nasty1404 0 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Witam, prosze o analize logów bo już nie mam sił. Dopiero co dołączyłem do posiadaczy audi ze wzgledu na to iż potrzebuję auto z niezawodnym silnikiem, wybrałem 1.9TDI. Auto sprawdzane vag comem nie wywala błędów, wężyki sprawdzone, dolot też, EGR zaślepiony przez porzedniego właściciela. N75 również podmieniony. Statyczny: http://vaglogi.pl/log-000_40fdmSJ.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_jH283.html http://vaglogi.pl/log-008_A82gaA.html http://vaglogi.pl/log-011_qH9KM.html Jeśli macie jakieś pomysły lub danych jest za mało, postaram sie to naprawic. Zapraszam do dyskusji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Przepływomierz zaniża w całym zakresie obrotów. Jeżeli EGR jest zaślepiony to trzeba sprawdzić czy nie przepuszcza spalin ( nie wiadomo w jaki sposób został zaślepiony). Możesz też sprawdzić stan filtra powietrza. Jak wszystko będzie ok z rzeczy które napisałem to będziesz mógł podmienić przepływkę na inną i sprawdzić czy będzie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nasty1404 0 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 przeplywomierz podmienialem, nic nie zmienia. Na flanszy od kata zrobiona przerwa - bez zmian. Bledow nadal brak, jeszcze zostalo sprawdzic egr, okazalo sie ze jednak byl zaslepiony mocno prowizorycznie, niestety nie zdazylem poprawic zaslepki. Dam znac w srode, lecz mysle ze skutek wciaz bedzie marny. Dziekuje za zainteresowanie btw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nasty1404 0 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Tak jak przypuszczalem to tez nie jest EGR. Pierwszy raz mam taki problem z naprawa 1.9TDI. Jesli macie jeszcze jakies pomysly to sie nimi podzielcie. Jutro wieczorem bede mial jeszcze jedna przeplywke i zrobie kolejne logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nasty1404 0 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Spojrzcie prosze jeszcze na te 2 logi, czujnik doladowania z passata. Na przeplywce z tego auta jezdzilem, tez bez zmian(tyle ze logow na niej nie zrobilem).http://vaglogi.pl/log-003_011_008_ZXB311.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_011_008_6h9RL.html Podpowiedzcie co dalej, ja juz nawet pompe zalatwilem na podmiane bo moja troche cieknie spod nastawnika, ale wolalbym sie wstrzymac do czasu rozwiazania problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) W tych logach przepływ powietrza jest już lepszy, ale ciągle trochę zaniża, dodatkowo doładowanie turbiny mocno skacze. Sprawdź jeszcze raz na spokojnie szczelność dolotu i zrób Basic Settings 03 i 011 Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Tracer39 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się