Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 1.8t Anb Mazurskie Love


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć!

Po krotce przedstawię wam moja A4. 

Rok 1999 (vin 2000), szyby w oryginale, od kwietnia w Polsce, mam ją miesiąc wymieniłem ja za Passata b5 fl w kombi którego miałem 1.5 roku (w klekocie). 

Auto ma rzekome 169 000 ???? przebiegu. Czysta seria bez żadnych modyfikacji (jeszcze ?). 

Wyposażenie:

Climatronik 

2x El szyby

El lusterka 

Xenony 

Wspomaganie

4x airbag 

Podłokietnik 

Radio jvc

15 Alu audi

Przyciemniane szyby (były również przednie ale odradzili mi, to zająłem) 

Oryginale srebrne nakładki na progi audi 

W sumie biedna seria, choć zależy kto na to patrzy. 

W planach:

Montaż LPG (wtryskiwacze HANA, reduktor do 200KM, wlewka pod klapka, przełącznik obok popielniczki schowany) 

Alufelgi 17tki

4 El. Szyby 

Podświetlenie tablicy w zimny 6000k led

I powoli ogarnięcie wszystkiego na perfekt. 
Mam nadzieję, że zdjęcia nie za duże, bo i tak musiałem zmniejszać z telefonu.
 

 

23619110_1865492146815975_288569326_n.jpg23602103_1865492213482635_987267254_n.jpg23600790_1865492173482639_1938383408_o.jpg23584715_1865492256815964_1913029582_n.jpg23584558_1865492060149317_1475359218_n.jpg23574447_1865492180149305_1117961299_n.jpg23574295_1865492086815981_879623868_n.jpg23574086_1865492203482636_1076244213_n.jpg

Jeśli ktoś ma podobną, srebrną, to z chęcią obejrzę, żeby się czymś zainspirować.

Edytowane przez Ostry42
Zdjęcia
Opublikowano

Bardzo ładne te 4 pierścienie :) Polecam dokupic alumenum wokół szyb :) Wielki plus za zderzak z spryskami :) co do lpg to proponuje ci w koło zamontować ja u siebie mam bezposrednio w bagazniku co skutkuje ze 1/3 miejsca brak :facepalm::) dodaj jeszcze zdjęcie wnętrza Cóż powodzenia w modzeniu i czekamy na Aktualizacje :):)

Opublikowano

Ładna fura, można modzić :grin:. Na dzień dobry wyrzucaj ramiona z piórami i montuj te od passata. Efekt będzie rewelacyjny.

Opublikowano (edytowane)

Co do aluminium wokół szyb, to można to kupić nowe, czy tylko używane? Jakiś tutorial jest na forum? (Trzeba coś ściągać, czy tylko sie dokleja?).
Co do wycieraczek, to napewno muszę przełożyć ramię od kierowcy, obniżyć.

EDIT:23618909_1866876110010912_1793257621_n.jpg
23584771_1866876180010905_1386272998_n.jpg

Nabyłem takie kółka z myślą lato 16 cali, prawdopodbnie z B6. Ma ktoś AUDI a4 B5 na tej feldze? 
Pójdą do szpachlowania i malowania oczywiście. Zastanawiam się czy nie za małe? :(

Edytowane przez Ostry42
Zdjęcia
Opublikowano (edytowane)

ja mam, zajrzyj w mój temat , nawet mam pomalowane na sprzedaż za 800 zł z oponami zimowymi, które nie są najlepsze :D

Edytowane przez Hiper
Opublikowano

U siebie mam 16 ale zostawiam je na zimę. Na lato 17 lub 18 (chciałem 17 ale koledzy z forum jednak namawiają na 18 :lol:).

Opublikowano

18 jeszcze wyższy koszt opony, i bardzo duża koza :(

Opublikowano

chyba że się ma gwint :D ja jestem zadowolony z 18, aczkolwiek teraz kusi mnie 19 :decayed:

Opublikowano

Witaj, tez posiadam 1.8T ANB w sedanie i srebrnej budzie, dodatkowo tylko naped na 4 buty :decayed: Jak byś mial jakieś pytania pisz smiało, LPG zakladałem na wiosne

Opublikowano
13 godzin temu, Tuti2rum napisał:

Witaj, tez posiadam 1.8T ANB w sedanie i srebrnej budzie, dodatkowo tylko naped na 4 buty :decayed: Jak byś mial jakieś pytania pisz smiało, LPG zakladałem na wiosne

Ile Cię kosztowało założenie instalacji?

Opublikowano

u mnie założenie instalacji np. kosztuje 2200 zł i nie ma znaczenia czy wolnossący czy turbo, ja zakładałem w poprzednie lato.

 

Opublikowano

Jakie graty?

Opublikowano

reduktor tomasetto AT09

sterownik STAG-4

Listwa wtryskowa OMVL DREAM XXI

 

Opublikowano

16.11.2017 Dojechała paczka z odpinanym hakiem, oryginalną WESTFALIĄ :):D:):D

hak.jpg
Robiłem ostatnio komplet hamulców tył:
Tarcze+klocki+regeneracja zacisku+wymiana łożysk (550 z robotą :/)

Dziś tj.18.11.2017 wjechały części na przyszły tydzień:
-Kompletny rozrząd z pompą wody i napinaczem hydraulicznym
zestawrozrzdu.jpg
rozrzd.jpg
pompa.jpgpompawody.jpg
-Tarcze i klocki przód (będę sam zmieniał)
tarcze.jpg
hamulceprz.jpg
-olej CASTROL Magnatec 5w40
 
castrol.jpg
-filtr oleju i paliwa (kabinowy i powietrza leżą wcześniej już w bagażniku, nie miałem kiedy założyć)
filtry.jpg
-nowe ramki pod rejestracje (w końcu go przerejestruję :D )


Nic nie mówiłem, ale drugiego dnia z rana jak nabyłem samochód, kobieta przerysowała mi zderzak :/ no i do malowania cały, ale czeka do sezonu letniego, wolę teraz po ogarniać ww rzeczy.
uszkodzeniezderzaka.jpg
Śmiesznie mała tu się wydaje ta felga 15tka, jak 13tka :P

Opublikowano (edytowane)

pokryła chociaz kobita czesc swoich czynow ? :) mam takie same fele i jak zakupie nowe jakies 17 to te zostawiam na zime :)  co prawda na nasze drogi nie nadaja sie alusy wtrakcie zimy ale co tam Władce pierścieni na alusy stac w zime :grin:

Edytowane przez BlackHazelAudi
Opublikowano

Tak, a te 15tki mam w wersji WINTER :D, jak już wyżej wrzucałem, nabyłem 16tki z b6, chociaz jeszcze pewności nie mam czy zostaną czy nie, bo korci mnie na 17.

Opublikowano
7 minut temu, Ostry42 napisał:

Tak, a te 15tki mam w wersji WINTER :D, jak już wyżej wrzucałem, nabyłem 16tki z b6, chociaz jeszcze pewności nie mam czy zostaną czy nie, bo korci mnie na 17.

Z gory ci polecam 17 ale musisz sie liczyc z tym ze jak nie masz gwinta to bedzie wygladac jak taka naburmuszona koza :D

Opublikowano
22 minuty temu, BlackHazelAudi napisał:

Z gory ci polecam 17 ale musisz sie liczyc z tym ze jak nie masz gwinta to bedzie wygladac jak taka naburmuszona koza :D

No właśnie wiem :/ kolega miał kiedyś b5 przedlifta, na 17kach tych z a3 8p chyba, takie charakterystyczne nietoperze, super to wyglądało, ale właśnie miał obniżoną, potem zmienił auto na Leona i miał seria 16 cali, zmienił na 18tki, bodajże z octavii rs, i optycznie to wszystko grało, sam nie wiem czemu, było to jakieś 2-3 lata temu jeszcze w technikum, obniżany seat nie był na pewno (po a4, nie chciał nic niższego, bo wjazd do domu ma nieciekawy). Może dlatego, że auto srebrne a duże felgi czarne ...

Opublikowano

Działo się trochę. 
Auto oddane do znajomego na warsztat. Zmienił rozrząd, okazało, się że jeszcze jeden pasek koniecznie był do zmiany. Zmieniony olej, filtry (auto przestało falować na niskich obrotach i nie gaśnie po przekroczeniu 4000 obrotów (filtry miał pozatykane). Przy rozrządzie doszedł nowy płyn chłodniczy. 
W między czasie dostałem w ramach kolizji (obtarcia) na 5 dni auto zastępcze 1 miesięczny Fiat TIPO, Fajne to całkiem, ale plastiki gorsze niż w grande punto.
Zacząłem wymieniać przednie hamulce, i zapomniałem odciągnąć tłoczek przed rozbiórką (Ale i tak by nie poszedł), bo tłoczek się zaciął, i 2 dni walczyłem z prawym kołem, oczywiście nowy tłok i uszczelki, wymieniona narazie jedna strona, postaram się w tym tygodniu skończyć sprawę.

Opublikowano

A jarzma okej?  Ja w swojej miałem takie za***iste jarzma że mechanik mój jak to zobaczył to powiedział że mam dużo szczęścia

 

Ktoś jarzma nagwintowal i złapał na stałe (powinny pracować jak każdy wie a nie być stałe)

jarzmo przy tym kole co był ten januszowy tuning stopilo zewnętrzna część łożyska a Piasta była nie do zdjęcia i poleciała gumowa :/

 

A i dodam że do naszych a4 jarzma tylne są 3 rodzaje jeżeli chodzi o oem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...