Skocz do zawartości

Ostry42

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ostry42

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Giżycko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ostry42

0

Reputacja

  1. Zajrzałem czytam wątek, myślę ale ładna jest ta sztuka, fakt, nie oszczędzone zapłacone i można śmiało użytkować, a tu zong. Dzięki Bogu, że wszyscy cali. Przykre
  2. 1.8t anb w serii 150KM, narazie, wydech ma tylko końcowy, coś ktoś kombinował, zbieram się kupić DP i robić 2.5 cala przelot, no i plan jest w tym roku pojechać na program. Celuje w barierę około 180 KM. Napewno nie chcę robić z niej wyścigówki, zależy mi na tym, żeby się tylko do wyprzedzania dobrze zbierała, oczywiście granice bezpieczeństwa, bo to moje auto na codzień i dziewczyna też nią jeździ.
  3. Trochę się zmieniło. Wleciała instalacja sekwencyjna lpg na gratach: + STAG Q BOX Basic + Reduktor VERSUS (do 200KM) + Szybsza listwa wtryskowa YETI +Butla l W końcu wrzuciłem nowe ramki pod rejestracje, oczywiście z niespodziankami, z tyłu oryginalne śruby były tak zapieczone, że stara ramka trzymała sie na innych blachowkrętach, więc musiałem te sruby wycinać szlifierką, z przodu złamałem mocowanie nowej ramki czekam aż mi wpadnie pomysł i na te pęknięcie będę mógł cos nakleić sensownego bo szkoda mi przez kreskę wydawać 15zł na nową ramkę. Autko dalej potrafi gasnąć po odpaleniu, i zbieramy się jak znajdę czas jechać na komputer, póki co dziś mi przyszła wtyczka bluetooth, zobaczymy jak zdejmę tunel, bo moje obd jakby jest zapadnięte, a z resztą trzeba przerobić otwór, żeby każdy wtyk pasował. No i tłumaczę moją tablice. 25777 (2=B jako druga litera alfabetu B5 777 ) tak mi się udało załatwić Podsyłam fotki:
  4. Na dziś byłem umówiony na montaż LPG. Niestety 23.12 w południe, auto na wyjeździe z biedronki postanowiło zgubić biegi. Albo przegub, albo oska, albo sprzęgło. W mokrym śniegu auto sholowane na plac w mieście i czeka. Dziś postaram się zaciągnąć je do jakiegoś warsztatu. Piękny prezent.
  5. Dotrwałem do końca pięknie! Aż strach pytać jakie koszta poniosłeś i ile Cię to wszystko na miesiąc kosztuje (modyfikacje/użytkowanie). Pozdrawiam
  6. No i drugie koło okazało się również przyblokowane. Oddałem już lewą stronę na warsztat, bo charakter mojej pracy nie pozwala mi grzebać długo samemu. Teraz mogę się pochwalić kompletem nowych hamulców, w tym 3 zregenerowane zaciski. Akurat zaraz przejeżdżę 200km to się klocki ułożą, narazie ich nie katuje. Przerejestrowałem Audi i udało mi się załatwić takie blachy jakie chciałem jak wymienie niemieckie ramki na pełne chromy pocykam foty i opowiem co nieco. Jutro chyba jadę rozmawiać w sprawie instalacji gazowej, czy mi na raty dadzą
  7. Działo się trochę. Auto oddane do znajomego na warsztat. Zmienił rozrząd, okazało, się że jeszcze jeden pasek koniecznie był do zmiany. Zmieniony olej, filtry (auto przestało falować na niskich obrotach i nie gaśnie po przekroczeniu 4000 obrotów (filtry miał pozatykane). Przy rozrządzie doszedł nowy płyn chłodniczy. W między czasie dostałem w ramach kolizji (obtarcia) na 5 dni auto zastępcze 1 miesięczny Fiat TIPO, Fajne to całkiem, ale plastiki gorsze niż w grande punto. Zacząłem wymieniać przednie hamulce, i zapomniałem odciągnąć tłoczek przed rozbiórką (Ale i tak by nie poszedł), bo tłoczek się zaciął, i 2 dni walczyłem z prawym kołem, oczywiście nowy tłok i uszczelki, wymieniona narazie jedna strona, postaram się w tym tygodniu skończyć sprawę.
  8. Zdrowo Powiedz jakie były koszta?
  9. No właśnie wiem :/ kolega miał kiedyś b5 przedlifta, na 17kach tych z a3 8p chyba, takie charakterystyczne nietoperze, super to wyglądało, ale właśnie miał obniżoną, potem zmienił auto na Leona i miał seria 16 cali, zmienił na 18tki, bodajże z octavii rs, i optycznie to wszystko grało, sam nie wiem czemu, było to jakieś 2-3 lata temu jeszcze w technikum, obniżany seat nie był na pewno (po a4, nie chciał nic niższego, bo wjazd do domu ma nieciekawy). Może dlatego, że auto srebrne a duże felgi czarne ...
  10. Tak, a te 15tki mam w wersji WINTER :D, jak już wyżej wrzucałem, nabyłem 16tki z b6, chociaz jeszcze pewności nie mam czy zostaną czy nie, bo korci mnie na 17.
  11. 16.11.2017 Dojechała paczka z odpinanym hakiem, oryginalną WESTFALIĄ Robiłem ostatnio komplet hamulców tył: Tarcze+klocki+regeneracja zacisku+wymiana łożysk (550 z robotą :/) Dziś tj.18.11.2017 wjechały części na przyszły tydzień: -Kompletny rozrząd z pompą wody i napinaczem hydraulicznym -Tarcze i klocki przód (będę sam zmieniał) -olej CASTROL Magnatec 5w40 -filtr oleju i paliwa (kabinowy i powietrza leżą wcześniej już w bagażniku, nie miałem kiedy założyć) -nowe ramki pod rejestracje (w końcu go przerejestruję ) Nic nie mówiłem, ale drugiego dnia z rana jak nabyłem samochód, kobieta przerysowała mi zderzak :/ no i do malowania cały, ale czeka do sezonu letniego, wolę teraz po ogarniać ww rzeczy. Śmiesznie mała tu się wydaje ta felga 15tka, jak 13tka
  12. Hm, a mógłbyś mnie przesłać, do jakiegoś zdjęcia/postu kto ma takie wycieraczki z passata? B5, czy b5fl czy wyżej ?
  13. To mówisz że warto szukać dwóch ramion wycieraczek (prawych) z VB ? Zmierz przy okazji długości wycieraczek !
  14. Bez przerabiania? Pióra identycznej wielkości?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...