Jump to content
IGNORED

Problem z odpalaniem.


Recommended Posts

Posted (edited)

Panowie otóż przeglądam forum i nie widzę takiego problemu jak mam ja. :mellow: Próbuję odpalić auto nie zależnie jaką temperatury silnika odpala za 2-4 razem(rzadko za pierwszym ale się zdarza) przy tym strzeli jeszcze w wydech, czasami jak dłużej pokręcę to już jakby wchodził ale szkoda mi rozrusznik tak katać. Jak odpali chodzi równo ale brakuje mu mocy tak do 2 tysięcy się zbiera później ciut słabiej. Czasami wyskakuje błąd p0343 (wymieniłem halla) i dalej ten błąd do tego p0010:facepalm: poniżej filmik. dodam że łańcuszka nie słychać. 

https://youtu.be/DvXuqR2f9Bw

Może macie Panowie jakieś sugestie? 

Edited by erka
Dodanie wątku do tematu
Posted

Kiedy wymieniales filtr paliwa? Ja mialem podobnie przez rozwalony filtr.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

A czuć było benzynę w aucie?

Posted

Podaj błędy odczytane vagiem.

  • Upvote 1
Posted
Podaj błędy odczytane vagiem.
Dziś byłem umówiony na vaga ale niestety kolega poleciał w kulki... Zamówiłem kabel. Jak dojdzie to wyśle błędy. Mam elma Bluetooth ale temu nie ufam vag pewnie dokładniejszy.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Posted (edited)

Panowie. Jest kabelek. Co najlepiej sprawdzić prucz błędów? 

Edited by erka
Załącznik
Posted

Poradzicie na to coś Panowie??  

17700- Map controlled Engine thermostat (F265): Open circuit P1292-004 - no signal/communication
17939- Camshaft timing Adjustment: Open circuit P1531 - 004 No signal/communication - intermittent
16727 - Camshaft position sensor (G40): signal top high p0343 - 001 upper limit exceeded

Posted

Wygląda na to że trzeba zacząc od czujnika halla, ewentualnie sprawdzić czy wiązka od niego nie jest uszkodzona.

Posted
Wygląda na to że trzeba zacząc od czujnika halla, ewentualnie sprawdzić czy wiązka od niego nie jest uszkodzona.
Czujnik zmieniłem na Delphi i dalej lipa.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Posted

Problem pojawił się nagle czy jak to się stało? sprawdz na vagu jak juz odpali jakie są wartości w kanale 093 w blokach pomiarowych, mozesz też sprawdzić oporność cewki napinacza łancuszka powinno być ok 20 ohm. Czy cewka napinacza działa możesz sprawdzic w testach wyjść na vagu(output test) kluczyk na zapłonie bez opalania. w czasie testu cewki (n205) powinno być słuchac cykanie cewki pod maską.

Posted

Problem pojawił się od błędu p0010 i p0343 ale wtedy jeszcze odpalał normalnie. No to kupiłem po taniości halla który narobił bałaganu (rozleciał się i pokrzywił koronkę) wsadziłem stary czujnik i się zaczęło... po tym kupiłem koronkę używkę i nowy czujnik Delphi. A odpalanie dalej lipne. 6cea5f6e3b0ef601f559021117e00209.jpg

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Posted

Rozumiem że koronkę kupiłeś identyczną?, zle raczej się tego nie da zamontować, sprawdzałeś czy można coś odczytać w kanale 093? czasem błędy halla są spowodowane przestawionym rozrządem..

Posted

Koronka pasuje,wskoczyła na miejsce. Gdyby rozrząd przeskoczył to auto by odpaliło? Jest taka opcja? Albo jest możliwość, żeby przeskoczył łańcuszek? Na wałkach? Słyszałem że nie ma takiej możliwości. Ale oczywiście na ślepo nie potwierdzam.  

Posted

Halla zmieniony na Bosch. Brak roznicy. 

Posted

Mialem podobny przypadek Hallem. Okazalo sie, ze przeskoczyl rozrzad.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

O ile może przeskoczyc? Może być problem z odpalaniem? Dodam, że nie ma odejścia. Zbiera się ale nie tak jak powinien. 

Posted

W moim przypadku przeskoczyl o jeden czy dwa zeby i w ogole nie chcial odpalac.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 1 month later...
Posted

Cześć i co doszedłeś do tego co mu dolega bo ja miałem ostatnio identycznie podobny problem przyczyna była prosta czujnik temperatury cieczy ten z tyłu silnika (wskazywał on temperaturę 129 na plusie gdzie było około 5 stopi) po wymianie wszystko wróciło do normy .  

Posted
Cześć i co doszedłeś do tego co mu dolega bo ja miałem ostatnio identycznie podobny problem przyczyna była prosta czujnik temperatury cieczy ten z tyłu silnika (wskazywał on temperaturę 129 na plusie gdzie było około 5 stopi) po wymianie wszystko wróciło do normy .  
Doszedłem bracie. Problemem był przerdzewiały pin i pęknięty w ECU (sterowniku). Kiedyś miałem tam wodę a to jej skutki. Taka krótka historia -> Nie mam garażu w Świnoujściu więc zaprowadziłem Audi do rekomendowanych przez auto team Świnoujście "mechaników" chcieli mnie kasować 2500zl za ściąganie rozrządów i wymianę napinacza łańcuszka. (Do tego części) Więc zabrałem auto podjechałem spokojnie 150km do rodziców i idąc słowami mechanika który mi mówił,że miał problem z połączeniem się z komputerem postanowiłem właśnie od niego zacząć. I taaadaaaam !!! Jest winowajca !! dbeec025797286d1b18d2b8008c156fa.jpg

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Posted
Doszedłem bracie. Problemem był przerdzewiały pin i pęknięty w ECU (sterowniku). Kiedyś miałem tam wodę a to jej skutki. Taka krótka historia -> Nie mam garażu w Świnoujściu więc zaprowadziłem Audi do rekomendowanych przez auto team Świnoujście "mechaników" chcieli mnie kasować 2500zl za ściąganie rozrządów i wymianę napinacza łańcuszka. (Do tego części) Więc zabrałem auto podjechałem spokojnie 150km do rodziców i idąc słowami mechanika który mi mówił,że miał problem z połączeniem się z komputerem postanowiłem właśnie od niego zacząć. I taaadaaaam !!! Jest winowajca !! dbeec025797286d1b18d2b8008c156fa.jpg

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Aha! I koszty które poniosłem to 0,7 krupnika wypite z tatą w garażu + 4 leszki.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...