Undisclosed Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 (edytowane) Mam problem z 2.0 BKD z 2006 roku o przebiegu 320 tys km. Samochód dopiero co kupiony od taksówkarza. Występuje problem z odpaleniem, czasem w ogóle nie chce podjąć pracy, zdarza się odpalić go np po 2 grzaniach świec żarowych, ale jeśli nie pomogę mu wciskając gaz po odpaleniu to zgaśnie. Po odpaleniu czasem nie gaśnie kontrolka świec żarowych, w błędach występuje jedynie następująca pozycja: 19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal P3007 - 000 - Do 2000 obrotów silnik dosłownie śpi, w porównaniu do mojego AFN różnica jest kolosalna na niekorzyść. Przy 2000 odzyskuje przyspieszenie, widać w 011, że do 2000 jest niedoładowanie, potem przeładowanie. Zastanawia mnie czy moje myślenie jest dobre, w AFN temat przerabiałem nie raz: wymiana przewodów podciśnieniowych, jak nie pomoże to N75, szczelność intercoolera, rur dolotowych? Niestety nie zapisał mi się log 013 a nie mam możliwości powtórzenia go teraz, bo nie mam samochodu na miejscu Ponadto niepodoba mi się olej wokół odmy, jeszcze nie odkręcałem intercoolera, ciekawe ile z niego wyleci. Samochód jest kupiony naprawdę po kosztach i można spodziewać się tu wszystkiego, ale liczę na Waszą pomoc w ocenie logów. Pliki są już rozdzielone w excelu statyczne: 001 stat.xlsx 004 stat.xlsx 007 stat.xlsx 023 stat.xlsx dynamiczne: 001 dyn 1.xlsx 003 dyn 1.xlsx 004 dyn 1.xlsx 008 dyn 1.xlsx 010 dyn 1.xlsx 011 dyn 1.xlsx 011 dyn 2.xlsx BS: 003 bs 1.xlsx 011 bs 1.xlsx Edytowane 24 Listopada 2017 przez Undisclosed
kamil-vag Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 9 godzin temu, Undisclosed napisał: 19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal Zacznij od tego - czujnik położenia wałka - prawdopodobnie do wymiany, lub przerwana wiązka albo nie ma zasilania. Fuse(s) faulty Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G40) faulty Camshaft Position Sensor (G40) faulty Possible Solutions Check Fuse(s) Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G40) Check/Replace Camshaft Position Sensor (G40) Logi na drugi raz wrzucaj tu: http://vaglogger.apphb.com/ Jak przywrócisz działanie czujnika wałka rozrządu dopiero go zloguj...
Undisclosed Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2018 Dzięki za odpowiedź, czujnik został wymieniony i samochód odpala poprawnie. Jednak moim zdaniem nadal nie jedzie tak jak powinien jechać samochód z 140km, a w dodatku turbina zaczęła gwizdać. Podejrzewam zaklejoną geometrię, ponieważ, co widzicie w trzech logach grupy 011 dyn, za każdym razem przeładowanie wygląda inaczej. Podczas logów przegoniłem samochód pierwszy raz od dłuższego czasu, ponieważ nie jeżdżę nim. Podczas logowania pojawił się błąd 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 -000 - - Proszę o zerknięcie na ogólną kondycję silnika względem logów 003+008 dynamiczny 001+004 dynamiczny 010+011 dynamiczny 011 dynamiczny 011+013+023 dynamiczny statyczne: 001 statyczny 003 statyczny 004 statyczny 013 statyczny 023 statyczny BS: 003 BS 011 BS
kamil-vag Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 22 godziny temu, Undisclosed napisał: Podejrzewam zaklejoną geometrię, Też bym raczej brał i wyciągał turbo do czyszczenia. MAF proporcjonalny do wysokiego MAF-a, więc uszkodzenie osprzętu odpada, bo fizycznie pompuje powietrze i daje ciśnienie powyżej spec.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się