Gradzik Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 Witam, jestem nowym użytkownikiem forum i jeżeli pisze w złym dziale lub niestosownie wobec zasad panujacych na tym forum to prosze o poprawe bądź o przeniesienie Od jakiegoś czasu mam problem z moją Audi, a mianowicie szarpie dosyć mocno podczas jazdy, najbardziej odczuwalne szarpanie jest rano i tuż po pracy, czyli wnioskuje że na zimnym silniku. Auto ma zalozona instalacje LPG, jeździłem na samej benzynie, ale objaw ten sam. Odłączałem akumalotr na 30 mint, podłączyłem i też bez zmian. Swiece byly wymieniane, a cewka i Kable sprawdzane u znajomego na warsztacie (niestety nie wie co może byc przyczyna tych szarpnieć) Rozrząd byl wymieniany w tamtym roku, a za jakies pare tygodni daje do wymiany łancuszka i plastkow napinacza na tyle silnika ponieważ zaczyna mi łańcuch troche szumiec (pisze to poniewaz moze to jest przyczyną) Podłączyłem sie pod Vaga i mi wyskoczylly nastepujące błędy: -Regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający: Przerwa w obwodzie: -nieciągły -Zawór odpowietrzenia zbiornika: Przerwa w obwodzie -Nieciąły -Siłownik przepustnicy: Usterka elektryczna: -Stały - Sygnał z przepływomierza za niski -NIeciągły Może któryś z tych błędów jest odpowiedzialny za te szarpanie? Jestem zielony jezeli chodzi o auta, więc dlatego zwracam się z prośbą do was o ewentualne rady bądź metodzie rozwiązania tego problemu z góry dziekuje za udzielone rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się