Skocz do zawartości

klocu

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O klocu

Osiągnięcia klocu

0

Reputacja

  1. Oki . Tak właśnie myślałem ale znając możliwości radia to też może to źle zagrać. Oczywiście soróbowac zawsze można żeby sobie później w "brodę nie pluć". Pozdrawiam.
  2. Jak zestaw głośników jest 2 ohm to tymbardziej uważam że są to głośniki pod wzmacniacz bo nie spotkałem radia samochodowego z końcówkami o R znamionowym 2ohm tylko 4ohm. Połączenie dwóch zestawów szeregowo da 4 ohm ale przy ich mocy tymbardziej to radio nie wydoli żeby to ruszyć jak sie należy. Połączenie w szereg z jakimis cykaczami nie wchodzi w grę bo je spali od razu. Jak sie podpina to równolegle z kondensatorem lub przez pełną zwrotnice która juz w zestawie jest razem z wysoko-tonówkami. Jeżeli chodzi o przewody to wątpię żeby cos pomogły. Zakładałem czasem na rządanie klienta naprawdę wypasione głośniki zostawione na oryginalnych kablach i grały oki. Przy takich objawach jak kolega podaje wątpię żeby z powodu kabli były takie problemy. Skłaniałbym sie jednak podstawić wzmacniacz i sprawdzić. Pozdrawiam.
  3. I o to chodzi. Najważniejsze że działa. Pozdrawiam
  4. Założyli Ci źle szybę. Wpływ na montaż ma osoba montująca oraz jakość szyby. Czasem najtańsze szyby maja zły profil i wtedy nie ma możliwości należycie jej wstawić. Ja niedawno wymieniałem szybę i założyli mi ja idealnie. Koszt całkowity 460zł. Boczne listwy są na wcisk i zostają a górna listwa niestety sie deformuje i trzeba wymienić na nową. Mi w punkcie założyli szybę i od razu w ofercie posiadali listwy (nie wiem jakiej firmy) do wszystkich samochodów. Wymienili i jest oki. Dali dożywotnią gwarancje na rozwarstwianie szyby i szczelność wklejonej szyby. Co do firm to dobre są Sekurit, Guardian, Soliver, Splintex, Pilkington. Przy wymianie proponuje nową szybę i listwe górną żeby nie było później problemów. Pozdrawiam.
  5. Pochylenie tylnej ścianki możesz przyjąć taki jak nachylenie tylnej kanapy wtedy sub ładnie wejdzie Ci do bagażnika pod ścianę grodziową. Pochylona ścina tylna jak pisał kolega DeeJay_Kill poprawia akustykę. Taka konstrukcja likwiduje powstającą akustyczną fale stojącą.
  6. Jak nie przeglądałeś poszczególnych zacisków to zacznij od rozebrania przeglądnięcia czy tłoczek pracuje wyczyść i poskładaj do kupy. Jeżeli już przeglądałeś zaciski na poszczególnych kołach Ja bym przeglądnął układ przewody, sprawdził pompę i ponownie odpowietrzył układ przepompowując trochę płynu na każdym kole bo rozumiem że złapie tłoczek i coś sie stanie z zaciskiem na jednym może dwóch kołach ale żeby nagle wszystkie zaciski sie zatarły. Dziwny zbieg okoliczności Powodzenia w działaniu. Problem na pewno do opanowania tylko po kolei trzeba wykluczyć poszczególne rzeczy.
  7. Połącz cewki równolegle ( czerwone styki "+" razem i czarne styki "-" razem). Takie połączenie da impedancje 2 ohmy ale z tego co widze ten JBL na dwóch omach będzie pracował oki.
  8. Antena tak samo jak B5 jest w tylnej szybie pionowe paski. W tylnym słupku jest wzmacniacz i może brak zasilania tego wzmacniacza (jak nie ma zasilania to tłumi sygnał). Trzeba to sprawdzić. Zasilanie jest z radia kablem sygnałowym a jeżeli radio nieoryginalne to trzeba separator podpiąć i zasilić wzmacniacz antenowy. Poszukajcie na forum bo sporo na ten temat jest.
  9. Jak podpiąłeś inne radio i grają 4 głośniki to instalacja jest oki. Radio które masz ma niestety wbudowaną końcówkę mocy 2-kanałową LF RF, ale posiada wyjście ISO 4-kanałowe na zewnętrzny wzmacniacz. Masz dwie możliwości albo zmienić radio albo założyć wzmacniacz 2-kanałowy na dwa tylne głośniki. Nieduży wzmacniacz możesz zmieścić za deską rozdzielczą i wszystko upchać za radiem. Głośniki oryginalne nie potrzebuja dużego wzmacniacza dlatego wsadzisz malutki wzmacniacz nawet zbudowany na najprostszych końcówkach mocy stosowanych w radiach i podepniesz zasilanie z radia i będzie grało (taka wersja budżetowa). Jak chcesz rozbudowywać instalacje z biegiem czasu to zainwestuj od razu w dobry 4 kanałowy wzmacniacz. Wybór należy do ciebie. Pozdrawiam. [br]Dopisany: 12 Kwiecień 2009, 18:58_________________________________________________A jeszcze pytałeś o zmostkowanie to tak jak słyszałeś. Jest to ryzykowny zabieg. Teoretycznie jak zepniesz je do kupy będzie grało ale obciążenie końcówki mocy będzie rzędu 2ohmy na kanał. Spowoduje to przepływ większego prądu przez końcówkę co za tym idzie większe zniekształcenia i wzrost temperatury końcówki co może spowodować jej uszkodzenia przy głośniejszym słuchaniu. Jeżeli końcówka posiada zabezpieczenie termiczne to będzie sie po prostu wyłączać radio.
  10. No ja bym nie ryzykował. Szkoda silnika. Jak go złapie po przegrzaniu to może być kosztowna zabawa.
  11. Są trzy śruby. Dwie od góry i trzecia nadole. Dostęp jest do niej przez otwór przy błotniku od góry długim kluczem (jest ona na dole za migaczem jak zaglądniesz powinno być ją widać. Wysuwasz lampę do przodu delikatnie. Od strony atrapy jest tylko wciśnięta czpieniem plastikowym w gumę. Porozpinaj złączki. Na pewno dasz rade.
  12. Tak to ta wyżej. Też mam tam trochę gratów ale jakoś sie dostałem. Niewiem czy akurat u Ciebie tez sa graty tak samo zlokalizowane. Ale mozna zdemontować lampę może wtedy będzie lepszy dostęp a lampę prosto sie demontuje.
  13. Nie obejdzie sie z miernikiem i trzeba szukac gdzie wcięło zasilanie. W układzie na pewno jest przełącznik pod kierownica oraz przekaźniki i należy je sprawdzić. Przełącznik pod kierownicą jest mechaniczny i po latach może sie uszkodzić. Przekaźnik jest sterowany przełącznikiem aby zasilanie na lampy nie szło przez przełącznik pod kierownicą. Nie miałem takiego problemu u siebie ale sugeruje zlokalizować przekaźniki i sprawdzić czy dostają zasilania. Jak sie to mówi po nitce do kłębka trzeba iść .
  14. U mnie pompkę założyłem bez problemu. Jest widoczna po prawej stronie stojąc przed samochodem za lampą. Dostałem sie do niej bez żadnego zbędnego rozbierania. Tak przynajmniej jest w 1.8T.
  15. Ja u siebie nie miałem pompki jak kupiłem a4 bo komuś sie przydała . Jak chciałem sprawdzić czy reszta instalacji jest kompletna to podstawiłem kompresor i dmuchnąłem powietrzem i ładnie spryski wychodziły ze zderzaka. Potem zakupiłem pompkę i wszystko działa. Możesz takim sposobem sprawdzić i wykluczyć czy to wina instalacji czy pompki :>.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...