kbibi 0 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Witam- pisze w imieniu kolegi. A wiec 1,9tdi-2000r.- Problem polega na tym ze nie wskazuje ilości poziomu paliwa nie zależnie ile jest go w zbiorniku. Wykręcany pływak, mostkowane kabelki w kostce przy pływaku, podpinany VAG- kontrola zegarów i wszystkie wskazówki poszły na max oprócz TEJ Gdzie szukać przyczyny? W zegarach czy w wiązce kabli? Miał ktoś a Was podobny problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalen7 0 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 ja ma ten sam problem byłem nawet w serwienie niby renomowanym no i nadal lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbibi 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 chyba zostaje wymiana samego zegara wskazującego ilość paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek_WLG 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 mi to sie wydaje ze cos z elektryka jakis bezpiecznik padl pwenie lub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Problem dotyczy prawdopodobnie zegarów. Sprawdź połączenia wtyczek z zegarami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sady 0 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Pewnie pod kanałem 17-stym w VAGu nie zobaczył ilości paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbibi 0 Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Pewnie pod kanałem 17-stym w VAGu nie zobaczył ilości paliwa? Nie wiem dokładnie jak to bylo....... pisze w imieniu kolegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocu 0 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Niech kolaga zdemontuje licznik, dobierze sie do wskaźnika i podepnie na krótko napięcie na warsztacie z jakiegoś zasilacza regulowanego. Jak wskaźnik zadziała to masz go wykluczonego. Jeżeli jego wyprowadzenia dochodzą bezpośrednio do kostek licznika sprawdź przejście jak jest oki to pozostaje szukać w instalacji. Jeżeli w liczniku wskaźnik jest sterowany dodatkowa za pośrednictwem jakiegoś układu sterującego to może być jeszcze ona uszkodzony ale sam wskaźnik możesz sprawdzić na krótko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się