demoniszcze

Pasjonat
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O demoniszcze

  • Urodziny 01.12.1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Szymon
  • Lokalizacja
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB
  1. Dla zawieszenia sportowego = o skróconym skoku takie jak w 1BE, czyli właśnie takie musisz założyć do springów
  2. Dzięki, muszę przy okazji na nie spojrzeć
  3. No chyba te literki są bez znaczenia
  4. Tak, tego 1BE o skróconym skoku, dystrybutor wciska mi że napewno błąd montażowy, że za mocno skręcone na podnośniku, robili to ogarnięci goście, szczerze wątpie. Przy stukach zawsze rozcinają amor, jak się okaże że błąd montażowy/uszkodzenie (np po wpadnięciu w dziurę) to zwrócą Ci taki pociety złom :/ Chyba to oleje i nigdy więcej tego gówna nie kupię. Zwrot ksoztów montażu/demontażu możesz dochodzić w sądzie...
  5. ja mam z b4 lewe o numerze 8A0 512 341 E więc pewnie prawę ma końcówkę F
  6. Siemka, Na pierwszym zdjęciu masz z B4 Quattro - podejdzie, ba, nawet to lepsze niż z B5 bo ocynkowane i blacha trochę grubsza (czuć wyraźnie w ręce) Na drugim zdjęciu masz mocowanie z B4 bez Q, nie podejdzie (choć ceny używek są zajefajne )
  7. Wszystko ok
  8. Hejka, mamy ten sam problem :/ tylko że z czterema tj przód + tył quattro... Reklamacje chcą przyjąć, ale twierdzą że napewno jakiś błąd montażowy skoro wszystkie cztery stukają...
  9. Zobacz czy wiązka do tylnej klapy nie została przetarta/uszkodzona
  10. A tak z ciekawości jakie spalanie LPG??
  11. Ja po płukance leje Liqui Moly 5w-40 jestem bardzo miło zaskoczony praktycznym brakiem zużycia oleju (silnik po uszczelnieniu)
  12. Dokładnie, wg mnie plecionka wydechu
  13. Do mnie leci już zestaw ferodo pod 312mm, jak ztestuje opiszę wrażenia
  14. AJM Kolegi ma 608 tys, ale cały osprzęt, przktycznie wszystko było już wymienione
  15. Siemka, Szybkie pytanie co do osłon tarczy, mam 2.8Q APR w TIPTRONIC, gdzieś kiedyś na tym forum czytałem że przy swapie z 288 na 312 przy tym motorze osłon na tarcze nie muszę zmieniać, to prawda? Samo jarzmo, reszta P&P??