seger75 Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Witam prosił bym o analizę logów. Jest tam jakiś chip?Sprzedający nic o nim nie mówił. W jakiej kondycji ten silnik przebieg 197000 rozrząd i wałek wymieniany jakieś 5000 temu.Błędy tylko od poduszek silnika. Grupy 000 nie mogłem zrobić Dynamiczne http://vaglog.com/log-008_010_011_z1pnA0b.html http://vaglog.com/log-001_003_004_b4uDRV3.html http://vaglog.com/log-001_003_004_4q1fLlq.html Statyczne http://vaglog.com/log-001_y1Y0i7i.html http://vaglog.com/log-003_004_007_3H3DW.html http://vaglog.com/log-008_010_011_34cDuf.html http://vaglog.com/log-023_018_013_oV86k04.html
kamil-vag Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 BIP-y na minus - tak jakby był problem z dostarczaniem paliwa, filtr kiedy wymieniany ? Jak niedawno można by sprawdzić VACum pompę... Powietrza też tak na granicy i doładowanie też jakieś takie niepełne...
seger75 Opublikowano 14 Października 2017 Autor Opublikowano 14 Października 2017 Filtry powietrza oleju wymieniane niedawno ale paliwa to chyba nikt nie wymieniał.Wkurza mnie jedynka bardzoo krótka jest
kamil-vag Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Na przyszłość rób lepiej log 003 + 008 + 011
seger75 Opublikowano 14 Października 2017 Autor Opublikowano 14 Października 2017 wiem wiem dziś dopiero pierwszy raz robiłem tak w ciemno dopiero potem poczytałem co z czym sie jje
seger75 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Witam ponownie.Czy ktoś może napisać gdzie teraz wrzucacie logi??? vaglog nie działa LOG-01-011-001-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-013-001-au.CSV LOG-01-018-xxx-xxx.CSV Edytowane 31 Maja 2018 przez seger75
seger75 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) TAKI błąd mi wyskoczył Czwartek,31,Maj,2018,17:57:41:00001 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64 Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0 Wersja danych: 20170404 DS267.7 www.vcds.pl VIN: Numer rejestracyjny: AUDI -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu: 03G 906 016 GD HW: 03G 906 016 GD Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC 000SG 9577 Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 12345 259 82015 VCID: 6BD4FF304A85F1192C-803E Znaleziono 1 błąd: 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 204838 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2352 /min Prędkość: 112.0 km/h Obciążenie: 57.3 % Napięcie: 13.98 V Bity binarnie: 00000100 Ciśnienie rzecz.: 2050.2 mbar Ciśnienie rzecz.: 2386.8 mbar Kody gotowości: 0 0 0 0 0 -------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------- Edytowane 31 Maja 2018 przez seger75
seger75 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Dzięki Kamil.Próbowalem na innych ale coś mi nie wychodziło
seger75 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 http://vaglogi.pl/log-013_001_pX78PSM.html http://vaglogi.pl/log-011_7u0EoFd.html http://vaglogi.pl/log-011_001_V1asVa9.html http://vaglogi.pl/log-004_10vE34N.html http://vaglogi.pl/log-003_Q5W31y.html W sobote może uda mi się zrobić dynamiczne
seger75 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) ok 003,011 003,011,008 dynamiczne czy statyczne? Które statyczne się robi z przegazówką bo zapomnialem. Edytowane 31 Maja 2018 przez seger75
kamil-vag Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Oba dynamicznie, a statycznie 013+18+023 1
seger75 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2018 (edytowane) Witam nie miałem dziś laptopa pod ręką ale wymieniłem zawór N75 na inny .Zasysając powietrze wężykiem sztanga sie porusza ale nie wiem czy w pełnym zakresie około 0,5cm w górę i dół. Na wolnych obrotach nie zauważyłem po podpieciu wszystkiego jakikolwiek ruch sztangi.Gdy po zgaszeniu zdjąłem wężyk z n75 do gruszki turbo słychac jak zeszło podcisnienie. Wyczytałem żeby sprawdzić czujnik doładowania tylko nie wiem jak i gdzie go szukać. Czy czujnik G13może mieć wpływ na wejscie w tryb awaryjny przy 130KM/h?? Amoże to zaworek zwrotny??? Edytowane 2 Czerwca 2018 przez seger75
kamil-vag Opublikowano 3 Czerwca 2018 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zrób ten dynamiczny, bo tak to pół osprzętu sprawdzisz/wymienisz, a i tak się okaże, że zapieczona geometria... miałeś błąd z Overboost'a - czyli przeładowania, co w 99% przypadków świadczy o przycinającej się geometrii... 1
seger75 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2018 Witam wszystkich .Tak jak koledzy na forum podpowiadali, przycieła się ta kierowniczka od zmiany geometrii (chyba tak to się nazywa) Żeby nie wyciągać turbiny spróbowałem rozruszać ją cięgnem od gruszki turbo. Śrubokręt zaparłem o śrubę chyba od kolektora i podnosiłem cięgno do góry.Na początku ciężko szło ale jakoś się rozruszało.Jechałem w trasę,sprawdziłem do 180km/h żadnych problemów.Piszę to po to bo może ktoś ma też taki problem z przeładowaniem i zamiast wyciągać turbo niech spróbuje zrobić tak jak ja.Może akurat pomoże.Wiem że czyszczenie mnie nie ominie ale jak na razie jest ok. Dzięki za podpowiedzi forumowiczów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się