piotras2119 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Cześć, od miesiąca jestem posiadaczem A4 B7 z silnikiem 2.0 TDI BRD. Auto ma 180k km przebiegu Wczoraj chciałem je odpalić niestety, nie mogłem. Wszystko kręci, ale non stop coś pika i wyskoczył mi błąd DPF, dodatkowo po chwili informacja o oleju. Sprawdziłem jego stan - jest w normie. Domyślam się, że DPF do wymiany, ale czy to normalne że auto nie odpala? Pozdrawiam i proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karasik2 30 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Cześć, od miesiąca jestem posiadaczem A4 B7 z silnikiem 2.0 TDI BRD. Auto ma 180k km przebiegu Wczoraj chciałem je odpalić niestety, nie mogłem. Wszystko kręci, ale non stop coś pika i wyskoczył mi błąd DPF, dodatkowo po chwili informacja o oleju. Sprawdziłem jego stan - jest w normie. Domyślam się, że DPF do wymiany, ale czy to normalne że auto nie odpala? Pozdrawiam i proszę o pomoc [emoji4]Mogę się mylić ale jak się zapcha DPF to już nie odpalisz...Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras2119 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Czuje się jeszcze laikiem w temacie dieseli więc proszę o wyrozumiałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras2119 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) 2 minuty temu, Karasik2 napisał: Mogę się mylić ale jak się zapcha DPF to już nie odpalisz... Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka Nie brzmi to pocieszająco jakoś do mechaniora będzie trzeba się dostać. A wymieniał ktoś z Was sam DPF? Edytowane 12 Listopada 2017 przez piotras2119 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Mała szansa by cegła była tak zabita sadzami, by nawet na chwilę nie chciał odpalić . Zdemontuj rurkę idącą od chłodnicy spalin do EGR-a jak nie odpali to szukaj przyczyny gdzie indziej . A sprawdzałeś w ogóle błędy w sterowniku silnika ? Od tego bym zaczął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras2119 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 35 minut temu, piotrsob1 napisał: Mała szansa by cegła była tak zabita sadzami, by nawet na chwilę nie chciał odpalić . Zdemontuj rurkę idącą od chłodnicy spalin do EGR-a jak nie odpali to szukaj przyczyny gdzie indziej . A sprawdzałeś w ogóle błędy w sterowniku silnika ? Od tego bym zaczął Próbowałem podpiąć OBD niestety nie chciał mi załapać - robiłem to bo bluetooth, spróbuję jeszcze po kablu. Ale spróbuję z tym EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się