Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17927, wypadanie zapłonu i brak mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam szanownych forumowiczów. Od jakiegoś czasu borykam się z następującym problemem. Samochód stracił totalnie moc, a powyżej 3500 obrotów nie chce przyśpieszć i zaczyna mrógać check engin. Błędy jakie się pojawiają to 17972, wypadanie zapłonu na drugim cylindrze i informacja o za bogatej mieszance. Wymieniłem wszystkie świece, podmieniałem cewki i wyskakują te same błędy... Mechanik stwierdził że winowajcą najprawdopodobniej jest zawór faz rozrządu nr. Części 06B103741e. Nigdzie nie mogę takiej części kupić. Chyba że macie jakiś inny powód wyelinowa ia zamulenia silnika. Bardzo proszę o pomoc, gdyż skończyły mi się pomysły. Silnik to ALT. 

Edytowane przez radrey
Opublikowano
Witam szanownych forumowiczów. Od jakiegoś czasu borykam się z następującym problemem. Samochód stracił totalnie moc, a powyżej 3500 obrotów nie chce przyśpieszć i zaczyna mrógać check engin. Błędy jakie się pojawiają to 17972, wypadanie zapłonu na drugim cylindrze i informacja o za bogatej mieszance. Wymieniłem wszystkie świece, podmieniałem cewki i wyskakują te same błędy... Mechanik stwierdził że winowajcą najprawdopodobniej jest zawór faz rozrządu nr. Części 06B103741e. Nigdzie nie mogę takiej części kupić. Chyba że macie jakiś inny powód wyelinowa ia zamulenia silnika. Bardzo proszę o pomoc, gdyż skończyły mi się pomysły. Silnik to ALT. 
zobacz gruszke podcisnienia przy kolektorze ssacym jest taka dzwignia jak dodasz gazu ma isc do dolu jezeli sie nie rusza komp bedzie pokazywal wypadanie zaplonow i zbyt uboga mieszanka,zobacz na you tube jezeli nie bedziesz wiedzial jak to wyglada najczestsza przepadlosc w alt

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
zobacz gruszke podcisnienia przy kolektorze ssacym jest taka dzwignia jak dodasz gazu ma isc do dolu jezeli sie nie rusza komp bedzie pokazywal wypadanie zaplonow i zbyt uboga mieszanka,zobacz na you tube jezeli nie bedziesz wiedzial jak to wyglada najczestsza przepadlosc w alt

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

A wogole silnik rowno chodzi to ze podminiasz cewki to moze byc ktoras walnieta silnik bedzie nie rowno pracowal

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
21 minut temu, radekjez napisał:

A wogole silnik rowno chodzi to ze podminiasz cewki to moze byc ktoras walnieta silnik bedzie nie rowno pracowal

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Silnik na wolnych obrotach pracuje bez zarzutu. Wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie. Z odpaleniem też zero problemów. 

Opublikowano
W dniu 31.12.2017 o 19:19, radekjez napisał:

A wogole silnik rowno chodzi to ze podminiasz cewki to moze byc ktoras walnieta silnik bedzie nie rowno pracowal

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Silnik na wolnych obrotach pracuje bez zarzutu. Wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie. Z odpaleniem też zero problemów. 

Opublikowano

Panowie muszę wymienić nastawnik faz rozrządu. Znalazłem używany, ale nie takiej jakby okrągłej końcówki. Wklejam link do aukcji i proszę o informację czy takiej formie moge kupić czy potrzebna jest część z końcówką. 

https://www.olx.pl/oferta/nastawnik-zawor-faz-rozrzadu-audi-vw-2-0-alt-CID5-IDr6hyl.html

Opublikowano
Panowie muszę wymienić nastawnik faz rozrządu. Znalazłem używany, ale nie takiej jakby okrągłej końcówki. Wklejam link do aukcji i proszę o informację czy takiej formie moge kupić czy potrzebna jest część z końcówką. 
https://www.olx.pl/oferta/nastawnik-zawor-faz-rozrzadu-audi-vw-2-0-alt-CID5-IDr6hyl.html
Wszystko zalezy czy gniazda nie sa wyrobione ogolnie widac ze jest ok

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 godzinę temu, radekjez napisał:

Wszystko zalezy czy gniazda nie sa wyrobione ogolnie widac ze jest ok

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Czyli śmiało w takiej formie moge go kupić i wymienić? Czy lepiej poszukać z osadzoną tą owalną częścą?

Opublikowano (edytowane)

Panowie nastawnik faz rozrządu wymieniony i żadnej poprawy:(. Mechanik sugeruje teraz wymiane czy regeneracje nastawnika na wałku i nawet rozrządu.... Sugeruje jeszcze wymiane czujnika wałka rozrządu....za chwile wymie ie wszystko w silniku. Macie jakieś sugestie, lub co więcej namiar na jakiegoś mechanima w Bydgoszczy którt ma doświadczenie z tym silnikiem? Z góry dziękuję za sugestie i pomoc. 

 

Edytowane przez radrey
Opublikowano

Może lepiej podepnij pod vaga i wklej tutaj dokładnie kody tych błędów. W 1.8t wypadanie zapłonów i różne problemy powoduje uszkodzona odma, a głównie zaworek jednokierunkowy w trójniku. Nie wiem jak to jest rozwiązane w 2.0 ale może też warto się tej odmie przyjrzeć.

Opublikowano

Błędy to 17927 _ regulacja wałka rozrządu strona 1 zła funkcja zwarcie do innego wyjścia

17544 mieszanka za bogata regulacja długoterminowa magistrala can brak sygnału

16684 losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność

16686 brak zapłonu cylinder dwa

Dodam że przy zmianie świec pierwsza, druga i trzecia były mokre od oleju... 

 

Opublikowano
Błędy to 17927 _ regulacja wałka rozrządu strona 1 zła funkcja zwarcie do innego wyjścia
17544 mieszanka za bogata regulacja długoterminowa magistrala can brak sygnału
16684 losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność
16686 brak zapłonu cylinder dwa
Dodam że przy zmianie świec pierwsza, druga i trzecia były mokre od oleju... 
 
A jak za uszczelka pod klawiatura jezeli swiece mokre to uszczelka puszcza olej jezeli jest wypadanie zaplonu trzeba sprawdzic gruche.podcisnienia przy kolektorze ssacym czy ta sztanga schodzi pry dodawaniu gazu, moze sa zle ustawione walki auto pali normalnie nie rzuca silnikiem

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Błędy to 17927 _ regulacja wałka rozrządu strona 1 zła funkcja zwarcie do innego wyjścia

17544 mieszanka za bogata regulacja długoterminowa magistrala can brak sygnału

16684 losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność

16686 brak zapłonu cylinder dwa

Dodam że przy zmianie świec pierwsza, druga i trzecia były mokre od oleju... 

 

Opublikowano

Auto pali od kopa, pracuje na biegu jałowym jak szwjcarski zegarek. Zero drgań! Do 4tys ciąfgnie ale jakby w slow motion i potem odcinka. Wchodzi w tryb awaryjny... 

Opublikowano

kolego ja miałem podobny problem, tylko że ja nie miałem mocy powyżej 3 tysięcy obrotów, silnik również pracowal równo na biegu jałowym. u mnie winna była pompa wysokiego ciśnienia i rurki doprowadzające paliwo do listwy były zabrudzone.

Opublikowano

Panowie problem rozwiązany! Wszystkie powyższe objawy powodował uwalony katalizator! Po wymianie na nowy auto odzyskało wigor i śmiga bez problemu! 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...