Gość dzikidzidz Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 kolego tylko ja nie myłem silnika tylko całe auto ,w tym senk? Kolego, weź tę ortografie sprawdzaj: senk czy smrud to nie są polskie wyrazy. Dobrze, że się udało reaktywować auto.
karwat23 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 Bez zdemontowania wycieraczek dostanie sie do ECU jest raczej nie możliwe ponieważ jedna śruba jest głęboko pod podszybiem A do zdjęcia wycieraczek jest potrzeba raczej ściągaczka Wczoraj u mnie ostro padało i auto dziś nadal jeździ zobaczymy co będzie po myjce :myśli: Liczę na cud
antonio Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 ja nie mam jednej śruby od pokrywy ECU bo przy wizycie u elektryka wpadła w błotnik. Wiecie czy da sie taką śrubę zamówić?
adamooo Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 wszystko się da..jedziesz do ASO i kupujesz :gwizdanie:
karwat23 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Witam ponownie właśnie wracam z myjni i sie rozczarowałem po umyciu auta problem powrócił , audi znowu ledwo jechało specjalnie nie myłem przedniej szyby żeby woda sie nie dostała pod maskę i teraz jestem w kropce chyba tylko mnie ratuje VAG ,i zaznacze że ECU już rozbierałem nie wiem już co to może być
arczi900819 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 To może zrób VAG-a jak audik dobrze śmiga i po umyciu gdy ledwie jedzie i wtedy może coś wyjdzie
karwat23 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Odświeżam temat bo nic sie u mnie nie zmieniło auto nadal sie dławi po umyciu karoseri jak i po dłuższej ulewie ,jedyne do czego doszedłem to że po odłączeniu kostki od przepływki po zalaniu chodzi dobrze (nie dławi sie i nie gaśnie) lecz powyżej 2000 obr jak by turbo nie chodziło,dodam jeszcze że lampa od pasażera jest zalewana (zaparowana) po każdym myciu może miał ktoś taki problem i go rozwiązał ;(
Bieniek Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 NIc sie nei zmienilo,a co robiles?? Skoro leje Ci sie woda do lampy to poszukaj jak sie tam dostaje i zaklej... To,ze po odlaczeniu przeplywomierza auto nie ma mocy to normalne. Wyglada na to ,ze woda dostaje sie do wtyczki.Sprobuj jakos zabezpieczyc wtyczke i zobacz efekty.
karwat23 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 wczoraj wyjełem całą obudowe Filtra odpiełem tylnią część od lampy i wysuszyłem ją kompresorem a pod obudową nic nie widać kable wczystkie całe nie po przecierane nic do czego mogła by sie dostawać woda a kostka od przepływki wyglonda dobrze chodziło mi oto że ja auto nie chce jechać po deszczu to odpinam kostke od przepływki i chodzi wtedy dobrze nie kopci nie dławi się ale turbo nie ciągnie także nie wiem już gdzie szukać przyczyny ;(
karwat23 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 tak sprawdzałem na początku wszystko było ok zadnego oznaku wilgoci wszystko sczelne nie popękane ,ciekawi mnie jedna rzecz dlaczego po zalaniu odłączam kostke od przepływki i sie nie dusi i nie kopci ,podłączam spowrotem i dwławienie kopcenie i gaśnie
Bieniek Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Czyli wychodzi na to,ze woda dostaje sie do przeplywomierza i wariuje.PO odlaczeniu jest wszystko ok,tylko nie mam mocy co jest normalnym objawem.Tutaj bym szukal przyczyny.
karwat23 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 no nie wiem hhh powiem ci jeszcze że wcześniej mi rozłączało turbine na 5 biegu 2500obr i wyłączało turbo po podłączeniu kompa wyszło że przeływka do wymiany myślałem że może jest to powiążane ale przepływke wymieniłem turbo nie rozłącza a silnik po deszczu nadal nie chce jeżdzić tu jest grubsza afera tzn pewnie jakaś bzdura rece opadają ;(
Bieniek Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Sprobuj jakos uszczelnic przeplywke i zobacz efekty.
Tom71 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Mój AWX był kilka razy rozgrzebany, i to dość dokładnie . Efekt zawsze był ten sam, pada deszcz jest ok ,umyjesz auto to pojedziesz ...w grudniu po południu.Vag nic nie pokazywał, a bramka założona na złącze diagnostyczne podczas jazdy widziała efekty czyli np nagłe otwarcie bez przyczyny wtryskiwaczy i wyłączanie tyrbo. Komputer dwa razy rozbierany wszystko suche i czyste, żadnych błędów,egr ok cała elektr.ok,przepływka nowa wgrany nowy soft , i co ? wszystko ok tylko jechać (po umyciu) nie można. Na domiar złego przy kolejnym rozgrzebywaniu osprzętu silnika okazało się że mam stopiony katalizator (pewnie od niedopalonego paliwa) Niunia już miała iść do żyda ,uratowała ją zrobiona na chybił trafił podmiana zaworu N75. Woda z mycia spływa inaczej niż z deszczu ,minimalne nieszczelności,brud i kłopot gotowy. Jeśli ktoś ma podobne kłopoty które mialem ja polecam spróbować podmiany N 75 najlepiej na nowy. Silnik TDI to baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo dokładne i skomplikowane urządzenie.... Z usterką poradził sobie SERWIS SOPA Czernica
karwat23 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 też mam takie objawy tylko że u mnie i po deszczu jak po myciu auto nie chce jechać ,a jak sprawdzić ten czujnim n75 ?
Tom71 Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Dasz do sprawdzenia powiedzą Ci że dobry a on wcale nie musi być dobry. Jak nie spróbójesz podmiany N75 to na 100% nigdy nie będziezs pewny. W moim wypadku było warto
karwat23 Opublikowano 17 Września 2009 Autor Opublikowano 17 Września 2009 witam ponownie odświeżam wątek bo u mnie sie nic nie zmieniło a nawed wystrzeliło mi wąż od turbo który idzie w strone interculera na złączce odcieło zawiasy kupiłem wąż założyłem a on nie chce jeżdzić stało 5 dni troche padało przez ten czas dodam tyle że zawsze po deszu auto nie chciało jedżić ale na drugi dzień było wszystko ok a teraz już nie po założeniu węża mineło 1,5 dnia nie padało a uto nadal ma takie objawy ( szarpie,dymi turbo jak by chciało ciągnąć ale jak puszcze pedał gazu jak ciągnie to potem to samo muł i gaśnie ) sprawdzałem ECU przepływke wymieniłem oglądałem czujnik n75 węże też wyglądają ok , miałem zamiar zrobić logi ale teraz to już chyba sie nie da może to g71 moge dodać jeszcze że jak podłaczyłem kompa i jest taka opcaj diagnoza czujników to na kolektorze ssącym mi zgasł prosze o pomoc
Tom71 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 N 75 nie wymieniłeś ... spróbój przynajmniej dobrze wysuszć ten zawór suszarką może coś pomoże
karwat23 Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 ten n75 to jest obok tej gruchy koło turbiny numer 9 n75[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 20:38_________________________________________________myślałem jeszcze nad nr 2 n18 regulacji spalin[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 20:39_________________________________________________teraz jechałem i jakby troche lepiej sie wkręcał na obroty ale to jeszcze nie to po ciągnięciu turbo puszczam gaz i wciskam znowu i znowu muł i powoli powoli wkręca sie i ciągnie normalnie szlak mnie tafia musze coś wreście zrobić może jedna kupie ten n75 a wiesz może jakie on spełnia zadanie ten n75 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się