Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Nie ciągnie poniżej 2000rpm i dodatkowo szarpie


MikeB7

Rekomendowane odpowiedzi

Problem dotyczy audi A6 z silnikiem BRF 100kW.\

poniżej 2000 obrotów jest słaby i szarpie, na wyższych obrotach idzie ładnie. Jak wciskam mocno gaz słychać dość duży szum..

po podpięciu pod vaga:

1 Fault Found:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 161419 km

Time Indication: 0

Date: 2009.01.23

Time: 15:04:45

Freeze Frame:

RPM: 1890 /min

Speed: 94.0 km/h

Temperature: 25.2°C

Absolute Pres.: 1050.6 mbar

Mass Flow: 41.24 g/s

(no units): 0.76

Temperature: 90.9°C

Readiness: 0 0 1 0 0

proszę o poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazało się dodatkowo, że była duża dziura w intercoolerze. Założyłem nowy intercooler i przepływomierz...

wszystko niby ok, zapaliłem ponownie i na wolnych obrotach skacze z 1000 na 900obr... dodatkowo ogranicza go do 3tys obr.

co dziwne błędów w silniku nie ma :( [br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 20:33_________________________________________________po wymianie intercoolera i przepływki miałem takie błędy:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 016 HQ

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9672

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00736

2 Faults Found:

000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

P0113 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.10 V

Temperature: 133.2°C

Temperature: 45.9°C

Temperature: 10.8°C

000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High

P0238 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.10 V

Bin. Bits: 00101100

Absolute Pres.: 183.6 mbar

Absolute Pres.: 2182.8 mbar

Readiness: 0 2 0 0 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda tak jakby adaptacji potrzebowało... sygnał za wysoki... ale poczekaj na ekspertów

bzdury piszę... po zmianie wiadomo trzeba usunąć błędy... szczególnie "intermitent" (były prawdopodobnie od wymienionych części - zwykłe błędy same skasowałyby się po 30tu cyklach pracy, a te zostają)...

skoro teraz nie masz żadnych to ciężko coś wyrokować... może logi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...