Lukasz15b Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Witam Jeżdżę s-line'm a co za tym idzie mam zawieszenie 1bv, kola na lato 245/40/18 delikatnie mówiąc jest bardzo nie komfortowo na nierównościach. W zimie jeżdżę na kołach 215/60/16 komfort jest znacznie większy. Chciałbym pozostać przy dotychczasowych kołach które mam na lato, ale zwiększyć jakoś komfort jazdy. I tu prośba o pomoc. Co mogę zrobić aby to zawieszenie było delikatniejsze, żeby tak nie tłukło na dziurach? Czy w grę wchodzi wymiana amorów i sprężyn, czy można się ratować wymianą tylko sprężyn? Co polecacie żeby nie stracić za bardzo na wyglądzie, a żeby jazda była przyjemniejsza?
KubiaK Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Nie wiem co inni maja do powiedzenia na ten temat ale jak dla mnie to albo jedno albo drugie. Sprezyny i amory dobiera sie odpowiednio do rozkladu mas osi i do charakterystyki pracy wiec nie zostawisz sobie sprezyn z 1bv a wsadzisz amorek z 1ba. Takie rzeczy tylko w ERZE Albo wyglad albo wygoda.
Lukasz15b Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Spodziewałem się takiej odpowiedzi, jednak po cichu liczyłem że jest jakiś złoty środek, jakiś kompromis między wyglądem a komfortem. Może są jakieś komplety opcjonalne na których jest lepsze tłumienie? Jeszcze mnie zastanawia opcja wymiany amorów na te ze zmienną charakterystyką tłumienia. Tylko że nowe to drogi gips, a używki pewnie ciężko znaleźć . I czy wogóle taka opcja wchodzi w grę, jeżeli tak czy była by skuteczna? Może ktoś miał podobną sytuację i ją rozwiązał?
narkil Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 Kompromis między wyglądem, a komfortem to 1BE. Jesteś pewny, że masz 1BV ? To, że masz sline nie musi świadczyć o tym, że masz 1BV.
C4NC3R Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 Zmień amorki na 1BE, springi są te same dla BV i BE
erchi Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 49 minut temu, narkil napisał: Kompromis między wyglądem, a komfortem to 1BE. Jesteś pewny, że masz 1BV ? To, że masz sline nie musi świadczyć o tym, że masz 1BV. Na wlepce jest podany kod zawieszenia:)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now