Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływomierz i problem z silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Panowie pierwsze pytania.Czy po odpieciu kostki od przeplywki silnik ma pracowac czy gasnac? U mnie gasnie i nie wiem czy to dobrze? Pytanie drugie mam taki problem ze od auta bardzo czuc nie dopalona benzyne ,nie pracuje na wszystkie cylindry ,strzela z wydechu.Jaka moze byc przyczyna?cewki wymienione i bez zmian.

Opublikowano

Witaj, tak może zgasnac jeżeli komputer po odłaczeniu dobiera nieprawidłowy skład mieszanki, u mnie osobiście tak nie jest jednak nie jest to nic złego.

Jeżeli przewody/świece również masz sprawne spróbuj zajac się wydechem, być może jest przytkany

Pozdro.

Opublikowano

jedyne z wydechem co mam nie tak to tyle ze jest lekka nie szczelnosc miedzy kolektorem a rura?

myslisz ze to moze miec wplyw na zly dobor mieszanki i nie rowna prace , nie na wszystkich garach?

Opublikowano

Raczej na sto procent nie ;) A czujnik położenia wału/wałka ? Błędów żadnych nie ma na kompie ? Najlepiej zrób logi dynamiczne i wklej w dziale, myślę że to wszystko wyjaśni w czym tkwi problem.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 29.10.2017 o 09:06, Szewczenko7 napisał:

Czy po odpieciu kostki od przeplywki silnik ma pracowac czy gasnac?

Różnie. Zależy od auta. Po odpieciu na dzialajacym silniku raczej zgaśnie. Przepłwykę odpina się na niedziałajacym, jak zapali i działa znacznie lepiej to pewnie jest trefna.
 

 

13 godzin temu, Szewczenko7 napisał:

edyne z wydechem co mam nie tak to tyle ze jest lekka nie szczelnosc miedzy kolektorem a rura?

może mieć, sonda jest zwyczajnie oszukiwana. Nieszczelność jest za MAFem. Paliwo jest dobrane na podstawie wskazań MAFu. Nastepuje BUM. Sonda sprawdza czy ilośc powietrza jest prawidłowa, nie jest dla niej bo zasysa lewiznę, mówi ECU że jest ubogo i ECU podlewa więcej paliwa, a wcale go nie trzeba było więej bo do BUM była go odpowiednia ilość.

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

poki co nie mam mozliwosci podpiecia pod kompa.

Na ta chwile podmieniony modul zaplonowy,przeplywka,swiece,czujnik polozenia walka ,sprawdzone sprezania i ustawienie rozrzadu ,iskra jest i jak narazie nic.

Teraz dodatkowo zauwazylem ze dodatkowo obroty spadaja po nagrzaniu do nawet 300 az kontrolki sie zaczynaja pokazywac.

Poki co nie mam juz pomyslu co jeszcze??

Mam ta nie szczelnosc miedzy kolektorem a poczatkiem wydechu co prawda nie duza ale jednak bo czuc spaliny a jak sie przygazuje to dosc mocno widac spaliny wlasnie przez ta nie szczelnosc.

 

Opublikowano
W dniu 18.11.2017 o 17:56, Szewczenko7 napisał:

poki co nie mam mozliwosci podpiecia pod kompa.

Na ta chwile podmieniony modul zaplonowy,przeplywka,swiece,czujnik polozenia walka ,sprawdzone sprezania i ustawienie rozrzadu ,iskra jest i jak narazie nic.

Teraz dodatkowo zauwazylem ze dodatkowo obroty spadaja po nagrzaniu do nawet 300 az kontrolki sie zaczynaja pokazywac.

Poki co nie mam juz pomyslu co jeszcze??

Mam ta nie szczelnosc miedzy kolektorem a poczatkiem wydechu co prawda nie duza ale jednak bo czuc spaliny a jak sie przygazuje to dosc mocno widac spaliny wlasnie przez ta nie szczelnosc.

 

mi po odpieciu przeplywki gasnal, drgania mialem od uszkodzonych fajek na swiecach a twoj problem z dziwnym zapachem benzy, mnie sie wydaje na 90%, pochodzi od tego ze masz nieszczelnosc przed punktami pomiarowymi sond lambda i to przez nie ci przelewa silnik

Opublikowano

wymieniam na dniach uszczelki i zobaczymy czy bedzie poprawa

Opublikowano

Z chęcią się dowiem bo ja obstawiam że będzie. Może nie od razu po pierwszym odpaleniu ale po kilku km będzie. Zgadzam się z kolega wyżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...