Pawelekrm Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Witam, Mam pewien problem z moim A4 B7 1,9 TDI BRB 2006, Głośno chodził, słychać było wyraźne dudnienie w czasie pracy silnika, okazało się, że wymiany wymagał wałek rozrządu, szklanki i głowica do regeneracji. Zostało to zrobione z wymianą wszystkich niezbędnych uszczelek, czyszczenie kolektora ssącego i EGR. Odebrałem samochód z warsztatu, wszystko chodziło super, cichutko, przejechałem jakieś 100 km i nagle zapaliła się kontrolka filtra cząstek stałych, wróciłem do mechanika, podłączył komputer, usunął błąd, zrobił test - filtr zapchany w 10%. Wróciłem do domu. Dziś wyjechałem samochodem i po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka filtra znów zaświeciła, po przejechaniu kilku km zaczęła mrugać lampka świec żarowych, później zapaliła się lampka silnika, samochód stracił moc (wszedł w tryb awaryjny). Mechanik podłączył komputer, okazało się że filtr zapchany w 100,6%, błąd niemożliwy do wykasowania, komputer żąda jazdy regeneracyjnej. Samochód został u mechanika, czekam na telefon a was pytam czy ktoś miał podobny problem i jakieś rozwiązanie, co dalej z tym robić?? Wiem że można wyciąć, do tej pory jednak nigdy nie miałem z tym problemu. Czy ta sytuacja może być skutkiem regeneracji silnika??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się