Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Proszę o analizę logów


grabson765

Rekomendowane odpowiedzi

witam wymienilem olej filtry termostat i plyn chlodniczy. teraz temperatura wyglada ok ale jest nadal niedoladowanie czyli bedzie sie trzeba przeplywka zajac na poczatek?? dobrze kombinuje?? zastanawia mnie w grupie 000 normlanej 2 kolumna :mysli: czy za bardzo te wartosci nie skacza?? egr sprawny ?? tam gdzie grupy sie pokrywaja to pierwsze sa normalne statyczne pozniej BS a na koniec dynamiczne.

d337dfe0.jpg

4729cb96.jpg

59293b41.jpg

7ebe50c2.jpg

aff14e31.jpg

068435f8.jpg

5fe455ba.jpg

8def531a.jpg

f2b06b6e.jpg

a5ccab06.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie rzeczy na początek:

- ustaw statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku

- jest niedoladowanie - do sprawdzenia: wszystkie węzyki podcisnienia,szczelnosc zaworu upustowego (powinno pomoc to:http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html), sprawdzilbym tez szczelnosc ukladu dolotowego.

Nic nie rob z przeplywomierzem!.

Termostat - OK

EGR - zaloguj poprawnie 003 Basic Settings - wtedy sie okaże :wink4:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie rzeczy na początek:

- ustaw statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku

- jest niedoladowanie - do sprawdzenia: wszystkie węzyki podcisnienia,szczelnosc zaworu upustowego (powinno pomoc to:http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html), sprawdzilbym tez szczelnosc ukladu dolotowego.

Nic nie rob z przeplywomierzem!.

Termostat - OK

EGR - zaloguj poprawnie 003 Basic Settings - wtedy sie okaże :wink4:

Pozdrawiam

dopiero zobaczylem ze 003BS cos nie wyszlo :)

uklad jest szczelny gdyz nie dymi nawet na max butowaniu najmniejszego dymka nie pusci wiec zostaje ten zawor upustowy... a mozliwe zeby on sam sie przestawil?? w sumie zebym nie robil logow to nawet nie wiedzialbym ze jest jakis niedoladowanie gdyz furka smiga az milo :wink4: ale widocznie moze jeszcze lepiej :decayed:

a ten kat to musze ustawic juz wiem czemu tam palil jak byly mrozy...

[br]Dopisany: 24 Styczeń 2009, 16:59_________________________________________________a jak uklad wtryskowy i korekcje? sa ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochod zrobil sie bardzo mulowaty wiec wzielem sie wkoncu za problem niedoladowania na samym poczatku zrobilem logi przeplywki i turbo :

c384812d.jpg

cc1e87d8.jpg

ba2345fd.jpg

sprezarka miala duze niedoladowanie przeplywomierz takze malo mierzyl wiec zgodnie z wczesniejszymi poradami skorzystalem z linku od kolegi Przemik :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html

i zabralem sie za regulacje zaworu upustowego na poczatku skrocilem o pol obrotu zrobilem logi byla minimalna roznica na + w doladowaniu wiec skrocilem jeszce o jeden obrot i juz pojawily sie efekty cisnienie wzroslo o 0.1 bara wartosci przeplywki takze zaczely wracac do normy wiec skrocilem jeszcze o 1 obrot (tak mi sie wydaje choc teraz sie zastanawiam czy o 1 czy pol :kwasny:) i zrobilem logi ktore teraz sie prezentuja tak:

497a87b1.jpg

1b89f7e2.jpg

17b64f6e.jpg

czyli widac poprawe w logach ale i w jezdzie ale widac ze to jeszcze nie to wiec pytanie skrocic jeszcze ta sztange?? :mysli: juz jest 2 - 2.5 obrotu krocej nie za duzo?? jak skrocic to o ile ??

czy problem bedzie gdzie indziej?? jak tak to gdzie ? przy okazji wymienilme filtr powietrza bo mialem przyszykowany na nastepna wymiane ktora bedzie za 3tys km.

[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 18:55_________________________________________________nikt nie wie jak mocno mozna skrocic ta sztange?? bezpieczne to takie skracanie?? bo nie wiem czy mam mocniej ja skrocic czy szukac gdzie indziej powodu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym najpierw podmienil N75 niz regulowal zawor upustowy ... :wink4:

da sie podmienic n75 z n18?? i jesli winny bedzie n75 to pozniej wydluzyc te zawor upustowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym najpierw podmienil N75 niz regulowal zawor upustowy ... :wink4:

da sie podmienic n75 z n18??

w ahu nie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym najpierw podmienil N75 niz regulowal zawor upustowy ... :wink4:

da sie podmienic n75 z n18??

w ahu nie ...

aha czyli zostaje podmianka z innego ahu... a jak to nie pomoze to co wtedy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczelnosc dolotu sprawdzona....?

sprawdzalem nigdzie nie widac zeby byla nie szczelnosc. mam n75 z innego ahu zaraz zrobie podmiane. wystarczy zalogowac 011 dyn czy 003 008 tez ?

[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 10:52_________________________________________________i jeszcze jedno ten zaworo opustowy wydluzyc o te 2 obroty ?? bo widac ze chyba nie tu lezy problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wroc do ustawien fabrycznych ...

ok dzieki to najpierw wydluze ten zawor i zrobie podmianke n75[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 11:01_________________________________________________tak wiec winnym za niedoladowanie okazal sie n75 zostal wymianiony na nowy. i szczerze powiem nie odczulem zadnej roznicy w mocy :) po za tym ze w logach wyglada dobrze. zawor upustowy wydluzylem o 2 obroty i wygkada dobrze choc pewny nie jestem czy wczesniej skrocilem o 2 czy 2.5 :wallbash: (teraz sie zastanawiam po co wogole to ruszalem :wallbash: :wallbash: ) ale ja to chyba zawsze musze po najwiekszej linni oporu...

Chyba teraz doladowanie wyglada dobrze ??

widac ze przeplywka jednak nie domaga i tnie dawki w gornych partiach obrotow?? czy zle widze? :tongue4: oto obecne logi

co myslisz spanky ??

8fcb9d8a.jpg

7855f293.jpg

8eecb4d7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doaldowanie ok ..

lmm tnie gnoj ...

czyszczenie raczej pewnie tez nic nie da??

ten od kolegi bedzie dobry?

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_nowy_przeplywomierz_bosch_19_tdi_pewny_250zl_promocja-t89446.0.html[br]Dopisany: 03 Październik 2009, 20:59_________________________________________________witam poraz kolejny :wink4: zakupilem nowa przeplywke i zamontowalem w samochodzie ale jednak w logach widac ze jest poprawa ale jednak nadal dawki sa ciete w wyzszych obrotach...

filtr powietrza ma przejechane 2tys kilometrow. nizej zamieszczam logi po zmianie przeplywki. i teraz pytanie czym teraz sie zajac zeby te dawki nie byly ciete ?? ja juz nie mam pomyslow...

44594712.jpg

346dea17.jpg

80c20c3c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie jest wszytsko ok jak sie rozpogodzi pojde jeszcze raz wszytsko dokladnie sprawdze. bede zmianial niedlugo olej to wymianie jeszcze raz filtr powietrza moze jakis trefny sie trafil(Mann)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...