Jump to content
IGNORED

Zabezpieczenie błotników przód przed zimą.


ddrozdz

Recommended Posts

Witam!

W moim a4 b6 2002r mam oryginalne błotniki, na których póki co nie ma korozji. Będę demontował nadkole, żeby wymienić pompkę spryskiwaczy. Potrzebuje porady jak zabezpieczyć  solidnie błotniki przed zimą. Jakie środki?  W jakiej kolejności? Domniemam, że do wyrzucenia pianki w błotnikach. Nie chciałbym na wiosnę szukać chińskich zamienników. Miałem już tak w golfie 4. Oryginalne błotniki w fabrycznym lakierze, dwie polskie zimy i dziura na wylot.

Link to comment
Share on other sites

Czym różni się polska zima od niemieckiej ????

Wywal piankę i wymyj piach, mozesz potraktować środkiem do profili zamkniętych. Bez inwazyjnie nie zrobisz nic więcej. Malowanie baranem to głupota.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 11/27/2017 o 13:27, lukaszooo napisał:

Czym różni się polska zima od niemieckiej ????

Toną soli na metr kwadratowy :decayed:
Po prostu przed mrozami dobrze umyć a w zimę nie parkować w ogrzewanym garażu (wył. ogrzewanie). Bo to co uwalimy, zaraz zagrzeje się i stopi i mamy reakcje - a tak będzie przymrożone i święty spokój.  Sól to zło. Testowane na Hondach (ruda tańczy jak szalona). 

Edited by Sulfur
Link to comment
Share on other sites

Myślisz że Niemcy używają podtlenku zajebistium do posypywania dróg ??? Klapki na oczy i wszystko co od szwabów to lepsze ....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...