Damiyc Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 Witam wszystkich! Pacjent to B7 2.0tdi kod silnika BRE. Odkąd kupiłem samochodu silnik dziwnie odpala mianowicie zaraz po odpaleniu chodzi nierówno jakby na jedyn cylinder nie palił ale tylko okolo dwie sekundy i zaraz wraca do normy. Nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Zero błędów na kompie. Pompowtryski w grupie 13 w normie najgorszy 0.80 reszta 0.30-0.40. Ma ktoś jak pomysł co można sprawdzić? Każde naprowadzenie na problem bedzie dla mnie pomocne
michcio1985 Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 0.8 ? Przy 0.4 juz bym szukal przyczynWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 To na zimnym czy rozgrzanym silniku?Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Damiyc Posted October 27, 2017 Author Posted October 27, 2017 Nie ma różnicy na zimnym I na rozgrzanym to samo
Damiyc Posted October 27, 2017 Author Posted October 27, 2017 Wartości z grupy 013 1 cylinder: 0,82mg/h 2 cylinder: 0,05mg/h 3 cylinder: 0,42mg/h 4 cylinder: 0,35mg/h Wartości z grupy 018 same 0 Wartości z grupy 023 1 cylinder: -60,0 2 cylinder: -23,0 3 cylinder: -42,0 4 cylinder: -14,0
michcio1985 Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 Prawdopodobnie cos się dzieje z jednym pdWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 (edited) 2 godziny temu, Damiyc napisał: Wartości z grupy 013 1 cylinder: 0,82mg/h 2 cylinder: 0,05mg/h 3 cylinder: 0,42mg/h 4 cylinder: 0,35mg/h Wartości z grupy 018 same 0 Wartości z grupy 023 1 cylinder: -60,0 2 cylinder: -23,0 3 cylinder: -42,0 4 cylinder: -14,0 Tak w ciemno stawiam że problem jest na pierwszym PD ( chociaż przytoczone korekcje są nieprawdopodobne bo wszystkie są na plusie, a suma korekcji musi w przybliżeniu dawać 0 ). Jeżeli na pierwszym korekcja jest na plusie , to na początek bym na nim wymienił śruby mocujące pompkę , dokręcając ją zgodnie z instrukcją Edited October 27, 2017 by piotrsob1
Damiyc Posted October 27, 2017 Author Posted October 27, 2017 Patrząc po tych wynikach to ewidentnie cos six dzieje z pierwszą pompką. Chyba ją wymienie na drugą :/
piotrsob1 Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 27 minut temu, Damiyc napisał: Patrząc po tych wynikach to ewidentnie cos six dzieje z pierwszą pompką. Chyba ją wymienie na drugą :/ Jest duża szansa że po wymianie samych śrub mocujących wszystko wróci do normy
spyty Posted December 12, 2017 Posted December 12, 2017 W dniu 27.10.2017 o 20:48, Damiyc napisał: Patrząc po tych wynikach to ewidentnie cos six dzieje z pierwszą pompką. Chyba ją wymienie na drugą :/ witam czy poradziłeś sobie z problemem mam ten sam problem w a6 BRE
Damiyc Posted December 13, 2017 Author Posted December 13, 2017 Wymieniłem jeden wtrysk ale dalej jest to samo moze troche lepiej juz sie przyzwyczaiłem
scania1213 Posted December 14, 2017 Posted December 14, 2017 To nie wtryski na bank, mam to u siebie niestety ale tylko na zimnym silniku. Kolega po calkowitym remoncie w skodzie 1.9 ma to samo (robiona gora i dol) wiec zostaje sprawa czujnikow, synchro rozrzadu ew nieszczelnosc ukladu paliwowego lub vacum...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now