Kris38 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Witam , pacjent 1.8t 163hp bfb, mam problem z cofaniem zapłonu na biegu jałowym ew. wypadanie zapłonów , co raz jest przerwa w pracy silnika ew. podniesienie obrotów silnika. Wymieniowe świece, sprawdzona pompa paliwa pod obciązeniem, filtr powietrza ok, paliwa tak samo. Auto w lpg od roku 25tys na gazie , zapłony cofa/wypada zarówno na lpg jak i na pb. Logi zrobione po skasowaniu błedow i na pb. Wiem że turbo nie doładowuje i zbyt późno wstaje , szczelnośc sprawdzona jest ok. Pewnie kwestia regulacji gruszki ale nie ma jak do niej dojść wiec ten temat zostawiam, w jakiej kondycji jest turbo? Dziękuje Wrzucam do oceny logi dynamiczne. http://log.malonetuning.com/chart/35878#H8KLCADDhsK8KloCA23DjcORCsOCMAwFw5B%2Fw4lzAlbDhcKfGX3CiDbDlMOCw5bCjDYbw5PCr3dbUXzDmGPDjsK9wpd0HRQZdBYKbFzDhQAdXjwew7F5w6PChw7Dt8KUwoViw5FpwqzCgMKnwobCvcKWw7TClsO1RMKIwpLCpcKwCcK0JMOPUsKMTGkhXsOSwrZoGw7CgV4%2FwoLCksOiw5PDtsOJw7rDrS9wCMOuwoDCr1%2FDpsOJwrTCjn3CssK9fMOzw74DwqjCqwLCrcOSAAAA http://log.malonetuning.com/chart/35879#H8KLCADDh8K8KloCA23Di0EOwoIwEMKFw6HCu8OMwrrCkwgqwpchXVTCmcOUScKgQ8KmwoNBTw%2FClWhcdMO5wr7Cl8K%2Fw6%2FDoS7Dk8KNE2FUWcOmDMOuw6Rdw4FRwpTDn8K0TwfCkRJpMMKCw6NJT1JDE1wxwqxcworCownDg8KAwq8fwoFyfMOYJ8OJZH9Hw6vCoMKpw7DCucOOwpc6X8Orw5x9OSwmeR7DmcKKNsKdw7cbIk8wEsOpAAAA http://log.malonetuning.com/chart/35880#H8KLCADDicK8KloCA23CjUEOw4IwDATDv8KScyxRAcO9TMKVwoMhVmrCqSTClcOjwqDDksOXwpPCtMKiw6LDkMKjZ3bDl8ODYMKew6nDtcOgSBAkwpU5G3txwrbDgSkJwq9UT2sCRRJUMsK7wolvEgVNwrAALsOcGntnZE%2FDoFExwpM2eMK1KsKFwppBw6%2FDoXPChMKNcBh1G8Krw4k%2FUVV3woLDr8Onw7jDtsODWDTDpXnDosOtacOXO8O3BQR7woElw5UAAAA%3D Edytowane 8 Grudnia 2017 przez Kris38
przem8 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Prócz turbo wszystko w normie. Sprawdź zaworek jednokierunkowy odmy, bo może dawać takie objawy na biegu jałowym. Dodatkowo jak nie można odkręcić korka oleju na odpalonym silniku to na 99% ten zaworek do wymiany. Przerabiałem ostatnio i tylko ori się nadaje, bo zamienniki to szajs i szkoda sobie nimi d*pę zawracać.
Kris38 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 wiesz co ten zaworek mam nowy co prawda zamiennik ale nowy , korka mi oleju nie zasysa , poza tym na starym zaworku tez bylo oki jesli chodzi o korek oleju. Nie wiem gdzie juz szukac pomyslu na wypadanie zaplonu/cofanie hm wypalone gniazda zaworowe? Co sie dzieje z turbo?
przem8 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) 4 minuty temu, Kris38 napisał: Co sie dzieje z turbo? To co sam wiesz od dawna, że niedoładowuje Jeśli zaworek masz z toprana to od razu do kosza wyrzuć. U mnie się zacinał i puszczał ciśnienie kiedy chciał Edytowane 8 Grudnia 2017 przez przem8
Kris38 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 Czyli albo zdycha albo zle wyregulowana gruszka? Jest sens przy tym stanie turbo robic program? Ok jutro kupie nowy ori w serwisie mowisz o tym zaworku pod kolektorem tak? zobacze czy cos pomoze.... w sumie ezektor tez włozylem z toprana ;/
przem8 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Zaworek w tym trójniku pod kolektorem Na niektórych rzeczach nie ma co oszczędzać i tylko ori z ASO się nadają. Przekonałem się o tym osobiście Edytowane 8 Grudnia 2017 przez przem8
Kris38 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 Na starym zaworku cofał zapłony i na nowym topranie tez cofa. Ile powinna pokazywać przeplywka na jałowym w grupie 002 na statycznym wartość około 2.50-3.0 ? U mnie jest około 2.8gsWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
przem8 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Godzinę temu, Kris38 napisał: U mnie jest około 2.8gs To jest dobrze. W grupie 14,15, 16 możesz sprawdzić ilość wypadań zapłonu i na którym cylindrze jak coś (na biegu jałowym)
Kris38 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 Te wypadanie to liczyć w przeciągu jakiego czasu minuty ? Wypada różnie bo sprawdzałem. Kompresja 11bar wszędzie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
przem8 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Ten licznik wypadań sam się zeruje chyba co 30s. Przynajmniej jak sprawdzałem u siebie to mniej więcej tak to wyglądało.
Kris38 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Panowie oprocz zaworka pod kolektorem ktorego wymienilem na nowy toprana gdzie szukac jeszcze przyczyn cofania zaplonu? po logach cofa mi tez pod obciazeniem czy tylko na jalowym? Kupic nowy zawor pod kolektor z aso czy raczej nie to jest przyczyna cofania? korek oleju nie jest zasysany dziala poprawie. Turbo zdycha juz czy jak? obecnie na ile % ono pracuje? 80-90%? jak poprawic zeby wstawalo wczesniej Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Kris38
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się