kevim Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Witam. Poprosze o analizę logów z mojego autka 1.9 avf blok 004,013,023 ciepły silnik http://vaglogger.apphb.com/log/59fb7f7372d16b6f84dc27a2 http://vaglogger.apphb.com/log/59fb81e172d16b6f84dc27a5 http://vaglogger.apphb.com/log/59fb7e6672d16b6f84dc27a0 bloki 004,018,023 zimny silnik http://vaglogger.apphb.com/log/59fb7fde72d16b6f84dc27a3 http://vaglogger.apphb.com/log/59fb7f0172d16b6f84dc27a1 http://vaglogger.apphb.com/log/59fb7de372d16b6f84dc279f co już zrobiłem / przeczyściłem pompke paliwa w baku,zasyfiona była na maksa na filtrze od pompki czarny osad,cały plastk pokryty czarnym mulem/wymiana pompy tandemowej miałem luka, lala paliwem i króciec od waku się ruszał.Co jeszcze mam do zrobienia zapewne pompowtryski,wymiana uszczelnień ale może coś jeszcze nie wychwyciłem.
kamil-vag Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Cofnij synchro bliżej zera... Możliwe, że korekcje zmaleją, ale dalej zostaje problem BIP-ów na minusie... popmpę kupiłeś nową czy używkę ? Przydałoby się sprawdzić jakie ma ciśnienie tłoczenia. Druga sprawa czy pod pokrywą siedzą właściwe pompki dla AVF...
kevim Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Opublikowano 5 Listopada 2017 ok.zaraz idę pobawić się synchro...akurat mam rozebrana pokrywę bo doginałem kolektorki . Pompka używka bosch po regeneracji zakupiona z aledrogo...pompki siedzą costamcostam 573 BA . Mam wlany do baku tec2000 do czyszczenia PD-ów.. nie opisałem co mi się dzieje-wcześniej przed wymiana pompki tandemowej potrafiło auto po przejechaniu 200m zgasł i nie odpalić,po dłuższym kręceniu odpalała i para e dni potrafiło być ok ale znów pojawiało się to gaśniecie w trakcie jazdy....po wymianie pompy tandemowej i czyszczeniu pompki w baku jest poprawa bo już tydzień jest ok.ale teraz przy dodawaniu raptownie gazu jest taka nieprzyjemna jazda jak po wertepach z dodawaniem gazu z wyczuciem już tak nie ma i nie ważne czy to ciepły silnik czy zimny.
kevim Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Opublikowano 5 Listopada 2017 ok.synchro ustawione na 0.0-0.6 logi-004,013,023 ciepły silnik http://vaglogger.apphb.com/log/59ff11f472d16b0b74ac559b http://vaglogger.apphb.com/log/59ff127772d16b0b74ac559c http://vaglogger.apphb.com/log/59ff12b472d16b0b74ac559d
kamil-vag Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Korekcje już są w miarę OK, coś tam dzieje się na 1 cylindrze, ale to nie powód do paniki, bardziej zastanawiają te bipy, przydałoby się zweryfikować to ciśnienie na pompie... Wtryski BA były wkładane do AVF więc to można wykluczyć, trzeba sprawdzić dostarczanie paliwa...
kevim Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Opublikowano 5 Listopada 2017 mam podejrzenie co do pompki w baku ze podaje paliwko słabo ale to się okaże po podmiance na inna za jakiś czas...czekam na używkę. Nie posiadam urządzenia do pomiaru ciśnienia paliwa,musiał bym się udać do mechanika no ale dziś to raczej wykluczone. Po jeździe próbnej już tak nie buja tym silnikiem i w miarę lepszego kopa ma.
kevim Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) 200km zrobione i nie zgasł - ale jazda pod górkę to istna udręka,szarpie i te wibracje ... ze ja pierdyle. Wie ktoś jaki numer posiada sam wkład-pompka paliwa ta co w baku jest, bez kosza,chciałbym zakupić nówkę sztuke.. Jakie ciśnienie powinna podawać ta pompka 3 bary czy mniej.. Edytowane 6 Listopada 2017 przez kevim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się