kiciKic Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Witam. Od jakiegoś czasu podczas postoju lub toczenia się, czuć z nawiewow płyn chłodniczy. Co ciekawe efekt występuje jedynie na obiegu otwartym. Plynu nie ubywa. W zasadzie nigdzie nie jest wylany, ale pewności nie mam bo nie wszędzie da się zobaczyć. Wymienialem czujnik temp i troche plynu sie wylalo, ale mam wrazenie, ze zapach juz eczesniej dalo sie wyczuc. Jakieś pomysły?
bialy986 Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Szyb w środku nie masz tłustych,zamglonych?Może nagrzewnica zaczyna puszczać?Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
kiciKic Opublikowano 25 Października 2017 Autor Opublikowano 25 Października 2017 Żadnych takich objawów.
Adrian1727 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Witam, pozwolę sobie podczepić się pod remat. Panowie ja też mam problem z płynem chłodniczym. Od jakiegoś czasu było czuć w aucie płynem chłodniczym, doszło parowanie szyb a później mokre dywany, na wiosnę oczywiście z postawioną diagnozą że pęknięta nagrzewnica wyciąganie całego wnętrza wymiana gąbki całej na nową czysto sucho nagrzewnica nowa sprawdzana ma grać, owszem już nie ma mokro w aucie.. całe lato przejeżdżone ale został problem o którym dowiedziałem się ostatnio .. otóż jadąc na spokojnie miałem włączone nawiewy na najniższą temp z możliwych, tylko przełączyłem nawiew na klimatroniku z "LO" na bodajże 18 lub 18,5 st. gdzie otworzyły się klapy ciepłego powietrza, momentalnie dmuchnęło siwą chmurą dymu o zapachu płynu, szyby wszystkie tłuste ale płynu przez cały okres od wiosny ani grama nie ubyło. Nie wiem czy znowu nie będę musiał rozbierać wszystkiego.. jest sporo pracy przy tym ale ciężko się jedzie gdy jest chmura dymu w środku i parują szyby, a w deszczu już nie ma mowy o normalnej jeździe. Wspomnę jeszcze że dym pojawia się wtedy gdy temperaturę z najniższej podniosę o pół stopnia do góry, ten dym widać jak z kratek wylatuje. Ma ktoś jakieś pomysły ?
maciucha512 Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Jak nie widzisz wycieków, a płynu nie ubywa, to pozostaje umyć silnik z rozlanego przy wymianie płynu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się