kileeer Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Witam, byłem zmuszony wymienić sterownik ABS w a4 B6 bo wyrzucał mi błąd, kupiłem uzywany, wymienił mi mechnanik, i teraz ABS ESP chodzą prawidłowo, ale servotronic nie utwardza mi kiery, mam nom stop luzna jak na postoju, Przed powstaniem błedów ABS i ESP wszystko było elegancko. Co może być przyczyną?
Makale Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Znajdź temat z dołozeneim servotronica. Tam są możliwe przyczyny. Nie masz sygnału prędkości gdzieś.
kileeer Opublikowano 16 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2017 Czytałem ten wątek, tylko problem w tym ze przed wymianą było wszystko ok, i teraz nie wiem czy sterownik z pompy który bierze sygnał z czujnika z koła nie przekazuje go dalej, czy jak, ale jak by nie przekazywał to licznik by mi świrował... a nie wiem jak sprawdzic czy dochodzi prawidłówa wartosc predkosci do przekaznika
kileeer Opublikowano 16 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2017 sprawdziłem zawór na opronosc i wyszło mi 7,9 wiec mieści się w granicach. sprawdziłem miejsce wpięcia kabla do sygnału prędkości, dla pewności przepiąłem w inne miejsc na tym kablu i dalej nic, jest możliwość ze przekaźnik mógł skończyć żywot?
kileeer Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2017 Ktoś cos podpowie ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
golfagn Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 A nie wstawiłeś sterownika z B7 przypadkiem?
kileeer Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 Założyłem sterownik o identycznych numerach jaki miałem u siebie stary Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
golfagn Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 A wypnij przekaźnik od servotronica. Przynajmniej dowiesz się, czy to coś związane z elektryką czy nie zaciął się zaworek w maglu.
kileeer Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 Przekaźnik wypinalem i jest tak za każdym razem, jak jadę na trasę poprostu wypinam przekaźnik aby kiera ciężej chodziła bo na trasie jest dla mnie za lekko z przekaźnikiem, Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
golfagn Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Czyli zaworek działa. Podepnij się multimetrem pod kabelek z informacją o prędkości idący do przekaźnika i zobacz, czy wraz z wzrostem prędkości zmienia się napięcie. Będziesz wiedział, czy to wina servotronica czy samego sygnału.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się