Skocz do zawartości

Szkita

Pasjonat
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szkita

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1027 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Szkita

0

Reputacja

  1. Kupiłem cały zestaw normalnego sprzęgła i dokupiłem później docisk Performance, po zapoznaniu się z tematem słabych sprzęgieł i problemów po wymianie
  2. Ja mimo wszystko polecam Rogala czyli R-Performance mój wykres
  3. Z tego co widzę to chyba masz turbo od CGLC 177KM Ja tak samo, co prawda IC mam serię, bo Witek z R-Performance powiedział, że nie ma sensu zmieniać Podczas strojenia auta musiał lekko dławić wstawanie turbo w zakresie 1400-1700, bo jego zdaniem było za mocno, teraz jest delikatny dołek
  4. Witam mam pytanie do autora wątku Jakie turbo założyłeś? takie od CAHA czy już od CGLC 177KM? Pytam bo nie wiem czy wolne wstawanie z dołu to wina turbo czy może większy IC powoduje "laga"? Pozdrawiam
  5. Ja zakładałem docisk Sachs Performance do zwykłej tarczy i nic nie toczyłem. Pasowała i działa bez problemu Co prawda wcześniej wysłałem tarczę do obicia kevlarem, ale to chyba nic nie zmieniło
  6. Szkita

    Sobowtór S4 ?

    Myślałem o tym. Musiałbym chyba zmienić na te nowe małe, żeby się zmieściła. A i tak nie jestem pewien czy by weszła
  7. Szkita

    Wypalanie DPF

    Widziałem ja mechanik wymieniał DPF w 2.7 TDI V6 i z tego co kojarzę wyjmował go do góry, jak będzie w 2.0 tdi to nie jestem pewien. Mogę natomiast powiedzieć, że do tego 2,7 V6 włożył jakiś zamiennik za 1200-1300 zł i później go wyjmował bo to nie działa.
  8. Szkita

    Sobowtór S4 ?

    Jest to jakaś koncepcja
  9. Szkita

    Sobowtór S4 ?

    Witam wszystkich Dziś zliftowałem żony A4, tak jak przedlift ma atrapę S4, aczkolwiek nie do końca taką jak wszystkie. Czy ktoś ma pomysł na rejestrację, gdzie ją umieścić, żeby nie popsuć efektu? Pozdrawiam
  10. Co do korozji to ja mam inne doświadczenia. B8 mojej żony jest z 2010 roku, dziś mechanik przekładał przód na polifta, ponieważ miałem małą kolizję i okazało się, że stare przedliftowe błotniki nie mają ani grama rdzy, a te poliftowe z 2014 roku mają ślady korozji na rantach, więc nie sądzę, że jest to do prawda, że polift jest wolny od rdzy ani, że przedlift rdzewieje. Błotniki w oryginalnym lakierze, bez ingerencji. Korozja ponad listwą zabezpieczającą, o której mowa w tym temacie.
  11. Po zakupieniu nowego modułu (starego niestety nie dało się podnieść w ASO), kolega wziął się do roboty i zakodował wszystko jak należy. Generalnie cztery kanały są do zmiany, o ile się nie mylę 195,196,197 i 198, nie wiem jakie wartości, ale wszystko działa jak powinno kierunek z klapy podpięty w nowe miejsce.
  12. Witam Mam od wczoraj problem z autem, kolega chciał zakodować do mojego przedlifta światła neon led z polifta za pomocą procedury VAG CAN PRO i zablokował sterownik tak, że nawet ASO nie może odblokować. Miałem moduł 8K0 907 064 DQ pod elektryczną klapę, nie wiem czy zamówić taki, czy może z inną końcówką literową. Prośba do wtajemniczonych o podpowiedź, gdyby jeszcze ktoś podpowiedział co trzeba pozmieniać w adaptacjach to najlepiej z ręki bym to zrobił. Wiem temat był, ale jeśli to nie problem proszę o podpowiedź. Ze względu, że miałem małą kolizję, robię też lift przodu. Tu pojawia się kolejne pytanie o zmianę kodowań. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  13. Szkita

    Utrata mocy.

    A jaki masz przebieg w aucie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Szkita

    Utrata mocy.

    Podłączyć kompa i sprawdzić błędy. Na pewno będzie łatwiej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Może kwestia hamowni, wydech od 3.0 tdi raczej nie powinien przeszkadzać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...