Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysokie obroty biegu jałowego


kirsa

Rekomendowane odpowiedzi

A gdzie regenerowales ten słowniczek. Czujnik Hala jest w aparacie zapłonowy Tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczek dalem do regeneracji do warsztatu zajmujacego sie rozrusznikami ale zeby wyjąć ten silniczek trzeba improwizowac bo on nie jest pszystosowany do wyjmowani jest obudowany takim plastikiem ktury wchodzi az pod potecjometr i trzeba go delikatnie odlamac. Tak hal jest w aparacie zaplonowym aby go wymienic trzeba go calego rozebrac a puzniej ustawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie błędu

00515 -  Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
        30-00 -  Open or Short to Plus

 

czy w tym silniku jest tylko jeden czujnik hala w aparacie czy ma jeszcze na wale wałku czy gdzie tam bo rożnie słyszałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze pozno ale moze ktos bedzie mial podobny problem mialem golfa 4 z tym silnikiem objawy identyczne jak twoje obrowy falowaly i byly podwyzszone na biegu jalowym wywalalo jakies bledy przepustnicy przez nietrafne diagnozy pseudo mechanikow wymienilem pol silnika  i nic okazalo sie ze winny byl czujnik cisnienia chyba plynu wspomagania byl zara kolo pompy wspomagania kupilem za 160zl orginal wymienilem i problem ustal

Edytowane przez Daniel112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...