Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam was koledzy, mam takie pytanie poki co czysto hipotetyczne i teoretyczne, obecnie posiadam BEX-a, ale mam też na palacu cała B5 ADR powiedzmy na części i chciałem was zapytać czy jest jakikolwiek sens wkladać wałki z ADR-a do mojego BEX-ika który jest narazie jak fabryka go wypuściła? Wiem że walki poprawiaja górę ale czy w stockowym motorze rownież? Czy wkladanie wałków do serii ma sens? Czy to byłaby tylko sztuka dla sztuki?:)

Posted

Nikt mi nie odpowie?:eusathink:

Posted

Słuchaj ja założyłem do apu po programie na ok 200 koni wałek ssący i mogę Ci powiedzieć,że jest gorzej jak bylo

Posted

Ja znow myślałem żeby założyć ssacy i wydechowy ale skoro mówisz że nie wiele się u ciebie poprawilo to chyba się wstrzymam z zakładaniem do siebie, myślałem że przy okazji ściągania pokrywy zaworów bo muszę dla pewności zobaczyć sobie na napinacz to bym wymienił ale w takim układzie narazie się wstrzymam:)  i dzieki kolego za odpowiedz, przynajmniej już mam jakiś poglad:)

Posted

Jeżeli wkładacie wałek ssacy to konieczna jest wizyta u tunera i zmiana mapy.. A wydechowy to sie zakłada do mocy wiekszych niż 400hp

Posted

No niby pytałem tunerem czy nie zamule auta tym ssącym, stwierdził że nie ale jeżdżąc nim twierdzę że jak kolega wyżej napisał korekta mapy jest potrzebna  nie przeskoczy tematu

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...