AsKush Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Witam ! W moim audi silnik się zepsuł Mianowicie zero mocy klekot jakby z diesla [ Myślałem że to łańcuch. ] Okazało się że ciśnienie to mi się różni w każdym cylindrze że hej Zapadła u mechanika decyzja że lepiej jest wymienić niż naprawiać bo się nie opłaci. Stąd moje pytanie . Ile plus minus taka usługa kosztuje ? Wymiana silnika wymiana płynów uszczelek ? Mi zaśpiewał 2k. Dużo mało ? Chciałbym wiedzieć czy sobie za dużo nie zaśpiewał Nie mam znajomych z środowiska obeznanych ,więc nie mam jak skonfrontować sytuacji z kimś . Z góry dzięki za odp.
ecobuda Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Moim zdaniem za dużo. Ja za wymianę silnika bpw na avf + nowy rozrząd, dwumas zapłaciłem 1400 + graty oczywiścieWysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka 1
AsKush Opublikowano 12 Października 2017 Autor Opublikowano 12 Października 2017 Czyli albo negocjować albo gdzie indziej taniej znaleźć ?
Makale Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 (edytowane) Lepiej remontuj. 2.0 ALT to strasznie nie udane silniki. Wątpie, że znajdziesz coś co nie będzie paliło oleju mniej niż litr / 1000 km. Jak wyremontujesz to masz pewność, że pojeździsz i oleju będzie brał 200ml / 1000 a nie 2000 ml / 1000 km. Co do ceny samego silnika to bardzo dużo. Mój za kapitalny remont krzyknął poniżej 1000 zł Edytowane 13 Października 2017 przez Makale
AsKush Opublikowano 13 Października 2017 Autor Opublikowano 13 Października 2017 I bądź tu mądry... No nic to szukam u konkurencji
AsKush Opublikowano 13 Października 2017 Autor Opublikowano 13 Października 2017 Jeszcze dodam bo wspomniał że w cenie są wymiany filtrów olejów i poduszki pod skrzynią biegów która też jest kaput . Ale to wciąż drogawo...
error32856 Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 12 godzin temu, Makale napisał: Co do ceny samego silnika to bardzo dużo. Mój za kapitalny remont krzyknął poniżej 1000 zł Hahahaha teraz to walnąłeś 1000zl za kapitałkę chyba Ci tylko uszczelki powymienia i rozrząd założy nowy, same planowanie głowicy to koszt ok 500zł a Ci kapitałkę trzaśnie za tysiaka. Zmień od razu mechanika bo bajkopisarz naściemnia ze wszystko zrobił.
tracer123 Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 (edytowane) w passacie wymieniałem słupek za 1000zł, cała robota. czyli 1.6 1000 zł + robota i drobne poprawki 1000zł . na twoim miejscu zastanawiałbym się na dołożeniu tysiaka do silnika i wziąłbym podstawowe 1.8t z osprzętem Edytowane 13 Października 2017 przez tracer123
ecobuda Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 Oooo, i to jest dobra opcja.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Makale Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Poniżej 1000 zł za robotę samą ze zrobieniem głowicy bez części. Części bym miał swoje. Kwestia szklanek, uszczelniaczy zaworowych, pierścieni i kilku uszczelek itp. Więc 2000 zł za wyjęcie jednego i włożenie drugie plug & play to jest przesada.
Kozacz Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 albo wal swapa na 1.8 albo remontuj, bo kupiony silnik musisz cały sprawdzić - na 90% pije olej i czeka go reanimacja. Ponoć w angielskich 2.0 jest jakoś lepiej - sprawdź czy może dostaniesz silnik od anglika
AsKush Opublikowano 15 Października 2017 Autor Opublikowano 15 Października 2017 Mam na oku silnik. jadę go obejrzeć , dobra cena z automatu . Sprawdzić coś poza ciśnieniem oleju i ciśnieniem sprężania ? Silnik wciąż w aucie. Pytałem o swap do 1.8T ale powiedział że za dużo roboty , nie opłaca się i nie pasuje . Duże koszta itd.
tracer123 Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 widzę że robisz to u prawdziwego fachowca "nie da się" mimo że wszystko pasuje plug and play jak ma się cały osprzęt. rozumiem jakbyś chciał wstawić 1.9tdi do malucha, wtedy może by się nie dało
AsKush Opublikowano 16 Października 2017 Autor Opublikowano 16 Października 2017 Mając silnik 1.8T wsadzam go bez niczego jak 2.0 tak ? ok...
damonirl Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Witam. Panowie, podepnę się pod temat. Właśnie stwierdzono w moim ALT brak kompresji. Teraz zastanawiam się czy remontować tego ALT-ka czy od razu wymienić silnik. Jeżeli wymiana, to czy od razu nie wziąść zamiast ALT silnika o oznaczeniu AWA. I teraz moje pytanie, z czym to się wiąże. Czy prócz silnika, muszę wymieniać wiązkę oraz komputer, czy tylko wgrać mapę z komputera od AWA do tego co mam? Czy ktoś już coś takiego robił? Pozdrawiam
KINIAM Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) Godzinę temu, damonirl napisał: Panowie, podepnę się pod temat. Właśnie stwierdzono w moim ALT brak kompresji. Teraz zastanawiam się czy remontować tego ALT-ka czy od razu wymienić silnik. Jeżeli wymiana, to czy od razu nie wziąść zamiast ALT silnika o oznaczeniu AWA. A ja mam kompresję na cylindrach a branie oliwy na maksa i też będzie remontowany. Mechanik po dobrej inspekcji silnika powie ile za remont. Kupno zdrowego ALTka w to raczej wątpię, włożysz niby dobry silnik i za jakiś czas ponownie wyjmowanie. Co do adaptacji innej jednostki to koszty mogą iść mocno w górę. Edytowane 5 Listopada 2018 przez KINIAM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się