kirsa Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Witam Zakupiłem a4 z silnikiem 1.6 i mam z nim problem dość denerwujący, mianowicie gdy rano odpalam silnik nie chce od razu zapalić trzeba długo pokręcić jak już chwyci to jak by na 2 cylindry, ale bardziej mnie martwi i denerwuje fakt z obrotami na zimnym silniku utrzymuje 800 rpm, natomiast gdy się rozgrzewa obroty wzrastają przy 90 stopniach trzyma 1100 1200 rpm zdarza się czasem że jak puszcze nogę z gazu to falują obroty. W czym może być problem co uszkodzone od czego zacząć gdzie szukać diagnozy vag nie da się zrobić nie łączy się ze sterownikiem silnika, z abs tak poduszki tak a silnik nie. Proszę o pomoc z tym problemem pozdrawiam
xamer Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Widzę, że ruch u Ciebie kolego jak na marszałkowskiej w tym temacie... było założyć temat jak wypolerować lakier albo jak odkurzyć wnętrze to zobaczyłbyś ile ludzi zacznie Ci doradzać i podsyłać wizytówki swoich autodetalinowców... a tak to masz Ci los.. jak sam pewnie zauważyłeś nędznie tu z pomocą kogokolwiek.. ale wracając do tematu.. Cytuj nie łączy się ze sterownikiem silnika diagnozuj innym kablem lub innym programem. zczytaj na climtronicu i porównaj temperatury na desce ta na climie... wyeliminujesz czy to nie czujnik, kup jakiś preparat do przepustnic i profilaktycznie wyczyść przepustnicę... W dniu 26.11.2017 o 22:10, kirsa napisał: już chwyci to jak by na 2 cylindry zajżyj do kopułki może coś nśniedzieje bo rozumiem że w tym roczniku masz ADP? W dniu 26.11.2017 o 22:10, kirsa napisał: natomiast gdy się rozgrzewa obroty wzrastają przy 90 stopniach trzyma 1100 1200 rpm zdarza się czasem że jak puszcze nogę z gazu to falują obroty. przepływomierz sprawdź jak już przeczyścisz tę przepustnicę i nie pomorze..
Karol_ok9 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Sprawdz czy po włączeniu zapłonu słychzać brzęczenie pszepustnicy i czy nastawnik coś reaguje a co do łączenia sie ze sterownikiem to sprawdz czy jest imobilajzer czy go ktoś wywalił Edytowane 29 Listopada 2017 przez Karol_ok9
kirsa Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Nie wiem jaki to symbol silnika. Imobilizera nie ma. Po włączeniu zapłonu nic nie słychać z przepustnicy, z tym łączeniem próbowałem różnymi programami pod vaga i nic w sensie komunikacji z silnikiem jabłka innego nie mam żeby sprawdzić zajrzę do tej przepustnicy na dniach bo te obroty to mnie naprawdę irytują
kirsa Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 a czy te podwyższone obroty jak się rozgrzeje mogą mieć związek z czujnikiem temperatury?
Andre64 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Częstą przyczyną wysokich i falujących obrotów jest nieszczelność układu dolotowego powietrza.
Karol_ok9 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Jesli imobilajzer jest wywalony to sie nie polaczy z silnikiem tszeba dostac sie do kostki od imo. jest za licznikiem i złaczyc 2 kable z z tej kostki nie pamietam jakie ale sie dowiem
kirsa Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2017 3 godziny temu, Karol_ok9 napisał: Jesli imobilajzer jest wywalony to sie nie polaczy z silnikiem tszeba dostac sie do kostki od imo. jest za licznikiem i złaczyc 2 kable z z tej kostki nie pamietam jakie ale sie dowiem Ok bardzo bym był wdzięczny za informację bo nie mam kompletnie w co ugryźć by naprawić autko a tak to zawsze cos by się dowiedział
Karol_ok9 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Jak niemasz imo to masz wolna taką kostke odetnij te dwa kable złącz i zaizoluj fo odczytu blendow i sprawdzenia przepustnicy polecam polski vag. Na 99 procent bendzie błąd czujnika przepustnicy pszerabiałem to już
kirsa Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2017 Ok sprawdzę to a czy po włączeniu zapłonu powinna się świecie kontrolka check i zasnąć lub też nie po uruchomieniu silnika bo u mnie w ogóle nie świec i nie wiem czy tam jest czy nie czy ktoś ją Zlikwidował. Do tej kostki muszę wyjść zegary? A czy w każdej wersji byl imo montowany?
Karol_ok9 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 W starszych wersjach niema check tak zegary tsza wyjac ale to niema durzo roboty a imo był w kazdym
kirsa Opublikowano 7 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2017 witam udało się zlokalizować kostkę i połączyć ze sterownikiem błędy jakie wyświetliło VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 7 Faults Found: 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - - 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16502 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0118 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16705 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0321 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs 07-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00670 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00515 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate jak to mam rozumieć uszkodzony sterownik ???
Karol_ok9 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Nie znam angielskiego sciagnij sobie polski vag to tam bendzie po polsku a jesli wywalony imo to zawsze bendzie błąd uszkodzenie pamięci czy cos takiego
kirsa Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 Kolego a jak się robi adaptację przepustnicy w vagu w tym silniku
Karol_ok9 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Jeśli jest to silnik o oznaczeniu adp sprawdzisz to na tabliczce znamionowej obok zbiorniczka wyruwnawczego i jesli masz polski vag wchodzisz w silnik bloki danych kanał 98 i naciskasz ustawienia pierwotne i jak bendzie adp w porzadku to gotowe
kirsa Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 błędy z polskiego vaga 16989 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127 nieprawidłowy sygnał 515 Czujnik Halla -G 40 przerwa lub zwarcie do plusa adaptacji nie da się tak zrobić jak pisałeś wyświetla nie dozwolony blok
Karol_ok9 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 To tak jak myslalem blad jest czujnika przepustnicy a tak naprawde padł ten silniczek ktury w niej jest da sie go wyciagnac i zregenerowac ale jest troche zabawy z tym ja za regeneracje silniczka płaciłem 50zł bo kupic sie go nieda albo wymien przepustnice to jest na 100% jej wina potwierdza to fakt ze nieda sie jej zaadoptowac a z tym hala to tez mialem taki blad pimoglo odpiecie kostki psikniecie wd 40
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się