erka Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) Panowie otóż przeglądam forum i nie widzę takiego problemu jak mam ja. Próbuję odpalić auto nie zależnie jaką temperatury silnika odpala za 2-4 razem(rzadko za pierwszym ale się zdarza) przy tym strzeli jeszcze w wydech, czasami jak dłużej pokręcę to już jakby wchodził ale szkoda mi rozrusznik tak katać. Jak odpali chodzi równo ale brakuje mu mocy tak do 2 tysięcy się zbiera później ciut słabiej. Czasami wyskakuje błąd p0343 (wymieniłem halla) i dalej ten błąd do tego p0010. poniżej filmik. dodam że łańcuszka nie słychać. https://youtu.be/DvXuqR2f9Bw Może macie Panowie jakieś sugestie? Edytowane 12 Listopada 2017 przez erka Dodanie wątku do tematu
muunv Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Kiedy wymieniales filtr paliwa? Ja mialem podobnie przez rozwalony filtr. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
erka Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 A czuć było benzynę w aucie?
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Podaj błędy odczytane vagiem. 1
erka Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 Podaj błędy odczytane vagiem.Dziś byłem umówiony na vaga ale niestety kolega poleciał w kulki... Zamówiłem kabel. Jak dojdzie to wyśle błędy. Mam elma Bluetooth ale temu nie ufam vag pewnie dokładniejszy. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
erka Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) Panowie. Jest kabelek. Co najlepiej sprawdzić prucz błędów? Edytowane 16 Listopada 2017 przez erka Załącznik
erka Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Poradzicie na to coś Panowie?? 17700- Map controlled Engine thermostat (F265): Open circuit P1292-004 - no signal/communication 17939- Camshaft timing Adjustment: Open circuit P1531 - 004 No signal/communication - intermittent 16727 - Camshaft position sensor (G40): signal top high p0343 - 001 upper limit exceeded
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Wygląda na to że trzeba zacząc od czujnika halla, ewentualnie sprawdzić czy wiązka od niego nie jest uszkodzona.
erka Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Wygląda na to że trzeba zacząc od czujnika halla, ewentualnie sprawdzić czy wiązka od niego nie jest uszkodzona.Czujnik zmieniłem na Delphi i dalej lipa. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Problem pojawił się nagle czy jak to się stało? sprawdz na vagu jak juz odpali jakie są wartości w kanale 093 w blokach pomiarowych, mozesz też sprawdzić oporność cewki napinacza łancuszka powinno być ok 20 ohm. Czy cewka napinacza działa możesz sprawdzic w testach wyjść na vagu(output test) kluczyk na zapłonie bez opalania. w czasie testu cewki (n205) powinno być słuchac cykanie cewki pod maską.
erka Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Problem pojawił się od błędu p0010 i p0343 ale wtedy jeszcze odpalał normalnie. No to kupiłem po taniości halla który narobił bałaganu (rozleciał się i pokrzywił koronkę) wsadziłem stary czujnik i się zaczęło... po tym kupiłem koronkę używkę i nowy czujnik Delphi. A odpalanie dalej lipne. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Rozumiem że koronkę kupiłeś identyczną?, zle raczej się tego nie da zamontować, sprawdzałeś czy można coś odczytać w kanale 093? czasem błędy halla są spowodowane przestawionym rozrządem..
erka Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 Koronka pasuje,wskoczyła na miejsce. Gdyby rozrząd przeskoczył to auto by odpaliło? Jest taka opcja? Albo jest możliwość, żeby przeskoczył łańcuszek? Na wałkach? Słyszałem że nie ma takiej możliwości. Ale oczywiście na ślepo nie potwierdzam.
erka Opublikowano 17 Listopada 2017 Autor Opublikowano 17 Listopada 2017 Halla zmieniony na Bosch. Brak roznicy.
muunv Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Mialem podobny przypadek Hallem. Okazalo sie, ze przeskoczyl rozrzad. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
erka Opublikowano 17 Listopada 2017 Autor Opublikowano 17 Listopada 2017 O ile może przeskoczyc? Może być problem z odpalaniem? Dodam, że nie ma odejścia. Zbiera się ale nie tak jak powinien.
muunv Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 W moim przypadku przeskoczyl o jeden czy dwa zeby i w ogole nie chcial odpalac. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
SZYMON27 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Cześć i co doszedłeś do tego co mu dolega bo ja miałem ostatnio identycznie podobny problem przyczyna była prosta czujnik temperatury cieczy ten z tyłu silnika (wskazywał on temperaturę 129 na plusie gdzie było około 5 stopi) po wymianie wszystko wróciło do normy .
erka Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2017 Cześć i co doszedłeś do tego co mu dolega bo ja miałem ostatnio identycznie podobny problem przyczyna była prosta czujnik temperatury cieczy ten z tyłu silnika (wskazywał on temperaturę 129 na plusie gdzie było około 5 stopi) po wymianie wszystko wróciło do normy . Doszedłem bracie. Problemem był przerdzewiały pin i pęknięty w ECU (sterowniku). Kiedyś miałem tam wodę a to jej skutki. Taka krótka historia -> Nie mam garażu w Świnoujściu więc zaprowadziłem Audi do rekomendowanych przez auto team Świnoujście "mechaników" chcieli mnie kasować 2500zl za ściąganie rozrządów i wymianę napinacza łańcuszka. (Do tego części) Więc zabrałem auto podjechałem spokojnie 150km do rodziców i idąc słowami mechanika który mi mówił,że miał problem z połączeniem się z komputerem postanowiłem właśnie od niego zacząć. I taaadaaaam !!! Jest winowajca !! Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
erka Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2017 Doszedłem bracie. Problemem był przerdzewiały pin i pęknięty w ECU (sterowniku). Kiedyś miałem tam wodę a to jej skutki. Taka krótka historia -> Nie mam garażu w Świnoujściu więc zaprowadziłem Audi do rekomendowanych przez auto team Świnoujście "mechaników" chcieli mnie kasować 2500zl za ściąganie rozrządów i wymianę napinacza łańcuszka. (Do tego części) Więc zabrałem auto podjechałem spokojnie 150km do rodziców i idąc słowami mechanika który mi mówił,że miał problem z połączeniem się z komputerem postanowiłem właśnie od niego zacząć. I taaadaaaam !!! Jest winowajca !! Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Aha! I koszty które poniosłem to 0,7 krupnika wypite z tatą w garażu + 4 leszki. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się