Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9tdi AVF - Notlauf podczas logowania 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam taki problem, chciałem sprawdzić czy wszystko jest OK z moim silnikiem bo mam dość mocno zażygany olejem i chyba wynika to z tego że wąż idący do IC ma spore luzy na łączniu z turbo, do tego świszczy cos spod maski (zamówiłem już nowy wąż). Auto wydawało mi się średnio się zbiera, ale wczoraj zacząłem robić logi grupy 011 i po pierwszym przejezdzie NOTLAUF :/ Drugi,trzeci przejazd jakby coś odżyło, ale wciąż tryb awaryjny. Strona vaglog.pl nie działa, jak mogę wrzucić logi? :/

 

Opublikowano

Wydaje mi się, że to chwilowa awaria serwera.

Zawsze możesz użyć programów, którymi kiedyś się tam bawiłem i zrobić zrzut: http://chomikuj.pl/xoslox/Programy+do+analizy+log*c3*b3w

Przejrzyj wężyki podciśnienia - możesz zrobić BS 011 i poobserować pracę siłownika gruszki turbo... 

Przydałyby się te logi :P  to by było widać czy niedoładowanie (nieszczelność na wężach jak piszesz) czy przeładowanie (zacinanie się zmiennej geometrii)

Opublikowano (edytowane)

Węże podciśnień były wymieniane na nowe, więc to raczej nie to...

dynam011.png

dynam0112.png

dynam0113.png

dynam0114.png

Edytowane przez kamil_cabrio
Opublikowano

Przeładowuje na maxa. Zawór wysterowany też na max zbijanie ciśnienia i nie pomaga... turbo na stół i do sprawdzenia zmienna geometria.

Z turbo nic nie było ruszane, robione ? ? ? Jakaś regulacja sztangi ? 

Opublikowano

W tym aucie akurat jeszcze turbiny nie wyciągnąłem. Więc ma tak od zakupu. Czyli wyczyścić łopatki? Co ewentualnie innego? Jakie logi jeszcze porobić?

Opublikowano

Może być N75, lub czujnik ciśnienia jeszcze... Ale ja bym się chyba nie łudził i wytargał turbo :P

No a jaki masz numer błędu w sterowniku silnika ? ? ?

A masz log 003 ? Powietrza też dmucha na max ? 

Opublikowano

Jak wspominałem wcześniej auto odżyło :) pierwszy log i ogień :D przeczyściło się turbo ale na drodze.

Tutaj logi Gr. 008

 

008_1.jpg

008_2.jpg

008_3.jpg

008_4.jpg

Opublikowano

A tutaj 003

Co do błędów to był 17994 i 17965, a po skasowaniu pozostał 17994

003_1.jpg

003_2.jpg

003_3.jpg

003_4.jpg

Opublikowano

No to wyciągaj turbo i do czyszczenia zmienna geometria... Nie ma co się zastanawiać. Takie mocne przeładowania nie są dobre dla osprzętu i silnika...

Opublikowano

Nie znam się jak narazie zupelnie na logach. To pierwszy raz kiedy je robiłem. Co do turbo i jego czyszczenia kiedyś w AFN A3 czyscilem dwa razy i pomagało to na chwilę potem auto sprzedałem więc nie wiem co kto z tym zrobił. Czy tutaj może byc podobnie? Chociaż i tak jest inaczej bo same łopatki musiały sie ruszyć wczoraj po pilowaniu podczas logów a co z grupą 003?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...