golob Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 WITAM. mam wielki problem.kilka tygodni temu kupilem A4 b5 97r 1Z i wszystko bylo w porzadku do wczoraj. wczoraj to pierwszy raz silnik zaczal sie dziwnie trzasc ze az bujalo samochodem ( silnik byl cieply, a wibracje byly wyraznie odczuwalne, choc nie tak bardzo silne) jak nim wracalem w pewnym momencie oslabl. w pierwszej chwili pomyslalem ze moze pekl waz laczacy turbine i intercooler (mialem juz taki przypadek i objawy byly podobne) sprawdzilem , ale to nie to. kiedy dzisaj odpalilem zimny silnik, tak go zaczelo tak trzasc ze malo poduszek nie pourywal, a z wydechu chmura siwego dymu. kiedy wyciagnalem bagnet dym wydobywal sie se skrzyni korbowej, a po odkreceniy korka oleju jeszcze mocniej i pod wiekszym cisnieniem. co to moze byc ??? czy ktos mial juz taki przypadek? bardzo prosze o pomoc.
spetsnaz Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Prawdopodobnie doszło do pęknięcia tłoka. Wstawiaj auto na warsztat możliwie najszybciej.
golob Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 to dosc powazna usterka a w najbardziej optymistycznym scenariuszu moze to byc tylko uszczelka pod glowica? auto juz stoi 3 tyg. na parkingu, bo musialem wyjechac i nie mialem kiedy tego zrobic. ale przed wyjazdem podjechalem do takiego speca od diesli w mojej okolicy i zaspiewal mi minimum 1500zl za naprawe, a jak znam zycie to po rozkreceniu dospiewa jeszcze z 500zl albo wiecej :( wiec chyba po powrocie wezme sie za to sam. latwo pewnie nie bedzie , ale napewno taniej. czy sa dostepne testery cisnienia wkrecane zamiast swiec zarowych? a jesli nie to jak sie demontuje wtryski w dieslu ? prosze o jakies wskazowki i z gory wszystkim dziekuje
wojtekce Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 testery są uniwersalne tylko zakładasz różne końcówki
golob Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 wlasnie o to mi chodzi czy sa dostepne , bo na wtryski to na 100% widzialem . a na swiece jeszcze nie. tylko jeszcze nie wiem jak sie wtryski demontuje. prosze o jakies wskazowki.
wojtekce Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 jak popatrzysz na wtryskiwacze to nie bedziesz miał problemu z demontażem .odkrecasz rurki ,wyciągasz przelewy , odkręcasz wtrysk i wyciągasz w góre i po wszystkim
golob Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 dzieki, brzmi latwo :> powinienem dac rade. dziekuje i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się