renegat207 Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 W końcu udało się rozwiązać zagadkę. Podałem z prostownika masę na masę pojazdu a plusa bezpośrednio na wtyczkę pompki wtedy pompka chodziła tzn. w ten sposób wykluczyłem obwód masy. Potem zapodałem plusa na bezpiecznik nr 28 też do pompki dochodziło znikome napięcie tzn. po przekręceniu zapłonu napięcie zanikało nawet jak zrobiłem zworkę w przekaźniku 395. Szukałem dalej po kolei i okazało się, że było zamontowane zabezpieczenie coś ala odłaczenie pompy paliwa doszedłem do miejsca gdzie to było zamontowane i odciąłem najpierw włącznik , który był sprawny potem bezpiecznik i nadal to samo. Dopiero jak odciąłem przewody za bezpiecznikiem i zmostkowałem pompka zaczęła działać. Jak widać ktoś dał za słabe połączenie przewodów, tak na oko pompka zaciąga około 4-5 Amper ( na tyle wychylała się wskazówka prostownika przy podłączeniu), więc prąd nie taki mały dlatego bardzo ważna jest dobra przewodność szczególnie na stykach i złączkach.
Randall222 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu (edytowane) Witam podepnę się pod temat, bo mam identyczny problem, tylko z tego co jest pisane na forach, to ja już nie wiem na 100% który to jest przekaźnik pompki paliwa z tych na zdjęciu, niby akurat u mnie to ten 646 ale tu napięcia są zupełnie inaczej podawane i na inne piny, nie mam pojęcia o co chodzi 🤷 Audi a4 b6 2.5 TDI V6 2002r Avant Edytowane 12 godzin temu przez Randall222
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się