Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t cof.zapłonow/wypadanie logi do ceny


Kris38

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , pacjent 1.8t 163hp bfb, mam problem z cofaniem zapłonu na biegu jałowym ew. wypadanie zapłonów , co raz jest przerwa w pracy silnika ew. podniesienie obrotów silnika. Wymieniowe świece, sprawdzona pompa paliwa pod obciązeniem, filtr powietrza ok, paliwa tak samo. Auto w lpg od roku 25tys na gazie , zapłony cofa/wypada zarówno na lpg jak i na pb. Logi zrobione po skasowaniu błedow i na pb. Wiem że turbo nie doładowuje i zbyt późno wstaje , szczelnośc sprawdzona jest ok. Pewnie kwestia regulacji gruszki ale nie ma jak do niej dojść wiec ten temat zostawiam, w jakiej kondycji jest turbo? Dziękuje

Wrzucam do oceny logi dynamiczne.

http://log.malonetuning.com/chart/35878#H8KLCADDhsK8KloCA23DjcORCsOCMAwFw5B%2Fw4lzAlbDhcKfGX3CiDbDlMOCw5bCjDYbw5PCr3dbUXzDmGPDjsK9wpd0HRQZdBYKbFzDhQAdXjwew7F5w6PChw7Dt8KUwoViw5FpwqzCgMKnwobCvcKWw7TClsO1RMKIwpLCpcKwCcK0JMOPUsKMTGkhXsOSwrZoGw7CgV4%2FwoLCksOiw5PDtsOJw7rDrS9wCMOuwoDCr1%2FDpsOJwrTCjn3CssK9fMOzw74DwqjCqwLCrcOSAAAA

http://log.malonetuning.com/chart/35879#H8KLCADDh8K8KloCA23Di0EOwoIwEMKFw6HCu8OMwrrCkwgqwpchXVTCmcOUScKgQ8KmwoNBTw%2FClWhcdMO5wr7Cl8K%2Fw6%2FDoS7Dk8KNE2FUWcOmDMOuw6Rdw4FRwpTDn8K0TwfCkRJpMMKCw6NJT1JDE1wxwqxcworCownDg8KAwq8fwoFyfMOYJ8OJZH9Hw6vCoMKpw7DCucOOwpc6X8Orw5x9OSwmeR7DmcKKNsKdw7cbIk8wEsOpAAAA

http://log.malonetuning.com/chart/35880#H8KLCADDicK8KloCA23CjUEOw4IwDATDv8KScyxRAcO9TMKVwoMhVmrCqSTClcOjwqDDksOXwpPCtMKiw6LDkMKjZ3bDl8ODYMKew6nDtcOgSBAkwpU5G3txwrbDgSkJwq9UT2sCRRJUMsK7wolvEgVNwrAALsOcGntnZE%2FDoFExwpM2eMK1KsKFwppBw6%2FDoXPChMKNcBh1G8Krw4k%2FUVV3woLDr8Onw7jDtsODWDTDpXnDosOtacOXO8O3BQR7woElw5UAAAA%3D

Edytowane przez Kris38
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prócz turbo wszystko w normie. Sprawdź zaworek jednokierunkowy odmy, bo może dawać takie objawy na biegu jałowym. Dodatkowo jak nie można odkręcić korka oleju na odpalonym silniku to na 99% ten zaworek do wymiany. Przerabiałem ostatnio i tylko ori się nadaje, bo zamienniki to szajs i szkoda sobie nimi d*pę zawracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co ten zaworek mam nowy co prawda zamiennik ale nowy , korka mi oleju nie zasysa , poza tym na starym zaworku tez bylo oki jesli chodzi o korek oleju. Nie wiem gdzie juz szukac pomyslu na wypadanie zaplonu/cofanie hm wypalone gniazda zaworowe?
Co sie dzieje z turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Kris38 napisał:

Co sie dzieje z turbo?

To co sam wiesz od dawna, że niedoładowuje :P Jeśli zaworek masz z toprana to od razu do kosza wyrzuć. U mnie się zacinał i puszczał ciśnienie kiedy chciał

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli albo zdycha albo zle wyregulowana gruszka? Jest sens przy tym stanie turbo robic program?

Ok jutro kupie nowy ori w serwisie mowisz o tym zaworku pod kolektorem tak? zobacze czy cos pomoze.... w sumie ezektor tez włozylem z toprana ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworek w tym trójniku pod kolektorem :) Na niektórych rzeczach nie ma co oszczędzać i tylko ori z ASO się nadają. Przekonałem się o tym osobiście :P

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na starym zaworku cofał zapłony i na nowym topranie tez cofa. Ile powinna pokazywać przeplywka na jałowym w grupie 002 na statycznym wartość około 2.50-3.0 ? U mnie jest około 2.8gs


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kris38 napisał:

U mnie jest około 2.8gs

To jest dobrze. W grupie 14,15, 16 możesz sprawdzić ilość wypadań zapłonu i na którym cylindrze jak coś (na biegu jałowym) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wypadanie to liczyć w przeciągu jakiego czasu minuty ? Wypada różnie bo sprawdzałem. Kompresja 11bar wszędzie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten licznik wypadań sam się zeruje chyba co 30s. Przynajmniej jak sprawdzałem u siebie to mniej więcej tak to wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie oprocz zaworka pod kolektorem ktorego wymienilem na nowy toprana gdzie szukac jeszcze przyczyn cofania zaplonu? po logach cofa mi tez pod obciazeniem czy tylko na jalowym? Kupic nowy zawor pod kolektor z aso czy raczej nie to jest przyczyna cofania? korek oleju nie jest zasysany dziala poprawie.

Turbo zdycha juz czy jak? obecnie na ile % ono pracuje? 80-90%? jak poprawic zeby wstawalo wczesniej

 

Edytowane przez Kris38
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...