bart208 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Przymierzam się do wymiany w/w czujnika, jednak dostęp do niego jest ciężki. Trzeba albo wyciągać całą maglownicę albo odkręcić samą przekladnie kierownicza od maglownicy. Chciałabym zostać przy tej drugiej opcji bo wydaje mi się że jest mniej roboty i teraz moje pytania: czy trzeba spuszczać cały płyn z układu? Czy jest możliwość uszkodzenia czegokolwiek przy takiej operacji czy moze lepiej odkręcić całą maglownicę? Jest problem później z odpowietrzeniem układu??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się