dzielonka Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Cześć. W moim audi po diagnostyce komputerowej BOSch wywaliło troche błędów. Moglibyście mi powiedzieć co one dokładnie znaczą i czy bez większych problemów można je jakoś naprawić? 4067: Przepływomierz 463A: Sterownik silnika zablokowany 0203: Czujnik HALLA przerwa 4142: Czujnik prędkości obrotowej 4634: Jednostka sterująca przepustnicą 462F: Jednostka sterująca przepustnicą - udało się skasować oprócz 4067: przepływomierz powietrza-za wysoki sygnał.
k232 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 A co tu mamy mówić, nie widzisz co jest napisane?
dzielonka Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 Czytać umiem ale chodzi mi dokladniej czy np.przepustnica i przeplywomierz do wymiany
k232 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Coś z przepustnicą nie tak, musisz ja wyciągnąć, wyczyścić, założyć z powrotem, zrobić adaptację, jak nie pomoże to szukaj oryginalnej używanej.
Przemek.1997 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Nie koniecznie. Przepływomierz może przekłamywać jeśli dolot nie będzie szczelny. Przyczyną może być np. pęknięta odma. Musisz przepatrzeć cały układ i poszukać nieszczelności. Wiadomo że jeśli znasz kogoś kto ma taki przepływomierz jak Twój możesz podmienić i zobaczyć czy jest poprawa. Przeglądnij forum a znajdziesz mnóstwo tematów o przepływce. Co do przepustnicy jeśli dało się skasować błąd i nie wraca to nie ma co szukać. Ewentualnie możesz ją wyczyścić i po założeniu zrobić adaptację. Jeśli błąd dalej będzie szukać ori używki Edytowane 4 Grudnia 2017 przez Przemek.1997
HatefulEvil Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) 18 minut temu, Przemek.1997 napisał: Nie koniecznie. Przepływomierz może przekłamywać jeśli dolot nie będzie szczelny. Przyczyną może być np. pęknięta odma. Musisz przepatrzeć cały układ i poszukać nieszczelności. Wiadomo że jeśli znasz kogoś kto ma taki przepływomierz jak Twój możesz podmienić i zobaczyć czy jest poprawa. Przeglądnij forum a znajdziesz mnóstwo tematów o przepływce. Co do przepustnicy jeśli dało się skasować błąd i nie wraca to nie ma co szukać. Ewentualnie możesz ją wyczyścić i po założeniu zrobić adaptację. Jeśli błąd dalej będzie szukać ori używki Na pewno nie jeśli sygnał jest za wysoki - w ogóle to chyba nie jest o masie powietrza tylko, że napięcie daje za wysokie? Więc się nie bał i się zj***ł prawdopodobnie. Albo jak to "komputer boscha" to może jest zaprogramowany do zachęcania do wymiany przepływki Edytowane 4 Grudnia 2017 przez HatefulEvil
Przemek.1997 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Godzinę temu, HatefulEvil napisał: Na pewno nie jeśli sygnał jest za wysoki - w ogóle to chyba nie jest o masie powietrza tylko, że napięcie daje za wysokie? Więc się nie bał i się zj***ł prawdopodobnie. Albo jak to "komputer boscha" to może jest zaprogramowany do zachęcania do wymiany przepływki Miałem nie tak dawno problem z przepływką, była dziura właśnie w odmie. Na jałowych obrotach zawyżał wartości a w czasie jazdy zaniżał. Po zrobieniu odmy przestał zawyżać, co jakiś czas, ok 200km wywalało dalej zaniżanie. Wtedy będąc pewny że dolot szczelny wymieniłem przepływkę i pomogło. Ale widać nieszczelny dolot może być przyczyną. Podczas gdy zawyżał i zaniżał były dwa błędy, sygnał za wysoki i sygnał za niski. Po za tym może sprawdzić czy to przepływka, najprościej podmieniając sprawny od kogoś na próbę, wtedy będzie wiadomo
HatefulEvil Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Hmm ciekawe, jakim cudem mogło brać więcej powietrze przez przepływkę jak nieszczelność była za przepływką. Znaczy się nie kwestionuję tylko nie ogarniam xD Edytowane 4 Grudnia 2017 przez HatefulEvil
Przemek.1997 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Myślisz że mnie to nie dziwi? Byłem u kilku mechaników i każdy nie umiał tego wytłumaczyć. Ale fakty są jakie są. Na jałowych pokazywał ok 10-15g/s a u kolegi który miał taki sam na jałowych miał ok 3g/s. Mój w czasie jazdy pokazywał max 60g/s a jego prawie 100g/s czyli tak jak ma być. Po zrobieniu odmy na jałowym wartości spadły do 5g/s, w czasie jazdy się nie zmieniło. Wtedy wymieniłem przepływke i problem się rozwiązał.
Przemek.1997 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Głównymi objawami u mnie były -ogromne spalanie, na początku ok 16 l benzyny, po zrobieniu odmy spadło do 12-13l a jak wymieniłem przepływkę spadło do 8-9l -szarpanie w czasie jazdy -ciężkie palenie -smród benzyny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się