patrykfigo Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 witam, mam pytanie, jak powinna pracowac sztanga turbiny, gdzies kiedys widzialem filmiki jak podnosi sie ona i za chwile opada i tak co chwile. w moim aucie sztanga idzie w gore i nic, tak juz zostaje, juz nwm czy to dobrze czy zle. auto bardzo słabo ciagnie, a turbina była regenerowana jakies pol roku - rok temu, podcisnienie mam ok, na gruszce to 0.6 a na pompie 0.9, moze byc to cos z ta gruszka? i czy turbina mogla sie juz zapiec?
kamil-vag Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Podnosi i opada ale w trybie Basic Settings grupy 011 za pomocą VAG/VCDS... Robisz test z programu ?
patrykfigo Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) @kamil-vag aha nie wiedziałem że to podczas robienia logów. w tej chwili nie mam jak zrobić logow i to sprawdzić ale robiłem wszystkie logi jak już miałem z tym problem podrzucam stary link http://vaglog.pl/log-011_PxOie97.html Edytowane 27 Listopada 2017 przez patrykfigo
kamil-vag Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Ten serwis niestety juz nie działa :/
patrykfigo Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Opublikowano 27 Listopada 2017 kur.. nawet nie zauwazylem, program mam na laptopie ktory jest w naprawie.... ale zalozmy ze sztanga pracuje prawidłowo, vaccum pompa sprawna (krociec usztywniony po januszowemu klejem do metalu, nic nie ucieka, nawet po wylaczeniu silnika), 0.6 bara w gruszce, turbo praktycznie swierze (pol roczne), przeplywomierz sprawny (przekladka z innego auta) , co tam jeszcze moze kulec? turbo potrafi wstawac o 2400 obrotow a co najdziwniejsze nie zawsze, nie raz wstaje ladnie 2 tys, i nawet ciagnie przy wolnym przyspieszaniu czuc przydławienie na 3 tys obrotow, takie na sekunde i pozniej czuc ze znowu idzie auto do 2 tys zbiera sie normalnie jak gow... w betoniarce aha i kat synchronizacji wynosi 1,7 i potrafi skakac podczas jazdy do 2.9 (jezeli dobrze pamietam ze starszych logow) , czy to moze byc powodem?
kamil-vag Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 To trzeba by spojrzeć czy pasek nie jest luźny... Jakbyś dał loga 003+008+011 to byłoby może coś widać a tak to wróżenie z fusów.. Podstawy jak filtr paliwa, powietrza ? Próbowałeś EGR na próbę zaslepic ?
patrykfigo Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 W dniu 27.11.2017 o 17:27, kamil-vag napisał: To trzeba by spojrzeć czy pasek nie jest luźny... Jakbyś dał loga 003+008+011 to byłoby może coś widać a tak to wróżenie z fusów.. Podstawy jak filtr paliwa, powietrza ? Próbowałeś EGR na próbę zaslepic ? Filtr powietrza zmieniany 2 msc temu (nie, nie Filtron) Nie próbowałem Będę miał możliwość podesłania logów troszkę później więc może coś się wyjaśni
patrykfigo Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 http://log.malonetuning.com/chart/35509#H8KLCADDmMOpHloCA3XCj8ORDsOCIAxFw7%2FChWdIRMKTwqnDn8Kyw7BQwqVhJBPCllLDjMOmw5cLW1x8YMKPPcKnw7c2w617w7HCjMKvwocPwqgcw4U8JSFPRlY4RsOyHyzCoxQOAxIwworDjcKENxIrwo5qVjDDu8Kaw5gywoPCt8KoLDAkw6QKL8KSKWPDi1x3A8OWwqplwq8Rw6TDncOAw6vCmcKyw7knworDkg3CrMObw7jDlsOGw7fCg8KSwoPDsnMbdz8MwpljwppGwr9%2BwqQ7Y8K%2Bw7XDmAoMTAEAAA%3D%3D
kamil-vag Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Niestety takie skoki doładowania mogą świadczyć o zacinającej się zmiennej geometrii...większość dawki przycina MAF więc auto nie jedzie jak trzeba... Zrób jeszcze log Basic Settings z grupy 003 i 011
patrykfigo Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) @kamil-vag http://log.malonetuning.com/chart/35510#H8KLCABCw60eWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D http://log.malonetuning.com/chart/35511#H8KLCABlw60eWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D Edytowane 29 Listopada 2017 przez patrykfigo
kamil-vag Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Na myśl przychodzą mi 2 rzeczy - tak jak pisałem: albo przycina się zmienna geometria, bądź coś nie tak ze sterowaniem turbiny, ale po logach BS wygląda, że sterowanie jest (chociaż powinno dawać te 1200mbar), więc zostaje raczej to 1 niestety... Można by na próbę podmienić N18 z N75 lub dać inny N75 jak masz możliwość... jak nic się nie zmieni to turbo na stół i do czyszczenia... Edytowane 29 Listopada 2017 przez kamil-vag
patrykfigo Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Opublikowano 30 Listopada 2017 8 godzin temu, kamil-vag napisał: Na myśl przychodzą mi 2 rzeczy - tak jak pisałem: albo przycina się zmienna geometria, bądź coś nie tak ze sterowaniem turbiny, ale po logach BS wygląda, że sterowanie jest (chociaż powinno dawać te 1200mbar), więc zostaje raczej to 1 niestety... Można by na próbę podmienić N18 z N75 lub dać inny N75 jak masz możliwość... jak nic się nie zmieni to turbo na stół i do czyszczenia... No okej, na razie będę probowal podmieniac, zobaczymy co się będzie działo. Czyli nie muszę kombinować drugiego n75 wystarczy że zamienię 18 z nim?
kamil-vag Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 2 godziny temu, patrykfigo napisał: Czyli nie muszę kombinować drugiego n75 wystarczy że zamienię 18 z nim? Na jednego loga wystarczy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się