piotlek1983 0 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Jak w temacie prosze o interpretacje logow statycznych z tego wzgeldu ze jak silnik sie nagrzeje dostaje drgawek dziwnie narywa zauwazylem ze dawka skacze nawet czasami o 1.5 mg czy to ma zwiazek z drgawkami? bo mysle ze tak,,,czym to moze byc spowodowane autko nie kopci i nie muli zadnych bledow aha jeszcze jedno cykl pracy egr rowniez nie jest staly zmienia sie Tuesday 27 January 2009 12:14:08 038 906 019 GF 1.9l R4 EDC G000SG 1541 Group A: '001 Group B: '013 Group C: '003 Engine speed Injected quantity Spec. Inj. duration Coolant temp Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 790-870 3.0-9.0 3-8 °Ck. 80-110°C TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% MARKER STAMP /min mg/R CF °C STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R STAMP /min mg/R mg/R % 0 882 3.6 6.6 77.4 0.39 -0.14 0.12 -0.26 0.26 0.79 882 250 245 59 1.21 882 3.8 6.6 77.4 1.61 -0.16 0.12 -0.26 0.28 2.01 882 250 225.4 57.8 2.41 882 3.6 6.6 77.4 2.81 -0.14 0.16 -0.31 0.24 3.21 882 250 240.1 57.4 3.61 882 3.3 6.1 77.4 4.01 -0.21 0.16 -0.26 0.33 4.41 882 250 240.1 57.4 4.81 882 4.1 6.6 77.4 5.21 -0.19 0.14 -0.31 0.33 5.61 882 250 254.8 57.8 6.01 882 3.8 6.1 77.4 6.41 -0.12 0.24 -0.38 0.26 6.81 882 250 230.3 58.2 7.21 882 3.8 6.6 77.4 7.61 -0.19 0.21 -0.38 0.33 8.01 882 250 240.1 59 8.41 882 4.1 6.6 77.4 8.81 -0.16 0.16 -0.35 0.31 9.21 882 250 259.7 60.2 9.61 882 4.1 6.6 77.4 10.01 -0.09 0.12 -0.33 0.26 10.41 882 250 254.8 60.6 10.81 882 3.8 6.1 78.3 11.21 -0.12 0.19 -0.38 0.26 11.61 882 250 235.2 61.8 12.01 882 3.8 6.1 78.3 12.41 -0.21 0.19 -0.38 0.33 12.81 882 250 240.1 62.6 13.21 882 3.8 6.6 78.3 13.62 -0.14 0.12 -0.28 0.28 14.04 882 250 249.9 63 14.47 882 4.1 6.6 78.3 14.87 -0.14 0.14 -0.28 0.26 15.27 882 250 225.4 61.8 15.67 882 3.6 6.1 78.3 16.07 -0.16 0.16 -0.31 0.26 16.47 882 250 220.5 57.8 16.87 861 4.4 6.6 78.3 17.27 -0.28 0.21 -0.35 0.42 17.67 861 250 254.8 55.4 18.07 882 3.3 6.1 78.3 18.48 -0.21 0.12 -0.28 0.33 18.9 882 250 249.9 57.4 19.32 882 3.3 6.1 78.3 19.75 -0.12 0.16 -0.33 0.24 20.15 882 250 254.8 59.4 20.55 882 3.8 6.6 78.3 20.95 -0.16 0.21 -0.35 0.31 21.35 882 250 259.7 60.6 21.78 861 4.4 6.6 78.3 22.16 -0.16 0.12 -0.31 0.31 22.58 882 250 259.7 63 22.96 882 3.8 6.6 78.3 23.38 -0.12 0.26 -0.4 0.26 23.81 861 250 249.9 64.1 24.23 882 3.8 6.6 78.3 24.63 -0.14 0.12 -0.28 0.28 25.03 882 250 240.1 63.8 25.43 882 3.8 6.6 78.3 25.83 -0.07 0.21 -0.38 0.24 26.23 882 250 235.2 63 26.63 882 3.6 6.6 78.3 27.03 -0.16 0.28 -0.42 0.28 27.43 882 250 249.9 62.6 27.83 882 3.8 6.6 78.3 28.23 -0.24 0.19 -0.35 0.38 28.63 882 250 240.1 61.8 29.03 861 4.4 6.6 78.3 29.43 -0.16 0.14 -0.33 0.33 29.83 882 250 240.1 61.4 30.23 882 3.8 6.6 78.3 30.63 -0.14 0.16 -0.33 0.31 31.03 882 250 230.3 60.6 31.43 882 3.8 6.6 78.3 31.82 -0.16 0.16 -0.33 0.28 32.22 882 250 235.2 59 32.62 882 3.8 6.6 78.3 33.02 -0.21 0.12 -0.28 0.35 33.42 882 250 240.1 58.2 33.82 882 3.8 6.6 78.3 34.22 -0.16 0.14 -0.31 0.28 34.62 882 250 240.1 57.4 35.02 882 3.8 6.6 78.3 35.42 -0.19 0.21 -0.33 0.33 35.83 882 250 240.1 57 36.22 882 3.6 6.1 78.3 36.64 -0.21 0.24 -0.38 0.31 37.06 882 250 249.9 58.2 37.47 882 3.6 6.1 78.3 37.89 -0.24 0.21 -0.35 0.35 38.29 882 250 259.7 59 38.69 882 3.6 6.1 78.3 39.09 -0.26 0.16 -0.31 0.38 39.49 882 250 249.9 60.6 [br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 14:34_________________________________________________Tuesday 27 January 2009 12:24:38 038 906 019 GF 1.9l R4 EDC G000SG 1541 Group A: '018 Group B: '013 Group C: '001 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 Engine speed Injected quantity Spec. Inj. duration Coolant temp TIME 0 0 0 0 TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H TIME 790-870 3.0-9.0 3-8 °Ck. 80-110°C MARKER STAMP STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R STAMP /min mg/R CF °C 0 0 0 0 0 0.4 -0.14 0.07 -0.52 0.56 0.8 861 4.7 6.6 84.6 1.2 0 0 0 0 1.6 -0.14 0.05 -0.49 0.56 2 882 4.1 6.6 84.6 2.4 0 0 0 0 2.8 -0.12 0.05 -0.47 0.54 3.2 882 3.8 6.6 84.6 3.6 0 0 0 0 4 0 -0.05 -0.35 0.42 4.4 882 3.8 6.6 84.6 4.8 0 0 0 0 5.2 0.05 -0.14 -0.26 0.35 5.6 861 4.4 6.6 84.6 6 0 0 0 0 6.4 0.02 -0.07 -0.33 0.38 6.8 882 3.8 6.6 84.6 7.2 0 0 0 0 7.6 -0.14 -0.14 -0.26 0.59 8 882 3.6 6.6 84.6 8.4 0 0 0 0 8.8 -0.33 0.07 -0.47 0.71 9.2 882 3.6 6.1 84.6 9.6 0 0 0 0 10 -0.26 0 -0.42 0.68 10.4 882 4.1 6.6 84.6 10.8 0 0 0 0 11.2 -0.19 -0.07 -0.38 0.61 11.6 882 3.8 6.6 84.6 12 0 0 0 0 12.4 -0.21 0 -0.42 0.66 12.8 882 3.8 6.6 84.6 13.2 0 0 0 0 13.6 -0.14 0.12 -0.54 0.54 14 882 4.1 6.6 84.6 14.4 0 0 0 0 14.8 -0.02 0.05 -0.52 0.42 15.2 882 3.6 6.1 84.6 15.6 0 0 0 0 16 -0.07 0 -0.45 0.52 16.4 882 3.8 6.6 84.6 16.8 0 0 0 0 17.2 -0.07 0 -0.49 0.54 17.6 882 4.4 6.6 84.6 18 0 0 0 0 18.4 0.07 0.05 -0.52 0.35 18.78 882 4.1 6.6 84.6 19.21 0 0 0 0 19.63 0.05 0.09 -0.52 0.33 20.04 882 4.1 6.6 84.6 20.46 0 0 0 0 20.86 0.02 0.14 -0.56 0.38 21.26 861 4.4 6.6 84.6 21.67 0 0 0 0 22.06 -0.02 0.02 -0.42 0.42 22.46 882 4.1 6.6 84.6 22.86 0 0 0 0 23.26 -0.05 0.02 -0.45 0.42 23.66 882 3.8 6.6 84.6 24.06 0 0 0 0 24.46 -0.05 0.14 -0.52 0.42 24.86 882 3.6 6.1 84.6 25.26 0 0 0 0 25.67 -0.07 0 -0.35 0.49 26.09 882 3.8 6.6 84.6 26.51 0 0 0 0 26.94 -0.19 0.02 -0.49 0.59 27.34 882 4.1 6.6 84.6 27.74 0 0 0 0 28.14 -0.16 0.02 -0.52 0.64 28.54 882 4.1 6.6 84.6 28.97 0 0 0 0 29.35 -0.07 0 -0.52 0.56 29.77 882 4.1 6.6 84.6 30.17 0 0 0 0 30.59 -0.05 0 -0.49 0.54 31 882 4.1 6.6 84.6 31.42 0 0 0 0 31.82 -0.07 0 -0.52 0.54 32.22 882 4.4 6.6 84.6 32.62 0 0 0 0 33.02 -0.16 0.07 -0.52 0.59 33.42 1050 8 6.6 84.6 33.82 0 0 0 0 34.22 -0.12 0.09 -0.52 0.54 34.62 861 4.7 6.6 84.6 35.02 0 0 0 0 35.42 -0.16 -0.07 -0.33 0.56 35.82 882 4.1 6.6 84.6 36.22 0 0 0 0 36.62 -0.14 -0.16 -0.26 0.52 37.02 882 3.8 6.6 84.6 37.42 0 0 0 0 37.82 -0.16 -0.02 -0.33 0.52 38.22 882 4.4 6.6 84.6 38.62 0 0 0 0 39.02 -0.07 0.02 -0.42 0.45 39.42 861 4.4 6.6 84.6 39.82 0 0 0 0 40.22 -0.16 0.07 -0.42 0.54 40.62 882 3.3 6.1 84.6 41.03 0 0 0 0 41.45 -0.16 0.09 -0.49 0.54 41.86 882 3.8 6.6 84.6 42.28 0 0 0 0 42.69 -0.16 0.05 -0.47 0.59 43.13 882 3.6 6.1 84.6 43.54 0 0 0 0 43.96 -0.09 0.05 -0.47 0.49 44.36 861 4.7 6.6 84.6 44.76 0 0 0 0 45.19 -0.09 0.07 -0.52 0.52 45.61 861 4.7 7.1 84.6 46.02 0 0 0 0 46.44 -0.05 0.14 -0.52 0.4 46.84 882 3.6 6.6 84.6 47.24 0 0 0 0 47.64 -0.16 0.21 -0.59 0.54 48.04 882 4.4 6.6 84.6 48.45 0 0 0 0 48.87 -0.14 0.16 -0.56 0.52 49.29 882 3.8 6.6 84.6 49.7 0 0 0 0 50.12 -0.14 0.02 -0.47 0.56 50.52 861 4.9 7.1 84.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Ale sieczka Wrzuc to do excela a potem pliki na imageshack.us i dopiero potem na forum PLISSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotlek1983 0 Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 sorry By piotlek1983 [br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 15:14_________________________________________________co moze byc przyczyna ze dawka skacze na wolnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachim858427 0 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Wrzuć kolego grupę 023 u ciebie i tak jest dobrze u mnie ta dawka skacze między 1.5 a 3.0 i wtedy dopiero silnik na wolnych obrotach sobie skacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Autko nie dogrzane lub termostat na wykonczeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotlek1983 0 Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Wrzuć kolego grupę 023 u ciebie i tak jest dobrze u mnie ta dawka skacze między 1.5 a 3.0 i wtedy dopiero silnik na wolnych obrotach sobie skacze. wrzuce jutro blok 23 z tego co pamietam wartosci nie przekraczaly 20 nawet tylko na jedym cylindrze bylo minus kila a na 3 dodatnie wartsci..Jachim doszedles do tego co bylo przyczyna w twoim wypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachim858427 0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 U mnie akurat ewidentnie są to pompowtryskiwacze. W bloku 023 powinieneś mieć między tymi wartościami -30/30 :) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotlek1983 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 odswierzam i dorzucam logi http://img6.imageshack.us/img6/8661/001cq1.jpg 001 http://img5.imageshack.us/img5/3019/003013by4.jpg 003 013 http://img152.imageshack.us/img152/8695/023vn8.jpg 023 http://img3.imageshack.us/img3/6011/003bstv8.jpg 003 BS http://img7.imageshack.us/img7/9564/011bsql1.jpg 011 BS http://img8.imageshack.us/img8/2829/11dynqr1.jpg 011 dynamiczne http://img216.imageshack.us/img216/121/003008020dynul3.jpg 003 008 020 dynamiczne autko oprucz drgawek czasem nie zawsze ma moc podejrzewam turbo lub n75 jakby ktos mial chec rzucic okiem wielkie dzieki.... Pytanie dla tych ktorzy sie orjantuja od jakiej predkosci obrotowej silnika turbo powinno mocniej pompowac? jak to jest w seri jezeli chodzi o avf? podczas tych ostatnich logow autko mialo moc a czasami nie ma i ciezko wkreca sie na obroty czy jest mozliwosc zeby n75 czasami sie zawieszal i turbawka nie pompowala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachim858427 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Kolego a kiedy wymieniałeś filtr powietrza mi się zdaję że przepływomierz nie działa jak powinien jakbyś mógł wrzucić samą grupę 003 dynamiczną byśmy wiedzieli dokładniej jak mierzy przepływomierz bo trzy grupy na raz wrzuciłeś i mało jest to czytelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotlek1983 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 przeplywka byla wymieniana na nowke z serwisu razem z filtrem jakies 3 miechy temu jutro postaram sie wrzucic 003 dyn turbo cos za pozno wstaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachim858427 0 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Kolego a sprawdź sztangę przy turbinie czy chodzi lekko. Ogólnie logi turbiny dobrze wyglądają tylko na samym początku jest mały zastój ale później jest dobrze. Wrzuć też samą grupę 011 dynamiczną coś tam jest nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 termostat do wymiany ... reszta znosna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotlek1983 0 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 mam pytanko jeszcze co do tego narywania na jalowych czy jest takie wytlumaczenie ze to pompa vakum jest juz slaba i dlatego narywa i turbo pozno wstaje? jest taka mozliwosc? jak ja mozna sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się