Allesio 1 Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 (edytowane) Witam, mam problem z zapalającą się kontrolką ESP w A4 B7 2.0 Tdi, manual. Dzisiaj będę miał dostęp do kompa, czy to prawidłowa procedura kalibracji? [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem to jest ważne żeby dokonać prawidłowo procedury.. !!! [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] wszystko robić na odpalonym silniku Edytowane 8 Września 2017 przez Allesio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 ja przy wymianie modułu kierownicy i taśmy pod multifunkcję robiłem według tego schmetu i u mnie poszło. No i ja robiłem na zgaszonym silniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się