Ewertalan 0 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 (edytowane) witam jestem Nowy na forum pisze z jednym pytaniem czy jest możliwość wstawienia kompresora do audi a4 b5 2.6 v6 ?? Edytowane 17 Grudnia 2017 przez Ewertalan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Bez remontu generalnego nie ma się co porywać. Te jednostki to już stare śmietniki i wstawisz jakiś tam dolepiony kompresor z mercedesa (chyba, że idziesz grubo np. w PES-a to szacun) to może chwilę to pojeździ, ale finał będzie taki, że poobraca panewki i te korbowody wypluje przez blok albo pójdą głowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewertalan 0 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Silnik igielka nie całe 160 tyś przejechanie ma oryginał z Niemca ściągnąłem mówisz że długo nie pojeździć ? Nic innego nir da rady żeby podkręcić trochę ta 2.6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Tylko swap albo pogodzić się z mocą i jeździć serią. 2.6 mają cienkie i słabe korbowody, dmuchniesz mu może z 0,5 bara żeby dostać dodatkowe 30-40 koni, a jak dmuchniesz z dołu to pogniesz korby bankowo. Uturbianie tego też mija się z celem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 W tym przypadku tylko swap na 2.7 BiTT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewertalan 0 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Swap na 2.7 bi około 5 tyś mnie wyniesie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Około 5 tysięcy to będzie kosztował kompletny silnik w stanie do jazdy, robocizna i części- uszczelki, rozrząd, drobnica itp. jeszcze drugie tyle. Plus modyfikacje zawieszenia i hamulców bo układ jezdny z 2.6 absolutnie nie nadaje się do mocy generowanej przez 2.7 bit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewertalan 0 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 To jednak sie nie opłaca a jakoś komputerowo mapy zmienić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 6 godzin temu, Ewertalan napisał: To jednak sie nie opłaca a jakoś komputerowo mapy zmienić ?? Przyrost do 5-10% mocy w zakresie wysokich obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewertalan 0 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Ok dzięki bardzo za informację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się