Dawid.Lok 0 Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Witam mam problem z moim audi a4 b8 2.0 177 quattro 2013r kod silnika cglc przebieg ok 260tys Mianowicie padła mi pompa oleju imbus pękł nie był wyrobiony lecz pękł dałem wałek napędzający do przerobienia na większy imbus koszt 600 zł wymienione panewki główne oraz zimeringi na wale no i wiadomo filtry oleje rozrząd itp Auto zostało złożone silnik pochodził łącznie ok 30-40 min rozgrzany ciśnienie wszytko ok po przejechaniu 10km przy zwalnianiu wyskoczyła kontrolka od ciśnienia oleju sprawdziliśmy ciśnienie na postoju 0.4-0.5 na obrotach około 2.0 Bardzo proszę o pomoc pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 turbo sprawdzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkita 0 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Czy aby nie za niskie to ciśnienie? Przy 2.000 ma 0,4-0,5 baraWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się