Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie otóż przeglądam forum i nie widzę takiego problemu jak mam ja. :mellow: Próbuję odpalić auto nie zależnie jaką temperatury silnika odpala za 2-4 razem(rzadko za pierwszym ale się zdarza) przy tym strzeli jeszcze w wydech, czasami jak dłużej pokręcę to już jakby wchodził ale szkoda mi rozrusznik tak katać. Jak odpali chodzi równo ale brakuje mu mocy tak do 2 tysięcy się zbiera później ciut słabiej. Czasami wyskakuje błąd p0343 (wymieniłem halla) i dalej ten błąd do tego p0010:facepalm: poniżej filmik. dodam że łańcuszka nie słychać. 

https://youtu.be/DvXuqR2f9Bw

Może macie Panowie jakieś sugestie? 

Edytowane przez erka
Dodanie wątku do tematu
Opublikowano

Kiedy wymieniales filtr paliwa? Ja mialem podobnie przez rozwalony filtr.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A czuć było benzynę w aucie?

Opublikowano
Podaj błędy odczytane vagiem.
Dziś byłem umówiony na vaga ale niestety kolega poleciał w kulki... Zamówiłem kabel. Jak dojdzie to wyśle błędy. Mam elma Bluetooth ale temu nie ufam vag pewnie dokładniejszy.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Panowie. Jest kabelek. Co najlepiej sprawdzić prucz błędów? 

Edytowane przez erka
Załącznik
Opublikowano

Poradzicie na to coś Panowie??  

17700- Map controlled Engine thermostat (F265): Open circuit P1292-004 - no signal/communication
17939- Camshaft timing Adjustment: Open circuit P1531 - 004 No signal/communication - intermittent
16727 - Camshaft position sensor (G40): signal top high p0343 - 001 upper limit exceeded

Opublikowano

Wygląda na to że trzeba zacząc od czujnika halla, ewentualnie sprawdzić czy wiązka od niego nie jest uszkodzona.

Opublikowano
Wygląda na to że trzeba zacząc od czujnika halla, ewentualnie sprawdzić czy wiązka od niego nie jest uszkodzona.
Czujnik zmieniłem na Delphi i dalej lipa.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Problem pojawił się nagle czy jak to się stało? sprawdz na vagu jak juz odpali jakie są wartości w kanale 093 w blokach pomiarowych, mozesz też sprawdzić oporność cewki napinacza łancuszka powinno być ok 20 ohm. Czy cewka napinacza działa możesz sprawdzic w testach wyjść na vagu(output test) kluczyk na zapłonie bez opalania. w czasie testu cewki (n205) powinno być słuchac cykanie cewki pod maską.

Opublikowano

Problem pojawił się od błędu p0010 i p0343 ale wtedy jeszcze odpalał normalnie. No to kupiłem po taniości halla który narobił bałaganu (rozleciał się i pokrzywił koronkę) wsadziłem stary czujnik i się zaczęło... po tym kupiłem koronkę używkę i nowy czujnik Delphi. A odpalanie dalej lipne. 6cea5f6e3b0ef601f559021117e00209.jpg

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Rozumiem że koronkę kupiłeś identyczną?, zle raczej się tego nie da zamontować, sprawdzałeś czy można coś odczytać w kanale 093? czasem błędy halla są spowodowane przestawionym rozrządem..

Opublikowano

Koronka pasuje,wskoczyła na miejsce. Gdyby rozrząd przeskoczył to auto by odpaliło? Jest taka opcja? Albo jest możliwość, żeby przeskoczył łańcuszek? Na wałkach? Słyszałem że nie ma takiej możliwości. Ale oczywiście na ślepo nie potwierdzam.  

Opublikowano

Halla zmieniony na Bosch. Brak roznicy. 

Opublikowano

Mialem podobny przypadek Hallem. Okazalo sie, ze przeskoczyl rozrzad.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

O ile może przeskoczyc? Może być problem z odpalaniem? Dodam, że nie ma odejścia. Zbiera się ale nie tak jak powinien. 

Opublikowano

W moim przypadku przeskoczyl o jeden czy dwa zeby i w ogole nie chcial odpalac.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Cześć i co doszedłeś do tego co mu dolega bo ja miałem ostatnio identycznie podobny problem przyczyna była prosta czujnik temperatury cieczy ten z tyłu silnika (wskazywał on temperaturę 129 na plusie gdzie było około 5 stopi) po wymianie wszystko wróciło do normy .  

Opublikowano
Cześć i co doszedłeś do tego co mu dolega bo ja miałem ostatnio identycznie podobny problem przyczyna była prosta czujnik temperatury cieczy ten z tyłu silnika (wskazywał on temperaturę 129 na plusie gdzie było około 5 stopi) po wymianie wszystko wróciło do normy .  
Doszedłem bracie. Problemem był przerdzewiały pin i pęknięty w ECU (sterowniku). Kiedyś miałem tam wodę a to jej skutki. Taka krótka historia -> Nie mam garażu w Świnoujściu więc zaprowadziłem Audi do rekomendowanych przez auto team Świnoujście "mechaników" chcieli mnie kasować 2500zl za ściąganie rozrządów i wymianę napinacza łańcuszka. (Do tego części) Więc zabrałem auto podjechałem spokojnie 150km do rodziców i idąc słowami mechanika który mi mówił,że miał problem z połączeniem się z komputerem postanowiłem właśnie od niego zacząć. I taaadaaaam !!! Jest winowajca !! dbeec025797286d1b18d2b8008c156fa.jpg

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Doszedłem bracie. Problemem był przerdzewiały pin i pęknięty w ECU (sterowniku). Kiedyś miałem tam wodę a to jej skutki. Taka krótka historia -> Nie mam garażu w Świnoujściu więc zaprowadziłem Audi do rekomendowanych przez auto team Świnoujście "mechaników" chcieli mnie kasować 2500zl za ściąganie rozrządów i wymianę napinacza łańcuszka. (Do tego części) Więc zabrałem auto podjechałem spokojnie 150km do rodziców i idąc słowami mechanika który mi mówił,że miał problem z połączeniem się z komputerem postanowiłem właśnie od niego zacząć. I taaadaaaam !!! Jest winowajca !! dbeec025797286d1b18d2b8008c156fa.jpg

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Aha! I koszty które poniosłem to 0,7 krupnika wypite z tatą w garażu + 4 leszki.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...