handrew Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) Witam. To mój pierwszy post wiec jeśli zły dział itp proszę o wyrozumiałość. Jak w temacie. Mam a4 b6 1.8t silnik avj. moja 2 polówka wczoraj pojechał do pracy i ... dzwoni ze autko nie pali tak jak by nie dostawało paliwa. Powiedziałem żeby uruchomiła na awaryjnym lpg i... eureka - przyjechał do domu (50km). Ale do rzeczy pompa nie podawała nie buczała po zapłonie. Sprawdziłem bezpiecznik i .. wziąłem urlop- rozebrałem najpierw podszybie i zonk tam tylko 3 przekaźniki - dwieście coś, jakiś mały i 373-zaden od pompy paliwa, w miedzy czasie eureka pod kierownica pierwszy z lewej był 167 wiec na warsztat go ale pod napięciem na cewkę cyka i przerywa obwód na dużych stykach. Wiec ... ech pompa. Raz juz temat domontu pompy przerabiałem bo stara ciągłe buczała wiec - tapicerka -wycialgłem pompe sprawdziłem cicho buczy ale nie obraca. Ok- podmieniłem na stara buczaca ale sprawna złozyłem do kupy zamontowałem w zbiorniku i... zonk - pompa nie daje . Wiec sprawdziłem zasilanie na pompie. mam stary chinski miernik wiec on sam skacze do 5 volt bez zwarcia przewodów a na zapłonie pokazał niby 10 ale mu nie wierzyłem wiec kolejno zrobiłem próbę podłączając przekaźnik pod wtyczkę pompy- cewka nie cyka, a stara zepsuta dopiero co wymontowana pompa nie buczy ( a na zasilaczu wyraznie buczała tak samo jak przekaznik przerywał obwód. No i jestem w kropce. Stara - nowo zamontowana pompa na 99 % ok, sprawdzałem na zasilaczu przed montażem, przekaźnik 167 tez a.... zasilania na pompie nie ma - co jeszcze mogę sprawdzić. Po cichu kombinuje ze to może któryś z tych przekaźników na podszybiu które po opisach w necie nie pasowały do pompy paliwa ale który- bo jak nie one to nie wiem co i co moge jeszcze sprawdzić . Baran jestem ze nie zrobiłem zdjecia tego podszybia. Oki - proszę o jakieś podpowiedzi i sugestie co sprawdzic i co to za przekazniki - do czego sa na podszybiu s w bezynie. Z góry dzieki Edytowane 6 Października 2017 przez handrew
GOLI Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 A nie masz Ty przypadkiem ukrytego wyłącznika pompy? ja bym leciał po przewodach od pompy aż do prekaźnika, może poprzedni właściciel zamontował a żona na nieświadomce wyłączyła
handrew Opublikowano 11 Października 2017 Autor Opublikowano 11 Października 2017 Oki. Zagadka rozwiązana. Tak jak myślałem auto miało dołożony autoalarm z odcięciem na pompę paliwa i spaliło wtyczkę na tym odcięciu. Po wyzwoleniu alarmu pompa ok i bryka śmiga. Niestety alarm miał podniesione płytki w pilotach centralnego zamka i po jego wywaleniu - piloty przestały reagować. Pomogło dokupienie używek pilotów z tym samym nr co były ori i dodaniu ich do modułu komfortu przez vcds. Temat do zamknięcia.
Grygorji Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 witam powiedz jak dostać się do tych przekażników pod kierownicom
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się