Grupa 001: http://www.vaglogi.pl/log-001_b7mhJh.html
Grupa 023: http://www.vaglogi.pl/log-023_l2TkQ.html
Grupa 018: http://www.vaglogi.pl/log-018_9R5zZ.html
Grupa 013: http://www.vaglogi.pl/log-013_413cFOY.html
Grupa 008: http://www.vaglogi.pl/log-008_156JcO.html
Grupa 010: http://www.vaglogi.pl/log-010_MJ0Oo3.html

Dynamiczne
Grupy 003, 008, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_008_011_34QDe.html
Grupy 010, 011: http://www.vaglogi.pl/log-011_010_Dj18qm.html
Grupy 003, 011: http://www.vaglogi.pl/log-003_011_7ieBPCw.html
Grupy 001, 004: http://www.vaglogi.pl/log-001_004_A9cad.html

Niektóre wyszły w tym samym logu bo VCDS nie chciał logować w nowej grupie. Na dole dodałem screeny błędów w ECU i liczniku. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
 

 

 

Screenshot_1.png

Screenshot_2.png

Link to comment
Share on other sites

Pewny jesteś tego mechanika ? To wygląda jakby cały czas przycinało zmienną geometrię. N75 wysterowany na max zbicie ciśnienia... przez co Ci łapie awaryjny... 

Jak Ci się chce podmień N75 z N18 i zrób wtedy log 003+011+008 - wykluczymy wtedy steroanie, skoro turbo było czyszczone...

Chociaż mi to wygląda na zacięcie się zmiennej geometrii 

 

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 3.12.2017 o 20:02, kamil-vag napisał:

Pewny jesteś tego mechanika ? To wygląda jakby cały czas przycinało zmienną geometrię. N75 wysterowany na max zbicie ciśnienia... przez co Ci łapie awaryjny... 

Jak Ci się chce podmień N75 z N18 i zrób wtedy log 003+011+008 - wykluczymy wtedy steroanie, skoro turbo było czyszczone...

Chociaż mi to wygląda na zacięcie się zmiennej geometrii 

 

 

Dzięki za trop, w najbliższym czasie postaram się zamienić i zrobić logi.

Link to comment
Share on other sites

Witam ponownie

Zmieniłem n75 z n18 i nadal jest ten sam problem :facepalm:

Oto log 003+011+008

http://www.vaglogi.pl/log-003_011_008_7Oh89N.html

Gdzie dalej szukać rozwiązania?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Turbo na stół i do ponownego czyszczenia jak nie ma rezultatu...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...