error Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Witam. Coś się dzieje z moim silnikiem mianowicie: ostatnio odpaliłem samochód silnik działał ok i nagle po chwili po prostu się wyłączył. Zdziwiony zapaliłem jeszcze raz i to samo! Silnik pracuje chwilkę i gaśnie !! Gdy dodaję gazu dzieje się to samo. Hmm ..... Podejrzewałem że coś jest nie tak z filtrem lub pompom paliwa. Więc wymieniłem filtr paliwa... nie przyniosło to żadnego efektu. Więc zaprałem się za pompę paliwa. Jeśli się nie mylę to pompa paliwa po przekręceniu stacyjki powinna przez chwilę zadziałac co można usłyszec (tak dzieje się np w audi mojego znajomego sprawdzałem), w moim przypadku cisza pompa ani drgnie. Wiec dostałem się do pompy lecz nim ją wymontowałem spróbowałem ją podłaczyc na "krótko" bezpośrednio z akumulatora i pompa działa jak szalona gdy jest podłączona w ten sposób. Więc pomyślałem że to przekaźnik lecz on jest ok (próbowałem go w innym audi i działa ok). Przewód elektryczny też jest ok przemierzyłem go. Czyli poprzez normalne podłączenie samochód nie dostaje zsilania na pompę paliwa, tak jakby pompa nie była sterowana. Wnioski: przypuszczam że może to miec coś wspólnego z układem sterowania wtryskami lub instalacją gazową (samochód posiada instalację gazową firmy BRC) Czy ktoś może coś podpowiedziec? Nie posiadam żadnego programu typu VAG. Samochód także nie był w żądnym warsztacie czy servisie z tego powodu. Zanim go tam odeśle chciałbym zsięgnąc waszych rad:) Postarałem się to opisac najdokładniej jak potrafię nie jestem mechanikiem więc przepraszam za ewentualne błędy:) Pozdrawiam
cobradd Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 zacznij od poprawienia tematu na regulaminowy. Jeśli nie odpala zarówno na LPG jak i na PB to wina nie może leżec w pompie bo wtedy LPG by zadziałało.Może immobilaizer padł i nie pozwala uruchomić silnika. W takich przypadkach poszukiwania najlepiej zacząć właśnie od podpięcia VAGa - zanim wymienisz pół samochodu.
error Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2009 Zapomniałem dodac że immobilizer jest ok, kontrolka pali się przez chwilę i następnie gaśnie. Natomiast LPG jest sekwencyjne w pełni automat tak więc włącza się samo po osiągnięciu odpowiedniej temp.
cobradd Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 no tak zapomniałem że samochód odpala na PB nie LPG, w takim razie poszukaj czy mozna odpalić tą instalcje awaryjnie na LPG, STAGa można więc może w BRC tez jest to mozliwe
cobradd Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 nie pobierają opłat za połączenie do VAGa? chyba tylko na zlotach klubu ? Taka usłaga w warsztacie to od 40 do 100 zeta kosztuje. Sugerowałem próbe awaryjnego odpalenia na LPG po to żeby okreslić czy problem jest z układem zasilania PB czy może z układem zapłonowym lub innym majacym wpływ na obydwa rodzaje zasilania.
drap Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 O ile sie dobrze orientuję jest bezpiecznik od pompy paliwowej - sprawdź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się