Skocz do zawartości

kajmanovsky

Pasjonat
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kajmanovsky

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    AMX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

865 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kajmanovsky

0

Reputacja

  1. Sprzedam lub zamienie na cabriolet, cena do negocjacji https://www.olx.pl/oferta/audi-a4b5-avant-v6-tiptronic-quattro-CID5-IDqqLcD.html#f1f246ec44
  2. apdejt zauwazylem zuzyty przegub zewnetrzny z prawej strony z przodu, czy to moze powodowac az takie anomalie?
  3. tak w skrzyni mialem cos takiego jak "Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred" i mialem ten blad od daaaawna ale wszystko bylo okej olej wymienial koles co zajmuje sie asb, podejrzewam ze wie co robi wyglada to tak jakby zalaczal lock up a potem nagle go odpinal i tak kilka razy zanim sie podgrzeje ewentualnie co moge jeszcze w vcds sprawdzic? jest gdzies kanal dla lock up oraz dla sprawdzenia sekwencji przelaczania zaworow?
  4. kajmanovsky

    Zmiana 5W50 na 10W60

    wydaje mi sie ze trzeba zrobic remont a nie zakrywac oczy i lac gestszy olej bo to niczego nie poprawi
  5. Cześć! Chłopaki proszę o pomoc! Od 2 miesięcy mam następujący problem, że po uruchomieniu zimnego silnika i skrzyni do temperatury oleju w asb=60*C skrzynia dziwnie zmienia biegi tzn. zbyt szybko wrzuca kolejny bieg i zalacza lockup, czasem przy okolo 50kmh mam juz 4 bieg na zimnym, kolejna sprawa to drgania w okolocy 2tys obotow, najbardziej odczuwalne na 2 i 3 biegu; wszystko ustaje po przekroczeniu 60*C biegi zmienia plynnie na zimnym i na cieplym; do temperatury 60 w vagu pokazuje mi 3 stany konwertera: closed(chyba), open oraz revving a po nagrzaniu do conajmniej 60 jest TC open; olej byl wymieniany wraz z filtrem 500km temu i nie pomoglo; skrzynia miala remont 20 000km wczesniej(konwerter pompa tarczki olej filtr) dodatkowo zrobilem adaptacje przepustnicy i kickdown Jakieś pomysły?
  6. tyle, że od spalania plynu akurat kopci na bialo, Tobie tez?
  7. kajmanovsky

    Czujnik g62

    miej na uwadze to ze G62 ma dwa obwody, jeden jest do wskaznika na desce a drugi do ECU wiec najlepiej sprawdz kompem czy wartosci sie pokrywaja, vcds lite ma te funkcje tylko nie pamietam ktory to kanal pomiarowy :c
  8. jesli ubywa ci plynu a nie ma go w oleju to duze prawdopodobienstwo ze spala sie w cylindrach i masz nieszczelnosc pewno gdzies miedzy glowica a skrzynia korbowa sprawdz cisnienie jak kolega Arek mowi i wszystko bedziesz wiedzial, powinno byc ok 13.5 bara
  9. plynu chlodniczego nie ubywa? olej bez zanieczyszczen?
  10. mi po odpieciu przeplywki gasnal, drgania mialem od uszkodzonych fajek na swiecach a twoj problem z dziwnym zapachem benzy, mnie sie wydaje na 90%, pochodzi od tego ze masz nieszczelnosc przed punktami pomiarowymi sond lambda i to przez nie ci przelewa silnik
  11. 1) P tylko blokuje mozliwosc ruchu, nie ma znaczenia 2) Naturą działania automatu jest zawsze praca na obciążeniu czyli D lub R 3) Dla Q nie powinno miec wiekszego znaczenia, choc zalecalym nozny 4) Skrzynia na postoju w trybie innym niz D lub R sie nie grzeje gdyz pompa nie pracuje i nie przelewa oleju 6) Niby sama dobiera biegi, ale np jak ja zjezdzam dlugo z gorki i spadaja jej obroty to wlaczam tipa i redukuje zeby miala caly czas okolo 2000rpm 7) Obowiązkowo! W innym wypadku zostanie uszkodzona płyta sterująca z zaworami.
  12. sprawdz sondy lambda czy nie klamia i nie zalewaja silnika
  13. Witam, potrzebuje do GOLFA 4 1.9TDI komplet tarcz hamulcowych i klockow amortyzatory (tlumiki) przod do Audi A4B5 2.8Q dolna oslone silnika i oslone skrzyni biegow automat(chyba nie ma znaczenia) i ewentualnie olej mineral 15w40 4l do benzynki w starszym Polo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...