bochenowski Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Witam. We wrześniu zakupiłem a4 b7 1.8 bfb. Samochod sprawował sie dobrze. Zmieniłem filtry rozrząd i wszystko co trzeba. Następnie założyłem lpg. Po jakimś czasie zaczęła wyć pompa, na zimno na wolnych obrotach czasami poszarpywal, w czasie jazdy przez chwile sie dławił około 10 sekund, następnie to ustawało i było ok. Dodam ze na gazie idzie jak burza, lepiej jak na benzynie. Pierwsza myśl pompa paliwa : trafiłem na Allegro nowa oryginalna vdo założyliśmy i problem dalej występował. Kolejna myśl to słabej jakości filtr paliwa, wiec zamontowałem oryginalny z Aso. Problem dalej występuje. Na zimno sie dławi, i dosyć odczuwalne jest ze na lpg jezdzi owiele żwawiej. Nie wiem juz co jest grane... Błędów na desce nie wywala. Po świętach wstawiam znowu do mechanika na diagnostykę. Dodam jeszcze ze cewki wymienione na akcji serwisowej, juz to sprawdzałem. Nie wiem czy gazownik zle sie wpiął w instalacje, czy to jakis inny problem. Miał ktos podobna sytuacje ?
bochenowski Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2017 Jesli nikt nie jest w stanie nic powiedziec to proszę o namiary na jakiegos magika który dobrze ogarnia 1.8 T. Tylko z mazowieckiego
Łukasz13 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Najlepiej jakbys zrobił podstawowe logi dynamiczne to byłoby cokolwiek widać, po drugie spróbuj zakrećić lpg na jeden dzień i pojeżdzić tylko na pb i sprawdzić czy po jeżdzie na samym pb problem dalej występuje.
bochenowski Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2017 Dzieki. Zostawiłem na samej benzynie i odłączyłem klemę. Rano to podepnę odpalę i zobaczymy co bedzie dalej
bochenowski Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Opublikowano 8 Lutego 2018 No i panowie problem rozwiązany. Pisze to tylko na przyszłość zeby ewentualnie komuś pomoc jak bedzie miał te same objawy. W skrócie okazało sie ze gość który montował mi gaz założył ciutkę za małe dysze do mojej mocy, i zeby to dobrze dostroić na gazie dodał poprostu większa dawkę gazu. Co w efekcie skutkowało tym ze dawka gazu była zbyt bogata i dane z czujników i sond wpływały na mapy paliwowe. Przez co auto na zimno szarpało i nie miało siły jechac. Wywaliłem na pompę filtry diagnostykę u kilku mechaników kupe kasy. A problem rozwiązał mi gość który juz 20 lat montuje instalacje lpg, wziął za wszystko 50 zł co najlepsze po wstępnej rozmowie juz wiedział o co kaman... A Ci którzy montowali mi gaz trzepali samochod cały dzien i nic nie znaleźli ? Cieszę sie ze fura nareszcie jezdzi jak powinna. Ale wniosek taki ze lepiej montować instalacje lpg naprawde w renomowanych firmach bo instalacje lpg sa coraz bardziej innowacyjne a niestety byle kto nie jest w stanie tego ustawić tak jak trzeba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się