kamil_cabrio Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Witam, Mam taki problem, chciałem sprawdzić czy wszystko jest OK z moim silnikiem bo mam dość mocno zażygany olejem i chyba wynika to z tego że wąż idący do IC ma spore luzy na łączniu z turbo, do tego świszczy cos spod maski (zamówiłem już nowy wąż). Auto wydawało mi się średnio się zbiera, ale wczoraj zacząłem robić logi grupy 011 i po pierwszym przejezdzie NOTLAUF :/ Drugi,trzeci przejazd jakby coś odżyło, ale wciąż tryb awaryjny. Strona vaglog.pl nie działa, jak mogę wrzucić logi? :/
kamil-vag Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Wydaje mi się, że to chwilowa awaria serwera. Zawsze możesz użyć programów, którymi kiedyś się tam bawiłem i zrobić zrzut: http://chomikuj.pl/xoslox/Programy+do+analizy+log*c3*b3w Przejrzyj wężyki podciśnienia - możesz zrobić BS 011 i poobserować pracę siłownika gruszki turbo... Przydałyby się te logi to by było widać czy niedoładowanie (nieszczelność na wężach jak piszesz) czy przeładowanie (zacinanie się zmiennej geometrii)
kamil_cabrio Opublikowano 20 Października 2017 Autor Opublikowano 20 Października 2017 (edytowane) Węże podciśnień były wymieniane na nowe, więc to raczej nie to... Edytowane 20 Października 2017 przez kamil_cabrio
kamil-vag Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Przeładowuje na maxa. Zawór wysterowany też na max zbijanie ciśnienia i nie pomaga... turbo na stół i do sprawdzenia zmienna geometria. Z turbo nic nie było ruszane, robione ? ? ? Jakaś regulacja sztangi ?
kamil_cabrio Opublikowano 20 Października 2017 Autor Opublikowano 20 Października 2017 W tym aucie akurat jeszcze turbiny nie wyciągnąłem. Więc ma tak od zakupu. Czyli wyczyścić łopatki? Co ewentualnie innego? Jakie logi jeszcze porobić?
kamil-vag Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Może być N75, lub czujnik ciśnienia jeszcze... Ale ja bym się chyba nie łudził i wytargał turbo No a jaki masz numer błędu w sterowniku silnika ? ? ? A masz log 003 ? Powietrza też dmucha na max ?
kamil_cabrio Opublikowano 20 Października 2017 Autor Opublikowano 20 Października 2017 Jak wspominałem wcześniej auto odżyło pierwszy log i ogień przeczyściło się turbo ale na drodze. Tutaj logi Gr. 008
kamil_cabrio Opublikowano 20 Października 2017 Autor Opublikowano 20 Października 2017 A tutaj 003 Co do błędów to był 17994 i 17965, a po skasowaniu pozostał 17994
kamil-vag Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 No to wyciągaj turbo i do czyszczenia zmienna geometria... Nie ma co się zastanawiać. Takie mocne przeładowania nie są dobre dla osprzętu i silnika...
kamil_cabrio Opublikowano 20 Października 2017 Autor Opublikowano 20 Października 2017 Nie znam się jak narazie zupelnie na logach. To pierwszy raz kiedy je robiłem. Co do turbo i jego czyszczenia kiedyś w AFN A3 czyscilem dwa razy i pomagało to na chwilę potem auto sprzedałem więc nie wiem co kto z tym zrobił. Czy tutaj może byc podobnie? Chociaż i tak jest inaczej bo same łopatki musiały sie ruszyć wczoraj po pilowaniu podczas logów a co z grupą 003?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się