Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zabezpieczenie błotników przód przed zimą.


ddrozdz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W moim a4 b6 2002r mam oryginalne błotniki, na których póki co nie ma korozji. Będę demontował nadkole, żeby wymienić pompkę spryskiwaczy. Potrzebuje porady jak zabezpieczyć  solidnie błotniki przed zimą. Jakie środki?  W jakiej kolejności? Domniemam, że do wyrzucenia pianki w błotnikach. Nie chciałbym na wiosnę szukać chińskich zamienników. Miałem już tak w golfie 4. Oryginalne błotniki w fabrycznym lakierze, dwie polskie zimy i dziura na wylot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym różni się polska zima od niemieckiej ????

Wywal piankę i wymyj piach, mozesz potraktować środkiem do profili zamkniętych. Bez inwazyjnie nie zrobisz nic więcej. Malowanie baranem to głupota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11/27/2017 o 13:27, lukaszooo napisał:

Czym różni się polska zima od niemieckiej ????

Toną soli na metr kwadratowy :decayed:
Po prostu przed mrozami dobrze umyć a w zimę nie parkować w ogrzewanym garażu (wył. ogrzewanie). Bo to co uwalimy, zaraz zagrzeje się i stopi i mamy reakcje - a tak będzie przymrożone i święty spokój.  Sól to zło. Testowane na Hondach (ruda tańczy jak szalona). 

Edytowane przez Sulfur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz że Niemcy używają podtlenku zajebistium do posypywania dróg ??? Klapki na oczy i wszystko co od szwabów to lepsze ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...