Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD i tryb awaryjny na 6 biegu, błąd 00665


mass143

Rekomendowane odpowiedzi

Chłodnica egru nie ma nic do tych objawów, ja u siebie w chlodniczce nie mam już wogle tych klap, wyciąłem tylko pokrywę aby ją zmknac, podciśnienie zaślepione i jeżdżę. 

Jeśli Dpf masz na pokładzie to egr bym wymienił... Nowy VDO 600zł

Jak chcesz mogę Ci odsprzedać egr - mam na stanie praktycznie nowke. Nie wiem czy dziś dam radę ale jutro mogę zrobić fotkę i ci podesłać jeśli byłbyś zainteresowany... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie wiem czy jest sens go wymieniać na nowy i dalej truć silnik sadzami i czekać na kolejną usterkę tego zaworu;P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z Pawelkiwi na ten temat i powiedział, że bez problemu mogę wyłączyć sam Egr.. to już sam nie wiem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko można... Zamkniesz egr Dpf będzie się wypalał ale częściej niż dotychczas do tad aż jego życie się skończy... W jakim czasie to się okaże...

Porządny tuner może zrobić też taki myk w ecu -że egr jest wyłączony ale gdy ecu włącza tryb dopalania dpfu to egr zaczyna działać.... Tylko nie możesz go zaslepic...

Piszę to co wiem od wspólas który robi takie rzeczy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i lipa, z odpietym Egr pojeździłem niecały tydzień i kontrolka DPF na blacie. W trasie wpiąłem kostkę i od razu uruchomiło się wypalanie. Po kilku kilometrach zgasła. Zamawiam nowy zawór EGR, w duszy te kombinacje... :facepalm::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem z tymi "falującymi obrotami" na zimnym silniku i smrodem z wydechu.

Auto odstawiłem do pawelkiwi do warsztatu gdzie, wywalili mi dpf, zaślepili egr, wymieniłem rozrząd (synchro oczywiście na minus ustawione) I problem rozwiązany.

Także polecam słuchać rad Pawelkiwi

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, mateusztbg napisał:

Miałem podobny problem z tymi "falującymi obrotami" na zimnym silniku i smrodem z wydechu.

Auto odstawiłem do pawelkiwi do warsztatu gdzie, wywalili mi dpf, zaślepili egr, wymieniłem rozrząd (synchro oczywiście na minus ustawione) I problem rozwiązany.

Także polecam słuchać rad Pawelkiwi

 

A na ile ustawiłes synchro? 

Mi ostatnio tuner przed zabiegiem kazał na -2 ustawić i nie wiem co zrobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz- rozmawialiśmy kiedyś na pm ;) U mnie jest -1 i też ok, za falujące obroty odpowiadał EGR, teraz jest ori. 

SotoM - chyba okolice 450 zł płaciłem u znajomego w sklepie, nie pamiętam już dokładnie. 

U mnie temat rozwiązany :) auto śmiga bezproblemowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...