giovanideo Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Mam problem. Parę tygodni temu rozładował się aku, na mrozie zamarzł i nadawał się już tylko do kosza. Dziś kupiłem nowy 53Ah, 540A EN, podłączyłem i silnik odpalił za pierwszym razem bez najmniejszych problemów. Za wcześnie się ucieszyłem bo po małej rundce wokół parkingu zgasiłem silnik i jak znów chciałem odpalić to się nie udało, miga się kontrolka od immo i silnik gaśnie zaraz po uruchomieniu. Chciałem "ominąć" immo i użyłem kluczyka serwisowego, jednak wtedy zamiast zakręcić rozrusznik usłyszałem głuchą ciszę Od tej pory rozrusznik w ogóle nie kręci, a jak przekręcam jakikolwiek kluczyk w stacyjce to włącza się alarm, którego nawet pilotem nie da się wyłączyć, nie działa też centralny zamek... Jaka może być przyczyna?? Dodam, że rozłączanie aku na kilka minut też nic nie pomaga, nie mam aktualnie możliwości podpiąć się pod VAG, bo po prostu to jest za droga usługa w Koszalinie jak na moje mozliwości Alarm to: Codealarm zamontowany we Francji, mam do niego kluczyk ale nie znalazłem miejsca gdzie go mogę wsadzić
chudineze Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Być może masz jakieś zwarcie albo brak ładowania, bo jak opisujesz to wygląda na to, że ten akumulator też został rozładowany. Sprawdź napiecie na akumulatorze. Kluczyk serwisowy nie omija immo jedynie nie otworzysz nim bagażnika. Co do VAG-a zapytaj w dziale spotów z waszego regionu może ktoś ma i wspomoże cię tym urzadzeniem. Kluczyk który masz do alarmu prawdopodbnie możesz wsadzić w syrenę od alarmu, którą wyłączysz aby nie wyła.
mlodyy Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam albo masz zwarcie w elektryce albo regulator napiecia padl znaczy szczotki sie skaczyly i nie masz ladowania nie zawsze sie kontrolka od ladowania zapali wiec wykrec i sprawdz stan szczotek prawdopodobnie bedziesz mial odpowiedz
giovanideo Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Dzięki za rady, ale już się uporałem mniej więcej z tematem. Problemem było połączenie klemy minus- do masy samochodu. Stary akumulator się wylał i po prostu to połączenie zardzewiało. Zrobiłem nowe na ścianie między silnikiem a aku. Pozostał jeszcze problem immo, silnik dał się uruchomić tylko raz, potem trzeba "wyzerować" kompa przez odłączenie klemy plus na 30 sekund i wtedy znów tylko raz można uruchomić. Poszukam kogoś z VAGiem w swoim regionie (Koszalin).
jacekm Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Dzięki za rady, ale już się uporałem mniej więcej z tematem. Problemem było połączenie klemy minus- do masy samochodu. Stary akumulator się wylał i po prostu to połączenie zardzewiało. Zrobiłem nowe na ścianie między silnikiem a aku. Pozostał jeszcze problem immo, silnik dał się uruchomić tylko raz, potem trzeba "wyzerować" kompa przez odłączenie klemy plus na 30 sekund i wtedy znów tylko raz można uruchomić. Poszukam kogoś z VAGiem w swoim regionie (Koszalin). Szukaj jakiegoś Forumowicza, jak nie znajdziesz to poszperam i może znajde tel. do chłopaków w Koszalinie u których montowałem zabezpieczenia do swojej Niuni. Mają osprzęt i pojęcie
giovanideo Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Opublikowano 7 Lutego 2009 Szukaj jakiegoś Forumowicza, jak nie znajdziesz to poszperam i może znajde tel. do chłopaków w Koszalinie u których montowałem zabezpieczenia do swojej Niuni. Mają osprzęt i pojęcie Ciężko jest znaleźć kogoś z VAGiem Koszalina. Czyżby nikogo z tego pięknego miasta nie było na forum?? A tyle a4 jeździ na ulicach Jacek, gdybyś mógł podać namiary na ten warsztat w Koszalinie, byłbym wdzięczny...
jacekm Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Kilku jest http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=mlist;sa=search Wpisz Koszalin i Ci "wyskoczą" Dzisiaj postaram się wygrzebać w papierach namiary tych fachmenów i dam znać na PW Zakladali mi alarm, więc powinni się znać i na immo. Mieli też VAG-a i przy okazji posprawdzali mi wtedy błedy. [br]Dopisany: 07 Luty 2009, 16:30_________________________________________________Znalazłem, info poszło
giovanideo Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 W końcu podłączyłem się do VAGa, kasowanie błędu i zakodowanie centralki immo pomogło. Samochód znowu śmiga Szkoda tylko wydanych 150 zł, trzeba będzie samemu zakupić taki sprzęt, tak na przyszłość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się