Skocz do zawartości

kamil_cabrio

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil_cabrio

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamil_cabrio

0

Reputacja

  1. Jak to naprawic? Jadąc ok 5 min, awaryje się wyłączają ale wciąż miga IMMO, a potem jeszcze włącza się AIRBAG,dodatkowo nie działa klimatronik ? A błędy to 00474 i 01794
  2. Witam, Mam taki problem, że po odpaleniu samochodu zaczyna migac mi kontrolka IMMO i włączają się awaryjne. Na Vag pokazało błędy 01794 oraz 00474. Parę godzin wcześniej nie było problemu, a przez ostatnie miesiące sporadycznie, mam drugi kluczyk z którym taki problem miałem, ale z tego powodu go nie używałem. Co to może być skoro auto jeszcze 2 godziny temu jeżdziło normalonie?
  3. Witam, Odgrzewam kotleta, rozwiązał ktoś problem z tym fisem po rozkodowaniu?
  4. Potrzebuje goscia ogarnietego w kwestii vaga mam ptoblem z bledem 01794 po tym jak typ mi robil klime
  5. Nie znam się jak narazie zupelnie na logach. To pierwszy raz kiedy je robiłem. Co do turbo i jego czyszczenia kiedyś w AFN A3 czyscilem dwa razy i pomagało to na chwilę potem auto sprzedałem więc nie wiem co kto z tym zrobił. Czy tutaj może byc podobnie? Chociaż i tak jest inaczej bo same łopatki musiały sie ruszyć wczoraj po pilowaniu podczas logów a co z grupą 003?
  6. A tutaj 003 Co do błędów to był 17994 i 17965, a po skasowaniu pozostał 17994
  7. Jak wspominałem wcześniej auto odżyło pierwszy log i ogień przeczyściło się turbo ale na drodze. Tutaj logi Gr. 008
  8. W tym aucie akurat jeszcze turbiny nie wyciągnąłem. Więc ma tak od zakupu. Czyli wyczyścić łopatki? Co ewentualnie innego? Jakie logi jeszcze porobić?
  9. Węże podciśnień były wymieniane na nowe, więc to raczej nie to...
  10. Witam, Mam taki problem, chciałem sprawdzić czy wszystko jest OK z moim silnikiem bo mam dość mocno zażygany olejem i chyba wynika to z tego że wąż idący do IC ma spore luzy na łączniu z turbo, do tego świszczy cos spod maski (zamówiłem już nowy wąż). Auto wydawało mi się średnio się zbiera, ale wczoraj zacząłem robić logi grupy 011 i po pierwszym przejezdzie NOTLAUF :/ Drugi,trzeci przejazd jakby coś odżyło, ale wciąż tryb awaryjny. Strona vaglog.pl nie działa, jak mogę wrzucić logi? :/
  11. Panowie, a jak wymienić napęd CD w RNS-D?
  12. Witam, Wczoraj z kolegą wymianiałem węże podciśnienia bo nie które były potargane i lekko było słychać świst przy przyspieszaniu. Niestety, kolega urwał jeden z krućców przy elektrozaworze 8E0906627B, na szczęście inny znajomy przyjechał i dał zawór 8E0906627C. Jak już wszystko spieliśmy odpalam i przy przyspieszaniu słychać duuużo głośniejszy świst niż przed wymianą węży, za to turbo wstaje przed 2000/obr (a wcześniej ok.2100-2200/obr). Pytanie do was, czy to że zawór ma końcówkę C zamiast B ma jakieś znaczenie? W ETCE widzę, że chyba nie. Dodam, że zdejmowaliśmy też te gumowe węże w kształcie S żeby ułatwić sobie dostęp do wymiany wszystkich przewodów. Co może być powodem tego syku?
  13. Witam, Czy to dobra opcja żeby skompletować zestaw dla B6 w czarny kolorze - glinka - pasta menzerna 2500 a potem położyć wosk - wosk soft99 fuso Wszystkich wątków o detailingu jest tyle, że można oszaleć...
  14. Witam, Wczoraj usłyszałem dziwny dzwięk gdy opuściłem szyby i dołożyłem w piec. Otóż, w momencie kiedy turbina "wstaje" słychać jakby "wianie"(tak jakby wiał wiatr) na zewnątrz. Wcześniej nie słyszałem bo w aucie jest cicho. Jak na luzie dołożę gazu to też tak jest, ale tylko w zakresie pracy turbo. Nie odczuwam znacznego spadku mocy. Gdzie mogę szukać przyczyny?
  15. Pojedynczo moduły obsługuje ale...dzisiaj chciałem zaadoptować drugi kluczyk i w module od komfortu na blokach 007 nie ma opcji wejsc w kanał powyżej 009 bo nie zarejestrowany itd.itd. Jest to kwestia kabla czy szukać innego programu? A czy przewód http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html jest lepszy od mojego czy nie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...